Тема 1.1-1.2. Мова програмування Python

Додано: 21 вересня 2020
Предмет: Інформатика, 10 клас
Тест виконано: 85 разів
32 запитання
Запитання 1

Ідентифікатор використовується для:

варіанти відповідей

позначення чисел 

позначення функцій 

позначення змінних 

Запитання 2

В ідентифікаторі першим символом може бути:

варіанти відповідей

літера 

знак підкреслення 

цифра 

Запитання 3

Правильними є ідентифікатори:

варіанти відповідей

2ав

ва 

for 

км_2 

Запитання 4

Які типи об’єктів подано правильно?

варіанти відповідей

list 

int 

bools 

strin 

Запитання 5

Динамічна типізація змінних вимагає:

варіанти відповідей

не оголошувати тип змінних 

не присвоювати зміннім дані 

оголошувати типи змінних 

Запитання 6

Після виконання інструкції >>>x_3=30.7 змінна x_3 матиме тип:

варіанти відповідей

int 

float 

str 

Запитання 7

Після виконання інструкції >>>a=b=[′байт′,′біт′] змінна b матиме значення:

варіанти відповідей

[′біт′] 

[′байт′,′біт′] 

[′байт′] 

Запитання 8

Після виконання інструкції>>>a1,a2,a3=21,42,63 змінна а2 матиме значення:

варіанти відповідей

21,42 

42 

42, 63 

21,42,63 

Запитання 9

Після виконання інструкції >>>a1,a2,*a3=(20,25,30,35) змінна а3 набуде значення:

варіанти відповідей

30,35 

30

35

Запитання 10

Після виконання інструкції >>>int("57",8) буде отримано:  

варіанти відповідей

47

57,8 

57

Запитання 11

Після виконання інструкції >>>11.0//3.0 буде отримано:

варіанти відповідей

3

3.3

3.0

Запитання 12

Після виконання інструкції >>>11.0%3.0 буде отримано: 

варіанти відповідей

2.0

2

3.0

Запитання 13

Після виконання інструкції >>>=22 і >>>x+=8 буде отримано:

варіанти відповідей

8

30

22

Запитання 14

Після виконання інструкції >>>3!=8 буде отримано: 

варіанти відповідей

False 

True 

Запитання 15

Після виконання інструкції >>>45<=15 буде отримано: 

варіанти відповідей

False 

True 

Запитання 16

x=True y=False. Після виконання інструкції (x and y) or not x буде отримано:

варіанти відповідей

False 

True 

Запитання 17

Після виконання інструкції "принтер" not in "миша" буде отримано:

варіанти відповідей

False 

True 

Запитання 18

Вираз 3,4*(a/b-b) записано:

варіанти відповідей

неправильно 

правильно 

Запитання 19

Вираз 3.8*(a+b)-c/2) записано:

варіанти відповідей

неправильно 

правильно 

Запитання 20

Після виконання інструкції >>>float(11), float("15.5") буде отримано:

варіанти відповідей

(11.0, 15.5) 

(11, 15)  

(11, 15,5) 

Запитання 21

Після виконання інструкції >>>pow(3,3), pow (5,2) буде отримано:

варіанти відповідей

(6,7) 

(27,25) 

(9,10) 

Запитання 22

Після виконання інструкції >>>math.ceil (5.493) буде отримано:

варіанти відповідей

4

6

5

Запитання 23

Після виконання інструкції >>>math.floor (7.81) буде отримано:

варіанти відповідей

8

7.8

7

Запитання 24

Після виконання інструкції >>>random.randint(5,9) може бути отримано:

варіанти відповідей

9

5.9

12

6

Запитання 25

Мова програмування це

варіанти відповідей

Мова для запису алгоритмів, що виконується комп‘ютером

Мова для написання комп‘ютерних ігор

Мова для спілкування в мережі Інтернет

Запитання 26

Середовище програмування на Python називається:

варіанти відповідей

Python IDOL

Python IDEY

Python IDLE

Запитання 27

Виконавець команд Python називається:

варіанти відповідей

Модулятором

Інтерпретатором

Компілятором

Запитання 28

Команда print означає

варіанти відповідей

Друкувати

Виведення


Введення

Запитання 29

Тут вводимо команди програми Python

варіанти відповідей

 »»


>>>

 «

Запитання 30

Штучна мова, створена для розробки програм, які

призначено для виконання на комп’ютері -

варіанти відповідей

мова програмування

середовище програмування

комп'ютерна програма

інструкція (команда)

Запитання 31

Мови програмування, у яких команди та дані враховують архітектуру комп’ютера -

варіанти відповідей

Процедурні мови


мови програмування високого рівня


мови програмування низького рівня

Непроцедурні мови

Запитання 32

Оберіть вірний порядок процесу розробки програми...

варіанти відповідей

редактор тексту - бібліотека програм - редактор зв'язків - налагоджувач програм - транслятор програм

редактор тексту - транслятор програм - бібліотека програм - редактор зв'язків - налагоджувач програм

бібліотека програм - редактор зв'язків - редактор тексту - транслятор програм налагоджувач програм

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест