Тема 3, 4, 5_ОТТП

Додано: 7 листопада 2023
Предмет:
26 запитань
Запитання 1

У чому полягає сутність ТТП в магазині?

                   


варіанти відповідей

    В участі у ньому покупців як об'єктів праці торговель­ного персоналу.

У комплексі взаємопов'язаних, послідовно виконува­них операцій, метою яких є доведення товарів належної якості до торговельного залу для реалізації їх покупцям у широкому асортименті з оптимальними затратами часу, праці та при висо­кому рівні торговельного обслуговування.

 У русі товарів із моменту надходження до реалізації споживачам.

  У комплексі операцій, які забезпечують обробку това­рів, починаючи з їх надходження в магазин, зберігання і закінчу­ючи повною підготовкою до продажу та відпуском покупцям.

Запитання 2

.Який кінцевий строк приймання швидкопсувних товарів за кількістю?


варіанти відповідей

12 годин.      

24 години.  

36 годин.

48 годин.

Запитання 3

Коли перевіряють якість товарів, які надійшли у транспортній тарі?

                     

варіанти відповідей

 На другий день після перевірки за кількістю.

Одночасно з розкриттям транспортної тари.

 Одночасно з розкриттям транспортної тари, одразу після приймання товарів за кількістю одиниць у тарному місці.

На п'ятий день після розкриття транспортної тари і пе­ревірки товарів за кількістю одиниць у тарному місці.


Запитання 4

Який документ слід оформити при встановленні розбіжностей за кількістю під час приймання товарів?

                       


варіанти відповідей

  Акт про приймання товарів за кількістю.

   Зустрічну прибуткову накладну.

  Договір про виявлені розбіжності в кількості товарів під час приймання.

  Акт про встановлення розбіжностей за кількістю під час приймання товарів.

Запитання 5

Хто повинен здійснювати приймання товарів ма­газині?

                      


варіанти відповідей

     Завідувач магазину і вантажники.

Особи, на яких покладено матеріальну відповідальність за товари і тару, які є в магазині.

Продавці та касири.

Усі працівники магазину.

Запитання 6

У який строк має бути проведено остаточне прий­мання товарів з обмеженим строком зберігання за кількіс­тю?

                      


варіанти відповідей

У день надходження товарів.

Не пізніше ніж через 12 годин після надходження това­рів.

Не пізніше ніж через 24 години після надходження то­варів.

Не пізніше ніж через 36 годин після надходження това­рів.

Запитання 7

Яка основна операція торговельно-технологічного процесу в магазинах?

                     

варіанти відповідей

Продаж товарів.

 Розвантаження товарів.

Приймання і зберігання товарів.

  Розпаковування товарів і підготовка до продажу.

Запитання 8

Що є підставою для оформлення претензії до пос­тачальника про якість товарів?

                        


варіанти відповідей

Затверджений і належно оформлений Акт приймання товарів за якістю.

Договір на постачання товарів.

  Супровідні документи.

 Інструкція про приймання товарів за кількістю та якіс­тю.

Запитання 9

Як повинен вчинити керівник магазину, якщо това­ри надійшли без супровідних документів?

  

варіанти відповідей

 Повернути товари постачальнику.

 Викликати представника постачальника.

Оприбуткувати товари за попередніми документами і реалізувати їх.

Скласти акт про фактичну кількість товарів і залишити в магазині до прибуття супровідних документів.


Запитання 10

У які строки проводиться приймання товарів за кількістю при надходженні їх без тари або у відкритій тарі?

                    


варіанти відповідей

У момент надходження до магазину, отримання зі складу постачальника або органів транспорту.

 У дводенний строк із моменту надходження товарів до магазину.

 У день надходження товарів до магазину.

  Одночасно з перевіркою справності тари.

Запитання 11

Як матеріально відповідальна особа підтверджує факт приймання товарів у магазині?

                      


варіанти відповідей

 Складає акт про приймання товарів у магазині.

   Ставить підпис і штамп магазину на супровідних до­кументах постачальника.

 Повідомляє постачальника у письмовій формі.

  Повідомляє постачальника по телефону.

Запитання 12

Які показники якості перевіряються за органолеп­тичними показниками у магазині?

                         


варіанти відповідей

Зовнішній вигляд, смак, запах, консистенція.

  Властивості, запах, смак.

Хімічний і фізичний склад.

Зовнішній вигляд, комплектність.

Запитання 13

У який строк необхідно прийняти товари в мага­зині за якістю при іногородній поставці?

                      

варіанти відповідей

  У день надходження товарів.

   Не пізніше ніж через 10 днів із дня надходження това­рів.

   Не пізніше ніж через 15 днів із моменту надходження товарів.

Не пізніше ніж через 20 днів із моменту надходження товарів на склад товароодержувача.


Запитання 14

На кого покладається відповідальність за зберіган­ня товарів у магазині?

  


варіанти відповідей

На товарознавця.

  На директора магазину.

 На матеріально відповідальних осіб.

 На всіх працівників роздрібного торговельного підпри­ємства.

Запитання 15

Що враховують насамперед при розміщенні товарів на зберігання?

     


варіанти відповідей

Тривалість зберігання, послідовність і черговість реалі­зації та відпуску товарів.

 Фізико-хімічні та біологічні властивості товарів.

 Темп продажу товарів та їх властивості.

Ознаку однорідності режиму зберігання.

Запитання 16

Яких основних умов слід дотримуватися у процесі операцій зі створення оптимального режиму зберігання то­варів?



варіанти відповідей

Регулярне вологе прибирання приміщень і кондицію­вання повітря.

Дотримання визначеної температури і відносної воло­гості повітря, відповідного освітлення і вентиляції.

Дератизація, дезінсекція, вентиляція.

Дотримання встановленої температури і вологості по­вітря.

Запитання 17

Від чого залежить вибір способу укладання товарів на зберігання?

        


варіанти відповідей

  Від форми товару і тари, маси кожного тарного місця, фізичних властивостей товарів.

Від міцності тари й упаковки та розмірів складського приміщення.

Від виду та порядку розміщення торговельного об­ладнання, його розмірів.

Від тривалості зберігання, форми товару і тари, послідовності та черговості реалізації.

Запитання 18

У чому полягає суть попередньої підготовки товарів до продажу?

                      


варіанти відповідей

У доведенні товару до повної готовності до продажу.

У прикріпленні ярликів та цінників до товарів.

  У прийманні товарів за якістю.

У плануванні надання додаткових послуг покупцям.

Запитання 19

Які фактори впливають на збереження якості то­варів?



варіанти відповідей

Відстань стелажів від стін та опалювальних приладів, ширина проходів між штабелями і стелажами.

Площа складських приміщень, види і порядок розмі­щення обладнання, його розміри.

  Спосіб укладання товарів на зберігання, режим і умови зберігання, освітлення приміщень, товарне сусідство й особли­вості властивостей.

Асортимент і якість товарів, товарне сусідство і особ­ливості властивостей.

Запитання 20

2.             Штабельний спосіб укладання товарів на збері­гання застосовують для ....

    

варіанти відповідей

товарів особливої форми;

 розпакованих товарів і в дрібній споживчій тарі;

важких і великогабаритних товарів, товарів, затарених у мішки, ящики;

товарів, які зберігаються в індивідуальній упаковці.


Запитання 21

Хто проводить виконання операцій щодо попередньої підготовки товарів до продажу в невеликих магазинах?


варіанти відповідей

Фасувальники.

Розпакувальники. 

Різноробочі.

Продавці.


Запитання 22

Які з нижчеперелічених заходів щодо організації зберігання товарів у магазині належать до організаційних?

варіанти відповідей

Вибір і встановлення необхідного обладнання, прид­бання спеціального інвентарю та інструментів.

Підтримання відповідної температури і вологості в приміщеннях, де зберігаються товари.

Визначення матеріально відповідальних осіб та заходів щодо охорони товарно-матеріальних цінностей, складання гра­фіків завезення товарів, розробка карт розміщення товарів у ма­газині, забезпечення протипожежних заходів.

 Визначення режиму й умов зберігання товарів, здійс­нення контролю за ними, проведення робіт щодо розширення застосування тари-обладнання.

Запитання 23

Чим визначається характер і обсяги операцій з підготовки товарів до продажу?

варіанти відповідей

складністю асортименту товарів, властивостями окремих товарів

особливостями їх пакування (тара, упаковка), рівнем готовності товарів до продажу

розміром покупок, застосуванням тих чи інших методів продажу товарів

 усі відповіді правильні

Запитання 24

Що включає комплекс загальних операцій поперед­ньої підготовки товарів до продажу?

    


варіанти відповідей

Розпаковування й облагороджування товарів, сорту­вання, перевірка цін та маркування, комплектування подарункових. наборів.

  Звільнення товарів від зовнішньої тари, сортування, приймання за кількістю та якістю.

Фасування продовольчих і окремих дрібних непродо­вольчих товарів.

Перевірка комплектності, налаштування електропобу­тових товарів, очищення меблів від пилу.

Запитання 25

Які основні операції виділяють у технологічному процесі зберігання товарів?

  

      


варіанти відповідей

 Контроль за дотриманням режиму зберігання товарів у магазині.

Виконання комплексу заходів організаційного і техніч­ного характеру.

Розміщення й укладання товарів у місцях зберігання товарів, створення оптимального режиму зберігання, спостере­ження і поточний догляд за товарами.

Розробка карт розміщення товарів у магазині, контроль за дотриманням відповідного режиму зберігання товарів.

Запитання 26

Які операції з підготовки товарів до продажу відносяться до специфічних?

                


варіанти відповідей

    сортування, розпаковування, облагородження, маркування, комплектування подарункових наборів

    розпаковування, фасування, накатування тканин, намотування стрічки

розпаковування, облагородження, маркування, попереднє нарізання товарів

  дрібна штопка трикотажних виробів, настроювання музичних інструментів, перевірка комплектності і випробування в дії радіотоварів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест