Технологія ТО КШМ

Додано: 15 березня 2023
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 139 разів
15 запитань
Запитання 1

Щозмінне ТО виконується


варіанти відповідей

перед початком та після закінчення робочої зміни

перед початком робочої зміни

після закінчення робочої зміни

Запитання 2

ПР хопер-дозаторів, думпкарів і плугових снігоочисників виконують у


варіанти відповідей

вагонних депо

підприємстві, на балансі якого вони знаходяться

ремонтних підрозділах регіональних філії

Запитання 3

Двигун машини діагностують у разі


варіанти відповідей

зниження потужності

зростання витрат палива

зростаючій витраті оливи

порушенні герметичності з’єднань і ущільнень

в усіх перерахованих випадках

Запитання 4

Загальний технічний стан двигуна визначають


варіанти відповідей

при непрацюючому двигуні

при працюючому двигуні

під час розбирання двигуна

без розбирання двигуна

Запитання 5

Чорний відпрацьований газ свідчить про


варіанти відповідей

недостатній об’єм палива

надмірний об’єм палива

неповне згоряння палива

вигоряння картерної оливи

Запитання 6

Технічний стан працюючого двигуна визначають за


варіанти відповідей

за станом увімкнення муфти та редуктора пускового двигуна

тривалістю запуску

димністю відпрацьованих газів

в усіх перерахованих випадках

Запитання 7

Білий дим свідчить про


варіанти відповідей

недостатній об’єм палива

надмірний об’єм палива

неповне згоряння палива

вигоряння картерної оливи

Запитання 8

Синій дим свідчить про


варіанти відповідей

недостатній об’єм палива

надмірний об’єм палива

неповне згоряння палива

вигоряння картерної оливи

Запитання 9

Експлуатаційні витрати оливи залежать від зношення циліндро-поршневої групи при


варіанти відповідей

збільшеній витраті палива

розрідженні оливи паливом

стану сальників

в усіх перерахованих випадках

Запитання 10

Компресія двигуна перевіряється


варіанти відповідей

на холодному двигуні

одразу після запуску

при прогрітому двигуні

при пусковій частоті обертання колінчастого вала

Запитання 11

Прогоряння прокладок по перемичках між сусідніми циліндрами є наслідком


варіанти відповідей

перегрівання двигуна

несвоєчасного підтягування болтів кріплення головки до блоку

нестатку охолоджувальної рідини

усіх перерахованих випадків

Запитання 12

Структурними параметрами КШМ є


варіанти відповідей

зазори між шийками колінчастого вала і підшипниками

зазори між поршневим пальцем і втулкою верхньої головки шатуна

осьовий зазор у корінних підшипниках колінчастого вала

кількісний вміст елементів зношення в оливі

Запитання 13

Контрольними параметрами ГРМ є


варіанти відповідей

тепловий зазор між клапаном і коромислом

наявність стуків при збільшеній частоті обертання колінчастого вала

витрата газів

все перераховане

Запитання 14

Тепловий зазор у клапанах регулюють


варіанти відповідей

при втраті потужності та збільшенні шуму в клапанному механізмі

при повністю закритих клапанах

після підтягування гайок головки блоку циліндрів

при встановленні поршня першого циліндра у верхню мертву точку при такті стиску

Запитання 15

Утворений нагар виводять


варіанти відповідей

при знятій головці блока

без зняття головки блока

після розм’якшення його гасом

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест