Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки. 9 клас

Додано: 28 квітня 2020
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
Тест виконано: 1 раз
11 запитань
Запитання 1

«БЕЗПЕКА» — це...

варіанти відповідей

це такі умови, в яких перебуває складна система, коли дія зовнішніх факторiв і внутрішніх чинників не призводить до процесів, що вважаються негативними по відношенню до даної складної системи у відповідності до наявних, на даному етапі, потреб, знань та уявлень

порушення нормальних умов життя і діяльності людей на окремій території чи об'єкті.

стан певних умов життєдіяльності людини, за яких у її оточенні відсутні (або зведені до мінімуму) зовнішні чинники, що загрожують її життю та здоров’ю

стан, при якому явища, процеси, об'єкти, не можуть завдати шкоди, несумісної із здоров'ям та життям людини, її благополуччям.

Запитання 2

Складові безпеки людини:

варіанти відповідей

економічна

продовольча

екологічна

безпека для здоров’я

сексуальна

особиста

громадська

політична

Запитання 3

Залежно від конкретних потреб існують різні системи класифікації видів і рівнів загроз:

варіанти відповідей

За джерелом походження

За характером дії на людину

За проявами

За локалізацією

За наслідками

За нанесеними збитками

Запитання 4

Сфери прояву загроз:

варіанти відповідей

декоративна

побутова

дружня

спортивна

дорожньо-транспортна

виробнича

військова

Запитання 5

Загрози класифікують за рівнями. Відокремлюють:

варіанти відповідей

дитячий

особистий

підлітковий

національний

глобальний

груповий

Запитання 6

Об’єктами національної безпеки є:

варіанти відповідей

людина й громадянин — їхні конституційні права та свободи;

держава — її конституційний лад, суверенітет, територіальна цілісність і недоторканність

громада - її устрій, територія, управління

суспільство — його духовні, морально-етичні, культурні, історичні, інтелектуальні та матеріальні цінності, інформаційне й навколишнє природне середовище та природні ресурси

Запитання 7

Навколишнє середовище — це

варіанти відповідей

середовище, яке оточує людину, формувалося мільйони років

частина земної природи, з якою людське суспільство безпосередньо взаємодіє у своєму житті й виробничій діяльності

середовище, яке перебуває в полі зору людини

необхідний для існування людства простір, що зазнає впливу суспільства, яке в ньому живе

Запитання 8

Надзвичайна ситуація (НС) — це

варіанти відповідей

порушення нормальних умов життя і діяльності людей на об'єктах або територіях, спричинене аварією, катастрофою, епідемією, стихійним лихом, епізоотією, епіфітотією, великою пожежею, застосуванням засобів ураження, що призвели або можуть призвести до людських і матеріальних втрат, а також велике зараження людей і тварин

обстановка на окремій території чи об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом або іншою подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків

спеціальний тимчасовий правовий режим, що виникає через порушення нормальних умов життя і діяльності людей через аварію, катастрофу, стихійне лихо чи епідемію

обставини, які виникають внаслідок скупчення великої кількості людей (весілля, масові гуляння, пікніки, тощо..)

Запитання 9

Види надзвичайних ситуацій

варіанти відповідей

техногенного характеру , воєнного характеру, природного характеру , соціального характеру

техногенного характеру, природного характеру

техногенного характеру, природного характеру,соціального характеру

воєнного характеру, природного характеру, соціального характеру

Запитання 10

Стратегія сталого розвитку людства включає три складові:

варіанти відповідей

власний комфорт

економічне процвітання

соціальний прогрес

екологічний баланс

Запитання 11

Загрози (проблеми), які загрожують усьому людству називають глобальними.Їх поділяють на:

варіанти відповідей

політичні, економічні, екологічні,демографічні,

політичні, екологічні,демографічні, соціальні

політичні, економічні, екологічні, соціальні

політичні, економічні, екологічні,демографічні, соціальні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест