Тема 24. Утвердження більшовицького тоталітарного режиму в Україні

Додано: 7 квітня 2021
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 490 разів
12 запитань
Запитання 1

Зображений агітаційний плакат 1930-х рр. є джерелом для визначення

варіанти відповідей

причин індустріалізації

переваг індустріалізації

масштабів індустріалізації

джерел індустріалізації

Запитання 2

Установіть відповідність між визначеннями та поняттями, що характеризують соціально-економічне життя УСРР в 1920–1930-х рр.


1 об’єднання селянських господарств у великі підприємства шляхом примусового усуспільнення землі, реманенту та худоби

2 створення великого машинного виробництва в усіх галузях господарства, насамперед у промисловості

3 тверда норма обсягів натурального відрахування державі частки продукції, виробленої селянськими господарствами

4 форма господарювання в державних підприємствах на основі фінансової самостій ності в умовах збереження централізованого керівництва

А «госпрозрахунок»

Б «індустріалізація»

В «денаціоналізація»

Г «продподаток»

Д «колективізація»


варіанти відповідей

ВБАГ

ДБГА

БАГВ

ДГАБ

Запитання 3

«Перекачування коштів із села в місто» наприкінці 1920–1930-х рр. було одним із

варіанти відповідей

шляхів стримування зростання цін на сільгосппродукцію

способів матеріального стимулювання селянства

джерел фінансування індустріалізації

інструментів проведення грошової реформи

Запитання 4

Результатом здійснення якої політики є подані нижче дані?

«Індекс фізичного обсягу промислової продукції в СРСР у 1937 р., порівняно з рівнем 1913 р., склав 820, у США — 154, Німеччині — 119, Великій Британії — 110, Франції — 101. За обсягами виробництва СРСР із п’ятого місця в світі у 1928 р. перейшов на третє у 1932 р., у 1937 р. — на друге…»

варіанти відповідей

технічна перебудова

форсована індустріалізація

промисловий переворот

технологічна реконструкція

Запитання 5

Що було характерним для культурного життя України в 1930-ті рр.?

варіанти відповідей

створення творчих літературно-мистецьких об’єднань

запровадження загальної обов’язкової середньої освіти

насадження єдиного творчого методу — «соціалистичного реалізму»

вигнання нелояльних до радянської влади митців за кордон

Запитання 6

Укажіть особливості процесу індустріалізації, здійснюваної в Україні в другій половині 1920–1930-х рр.

1 децентралізація управління галузями промисловості та будівництва

2 побудова та реконструкція великих промислових об’єктів

3 розширення прав підприємств у виробництві та збуті готової продукції

4 нерівномірність процесу модернізації промислового потенціалу республіки

5 пріоритетний розвиток галузей легкої промисловості

6 поява в промисловому комплексі республіки нових галузей

варіанти відповідей

2 4 6

1 3 5

2 3 5

1 4 6

Запитання 7

Фундатором національного кінематографа, автором шедеврів світового рівня «Звенигора», «Арсенал», «Земля» був

варіанти відповідей

Г.Юра.

Л. Курбас.

М.Бойчук.

О. Довженко.

Запитання 8

Про який судовий процес йдеться в цитованому документі: «На лаву підсудних сіло 45 осіб: академіки, професори, лікарі, священики, письменники, студенти та викладачі вищої школи, вчителі. Основним обвинувачуваним влада зробила віце-президента ВУАН С. Єфремова. Звинувачувальний вирок зайняв кілька номерів столичної газети «Вісті ВУЦВК»?

варіанти відповідей

справу «Спілки визволення України»

справу «Промпартії»

«Шахтинську справу»

справу «Українського національного центру»

Запитання 9

Укажіть наслідки суцільної колективізації, здійснюваної в Україні в 1930-х рр.

1 утвердження державної власності на засоби виробництва в сільському господарстві

2 стрімке зростання сільськогосподарського виробництва та матеріального добробуту колгоспного селянства

3 запровадження госпрозрахунку, товарно-грошових відносин між державою та колгоспами й радгоспами

4 «прикріплення» селян до сільської місцевості (колгоспів) безпаспортним статусом

5 багатомільйонні демографічні втрати, підрив і деградація продуктивних сил села

6 розширення мережі селянських збутових, споживчих, кредитних спілок і товариств

варіанти відповідей

2 4 6

1 3 6

1 4 5

2 3 5

Запитання 10

Із якою метою партійно-державне керівництво УСРР наприкінці 1920-х рр. розповсюджувало зображений плакат?

варіанти відповідей

Спонукати одноосібників добровільно вступати в колгоспи.

Викликати у селян зневажливе ставлення до одноосібників.

Посилити класову боротьбу на селі проти куркульства.

Роз’яснити селянству завдання політики «ліквідації куркульства як класу».

Запитання 11

Зрощення правлячої партії з державним апаратом, установлення жорсткого контролю за суспільно-політичним життям та економічною сферою в Україні в 1920—1930-х рр. свідчило про

варіанти відповідей

зростання ролі громадянського суспільства.

завершення будівництва основ соціалізму.

зниження рівня життя населення.

зміцнення тоталітарного ладу.

Запитання 12

З’ясуйте кому з діячів, зображених на фото, належать наведені факти біографії.

А письменник, фундатор національного кінематографа, автор кінофільмів «Звенигора», «Арсенал», «Земля

Б митець – монументаліст, графік, фундатор новаторської художньої школи в українському мистецтві 1920-х рр.

В актор, режисер, новатор українського театру, керівник мистецького об’єднання «Березіль»

Г прозаїк, поет, публіцист, засновник літературних об’єднань – «Гарт» (1923), «Урбіно» (1924), «ВАПЛІТЕ» (1926)

Д український економіст 1920-х рр., автор концепції економічної самодостатності УСРР

варіанти відповідей

Б В А Г

Г Б А В

В Б А Г

А Г Б В

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест