Blender. Текстові об'єкти та їх редагування

Додано: 15 листопада 2021
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 130 разів
11 запитань
Запитання 1

Для зручності створення текстового об'єкту зі звичайного тексту можна розділити вікно на дві частини та відкрити в одній 

варіанти відповідей

Редактор Тексту

Редактор Вигляду

Редактор Слів

Редактор Вставки

Запитання 2

Текст із завантажуваного зовнішнього файлу повинен бути у кодуванні 

варіанти відповідей

UTF-8

UTF-9

UTF-7

UTF-18

Запитання 3

Для ручного уведення тексту та його форматування для текстових об'єктів передбачено свій режим правки 

варіанти відповідей

Режим редагування

Режим правки

Режим копіювання

Режим виділення

Запитання 4

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

UV-сфера

Shift

Shading

Запитання 5

Перед нанесенням на об'єкт текстури спочатку потрібно створити

варіанти відповідей

Матеріал

Сировину

Речовину

Запитання 6

Яким за структурою є об’єкт типу Тext?

варіанти відповідей

Векторний

Растровий

Запитання 7

Текстовий 3D-об'єкт під назвою Текст можна додати скориставшись пунктом меню

варіанти відповідей

Вибір

Додати

Об’єкт

Запитання 8

Чи можна вводити спеціальні символи  (не присутні на клавіатурі) у текстовий 3D-об'єкт

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 9

Чи можна завантажити готовий текст із зовнішнього текстового файлу?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 10

Над текстовими об’єктами в Blender можна виконувати такі дії

варіанти відповідей

Переміщувати

Обертати

Масштабувати

Видаляти

Запитання 11

Характерною особливістю режиму правки для текстів є те, що

варіанти відповідей

немає ніяких керуючих точок або вершин

недоступні засоби трансформування і деформування

змінюються тільки символи та їх форматування

доступні засоби трансформування і деформування

є керуючі точки, вершини

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест