Тема 1.1. Теоретичні основи стандартизації. Державна система стандартизації.

Додано: 12 травня 2020
Предмет:
Тест виконано: 449 разів
20 запитань
Запитання 1

 До органів державної служби стандартизації відносяться:


варіанти відповідей

технічні комітети зі стандартизації;

Державний науково-дослідницький Інститут “Система”;

Український державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації;


усі відповіді вірні.

Запитання 2

 На Український навчально-науковий центр зі стандартизації, метрології та якості продукції покладена:


варіанти відповідей

розробка основоположень стандартів;

підготовка кадрів і підвищення їх кваліфікації;

розробка НТ і економічних основ стандартизації;

реєстрацію стандартів та іншої нормативної документації з стандартизації.

Запитання 3

Об’єктами державної стандартизації є:


варіанти відповідей

класифікація і кодування технічно-економічної та соціальної інформації;

системи та методи забезпечення якості та контролю якості;

метрологічне забезпечення;

усі відповіді вірні.

Запитання 4

Нормативні документи з стандартизації розподіляють за такими категоріями:


варіанти відповідей

ГСТу;

МСТу;

НСТу;

КСТу.

Запитання 5

 Які нормативні документи містять обов’язкові та рекомендовані вимоги:


варіанти відповідей

стандарти підприємств;

галузеві стандарти;

державні стандарти;

стандарти науково-технічних та інженерних товариств і спілок.

Запитання 6

До видів стандартів, що розробляються для різних категорій нормативних документів зі стандартизації:


варіанти відповідей

основоположні;

рекомендовані;

на процеси;

методи контролю.

Запитання 7

Стандарти на продукцію встановлюють:


варіанти відповідей

вимоги до груп однорідної продукції, які забезпечують її відповідність своєму призначенню;

послідовність робіт, операцій, способи їх виконання для різних видів продукції;

вимоги до послідовності та методів виконання різних робіт;

вірні відповідь відсутня.

Запитання 8

Підприємства використовують за договірними зобов’язаннями або ліцензіями на право виготовлення та реалізації продукції:


варіанти відповідей

ГСТУ

ДСТУ;

ТУ;

СТП

Запитання 9

Основою якого методу стандартизації є систематизація та класифікація:


варіанти відповідей

типізація;

специфікація;

уніфікації;

симпліфікації.

Запитання 10

Уніфікація, яка схожа за призначенням продукція, що не має конструктивно-технологічні подоби – це:


варіанти відповідей

міжтипова;

внутрішньо типова;

модифікаційна;

загальна.

Запитання 11

 Коли виділяють базовий виріб, що має максимальну конструкторську і технологічну наступність, і модифікації – вироби, створені на основі базового – це уніфікація:


варіанти відповідей

модифікаційна;

загальна;

внутрішньо оптова;

міжтипова.

Запитання 12

До вимог, яким повинна відповідати технічна документація належать:


варіанти відповідей

вимоги до оформлення, що визначають чіткість та наочність зображення на кресленні всіх відомостей необхідних для виготовлення деталі чи виробу;

вимоги до конструкції, що визначають її раціональність. Взаємозв’язок елементів, вірність вибору матеріалів, характер оздоблення;

вимоги до технології, що визначають можливість використання для виготовлення виробів найбільш прогресивних і економічних, технологічних процесів і устаткування;

усі перелічені вище варіанти.

Запитання 13

 Основна мета стандартизації – це:


варіанти відповідей

створення системи нормативної документації, забезпечення контролю за правильністю використання нормативної документації;

широке впровадження сучасної техніки і технологій, інтенсифікація виробництва, механізація і автоматизація виробничих процесів;

розвиток міжнародного економічного, наукового і технічного співробітництва;

вірна відповідь відсутня.

Запитання 14

Головне завдання стандартизації – це:


варіанти відповідей

створення системи нормативної документації, забезпечення контролю за правильністю використання нормативної документації;

широке впровадження сучасної техніки і технологій. Інтенсифікація виробництва, механізація і автоматизація виробничих процесів.

розвиток міжнародного економічного , наукового і технічного співробітництва;

вірна відповідь відсутня.

Запитання 15

Стандартизація підрозділяється на наступні види:


варіанти відповідей

кооперативна;

виробнича;

науково-технічна;

галузева.

Запитання 16

Стандартизація – це:


варіанти відповідей

діяльність з метою оптимального ступеня упорядкування в певній галузі шляхом встановлення положень для загального і багаторазового використання реально існуючих чи можливих завдань;

галузь сумлінної діяльності вчених, інженерів, економістів по відбору кожного або невеликої кількості виродів продукції з найкращими якісними показниками і властивостями

вірна відповідь а) та б)

вірна відповідь відсутня

Запитання 17

Стандартизація впливає на сфери трудової діяльності людини, розвиток н/г крани, прискорення науково-технічного прогресу, економію та раціональне використання сировини, матеріалів, енергетичних ресурсів, підвищення якості продукції через:;


варіанти відповідей

стандарти;

нормативні документи;

міжнародні положення;

усі перераховані вище види.

Запитання 18

 Галузева стандартизація – це:


варіанти відповідей

стандартизація, яка здійснюється урядовими органами;

стандартизація, яка здійснюється компетентними органами народного господарства;

регіональний стандарт;

комплексний стандарт.

Запитання 19

Стандарт, прийнятий країнами, що приєдналися до Угоди про проведення погодженої політики в галузі стандартизації, метрології та сертифікації:


варіанти відповідей

міждержавний стандарт;

національний стандарт;

регіональний стандарт;

комплексний стандарт.

Запитання 20

 Головне завдання стандартизації – це: 


варіанти відповідей

створення системи нормативної документації, забезпечення контролю за правильністю використання нормативної документації;


широке впровадження сучасної техніки і технологій, інтенсифікація виробництва, механізація і автоматизація виробничих процесів;

розвиток міжнародного економічного, наукового і технічного співробітництва;

вірна відповідь відсутня.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест