Визначте, що становить собою вид організм:
Зазначте, що означає класифікувати організм:
Визначте групу водоростей, до якої належать виключно багатоклітинні види:
Зазначте групу водоростей, представники якої мешкають на найбільших глибинах:
Укажіть структуру за допомогою яких зозулин льон прикріплюється до грунту та вбирає воду:
Назвіть корисну копалину, яка утворилася з здебільшого за рахунок вимерлих решток мохів:
Укажіть спосіб розмноження хвоща польового:
Зазначте орган, який не мають особини нестатевого покоління папоротей:
Укажіть представника хвойних, що належать до листопадних рослин
Зазначте спосіб запилення, притаманний сосні звичайній:
Укажіть ознаку, за якою можна точно встановити приналежність рослин до однодольних чи дводольних:
Визначте ознаку, яка притаманна лише покритонасінним рослинам:
Зазначте групу, до якої належать такі рослини, як пшениця, кукурудза, ячмінь, овес, просо, рис:
Оберіть рослину, яка належить до овочевих:
Назвіть чинники неживої природи
Назвіть характеристики рослин, які відносять до сукулентів:
Видовжений здерев'янілий стовбур мають рослини, які належать до:
Назвіть рослину-паразита:
Назвіть комахоїдну рослину:
Сукупність видів рослин, що зростають на певній території, називають:
Назвіть організми, здатні створювати органічні речовини з неорганічних:
Назвіть організми, здатні споживати лише готові органічні речовини:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома