Технології навчання освітньої галузі " Природознавство "

Додано: 3 червня 2023
Предмет: Я досліджую світ
Тест виконано: 103 рази
17 запитань
Запитання 1

Методика навчання освітньої галузі «Природознавство» -

варіанти відповідей

Педагогічна наука про всесвіт.

педагогічна наука про зміст, методи та форми навчання природознавству у початковій школі.

Педагогічна наука, про навколишнє середовище.

Запитання 2

Метою освітньої галузі "Природознавство " є:

варіанти відповідей

формування природознавчої компетентності учня шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про природу, способів навчально-пізнавальної діяльності, розвитку ціннісних орієнтацій у різних сферах життєдіяльності та природоохоронної практики.

Формування практині вміння, навички.

Формування природничі поняття і явища.

Запитання 3

Вкажіть практичні  методи навчання природничої освітньої галузі:

варіанти відповідей

урок засвоєння нових знань.

Відкритий урок.

урок-мандрівка, урок-гра, урок-загадка, урок-змагання.

Запитання 4

Який прилад можна використовувати для спостереженням за сонцем:

варіанти відповідей

Флюгер

Гігрометр

Спектограф

Запитання 5

Назвіть форми організації діяльності учнів на уроці природознавство:

варіанти відповідей

Проблемний виклад, екскурсія.

урок, позакласну, позаурочну форми роботи.

Урок, репродуктивна бесіда.

Запитання 6

Предметний урок- це

варіанти відповідей

форма організації процесу навчання природознавства яка передбачає різнобічне вивчення конкретного предмета або явища природи

форма організації процесу навчання природознавства яка передбачає вивчення багатьох предметів.

Запитання 7

Вперше термін "предметний урок" був запропонований-

варіанти відповідей

В. П. Вахтеровим у посібнику " Предметний метод навчанея" (1907);

О. Я. Гердом у методичному посібнику для вчителів „Предметні уроки у початковій школі”(1863);

Л. К. Нарочкою у підручнику "Методика навчання природознавства"

Запитання 8

За джерелом знань методи бувають:

варіанти відповідей

пошукові, проблемні та дослідницькі

практичні, словесні та дослідницькі

словесні, наочні, практичні

Запитання 9

До практичних методів навчання природознавства у початкових класах належать:

варіанти відповідей

бесіда, розповідь, ілюстрація, демонстрація, практична робота;

лабораторні та практичні роботи, самостійні спостереження, досліди, розпізнавання, визначення та опис предметів;

спостереження, ілюстрація, демонстрація, практична робота.

Запитання 10

Наочні методи навчання – це

варіанти відповідей

демонстрація, бесіда, практична робота;

спостереження, ілюстрація, практична робота;

демонстрація, ілюстрація, спостереження.

Запитання 11

Досліди демонструють:

варіанти відповідей

фронтально;

фронтально, в групах, індивідуально;

індивідуально.

Запитання 12

Традиційні методи навчання базуються на:

варіанти відповідей

інтерактивній взаємодії між учнями;

репродуктивній діяльності учнів;

інформаційно-ілюстративній діяльності викладача та репродуктивній діяльності учнів.

Запитання 13

З якими науками суміжна методика навчання природознавства:

варіанти відповідей

З природничо-математияними;

З психолого-педагогічними;

Фізико-математичними.

Запитання 14

Відображення у свідомості людини предметів явищ у сукупності їх якостей та частин, що діють у певний момент на органи чуття- це

варіанти відповідей

Відчуття;

Сприйняття;

Уявлення.

Запитання 15

Що є засобом організації практичної роботи на уроці природознавства:

варіанти відповідей

Бесіда;

Дослід;

Практичне завдання.

Запитання 16

У ході проведення досліду спостереження виступає як:

варіанти відповідей


Методичний прийом;

Метод;

Форма організації досліду.

Запитання 17

У навчально-виховному процесі розрізняють такі види перевірки:

варіанти відповідей

Фронтальні, групову, індивідуальну;

Поточну, тематичну, підсумкову;

Репродуктивну й творчу.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест