Текст

Додано: 7 травня 2020
Предмет: Українська мова, 2 клас
Тест виконано: 134 рази
10 запитань
Запитання 1

Текст складається...

варіанти відповідей

Зі слів та словосполучень.

Зі зв'язаних за змістом речень.

З окремих тверджень.

Запитання 2

Кожна частина тексту починається з ...

варіанти відповідей

абзацу;

заголовку;

плану.

Запитання 3

До тексту можна дібрати ....

варіанти відповідей

відповідь;

слово;

заголовок.

Запитання 4

Прочитай текст. Познач найбільш влучний заголовок.


Іринка прийшла зі школи і вирішила допомогти матусі.

Вона винесла сміття, вимила посуд, полила квіти. О п'ятій годині прийшла з роботи мама. Вона похвалила доньку.

варіанти відповідей

Після уроків.

Помічниця.

Рідна домівка.

Запитання 5

У тексті речення розміщенні...

варіанти відповідей

довільно;

в певній послідовності;

хаотично.

Запитання 6

Яка будова тексту?

варіанти відповідей

Кінцівка, абзац, основна частина.

Заголовок, основна частина, кінцівка.

Зачин, основна частина, кінцівка.

Запитання 7

Визнач до якої частині тексту можна використати речення.


Ось чому дятла називають лісовим лікарем.

варіанти відповідей

Зачин.

Основна частина.

Кінцівка.

Запитання 8

Визначте в тексті зачин.


Школярі знайшли в лісі білочку.

У звірятка була поранена лапка. Діти поселили білочку в живому куточку і доглядали за нею.

Незабаром лапка загоїлась. І білочку віднесли до лісу.

варіанти відповідей

1 абзац

2 абзац

3 абзац

Запитання 9

Визнач послідовність речень так, щоб утворився текст.

1.Вони дружно почали ліпити хатку.

2.Навесні повернулися ластівки.

3.У гніздечку з'явились ластівки.

4.Своїм щебетанням пташенята зустрічають сонечко.

варіанти відповідей

4 2 3 1

1 2 3 4

2 1 3 4

2 1 4 3

Запитання 10

Пронумеруй речення так, щоб утворився текст.

1. Пливи, пливи, човнику, до синього моря!

2.Весело застрибав він на хвилях.

3.Вони змайстрували човник і пустили його на воду.

4. Сашко і Дмитрик гралися на березі річки.

варіанти відповідей

1 2 3 4

4 3 2 1

2 4 1 3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест