До українського театру корифеїв НЕ НАЛЕЖАВ
Іван Карпенко - Карий обрав собі псевдонім на честь
«Поки був чоловіком, не вередував, а паном зробили – чорт тепер на нього потрапе», - сказано про Мартина Борулю( за трагікомедією "Мартин Боруля").
Яку дворянську роботу Мартин придумав для Марисі( за трагікомедією "Мартин Боруля")?
Націєвський передумав одружуватися з Марисею, бо…
Що зробив Мартин із документами на дворянство?
«...діло Борулі веду проти Красовського, а діло Красовського - проти Борулі. Їздю на своїх конях по просителях: і коней годують, і мене годують, і фурмана годують. І платять!... Нарешті: чи виграв, чи програв, а грошики дай! Живи - не тужи! Все одно що лікар: чи вилічив, чи залічив, - плати!»-
це монолог ...
Що Мартин позичив для Марисі у Сидоровички?
З яким зарубіжним твором перегукується “Мартин Боруля”?
Імʼя героя, чия це цитата:
« У нас многії баришні од меня тають, і ви розтаїте»
Вкажіть правильну послідовність подій
А) викрадення коней в Омелька
Б) приїзд на заручини Націєвського
В) згода Борулі на шлюб Марисі з Миколою Г) звільнення Степана з роботи
Ким за професією є Красовський?
« Краще жить на світі щасливим мужиком , ніж нещасним паном- це всякий знає». Слова належать
Хто сказав про Борулю : « Поки був чоловіком – не вередував, а паном зробили – чорт тепер на нього й потрапе»
9. Кому з персонажів твору належать слова: «Нам що? Вдень наробишся, а ввечері, разом з соловейком, щебечем по садках»?
17. Події у творі відбуваються
6. Кому із персонажів твору "Хазяїн" належать слова: "Загрібайте грошики!"
7. Хто з персонажів твору "Хазяїн" став на захист робітників?
8. Корифей - це
Кому з персонажів п’єси І. Карпенка-Карого «Хазяїн» належать слова: «Поети єсть соль землі, гордість, слава того народу, серед котрого з’явились; вони піднімають народний культ»
Чому стався бунт у Мануйлівці?
Яка була основною мета у театру корифеїв?
Яку мету переслідує Пузир у комедії?
Яку проблему найбільше порушує Карпенко-Карий у творі "Хазяїн"?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома