Тема 9. Оцінка вартості машин і обладнання

Додано: 4 квітня 2020
Предмет: Економіка, 3 клас
Тест виконано: 113 разів
10 запитань
Запитання 1

Знос основних засобів – це:

варіанти відповідей

заміна зношених засобів через капітальне будівництво

втрата вартості основними засобами у процесі їх експлуатації

матеріальне зношування окремих елементів основних засобів та заміна їх через капітальне будівництво або капітальний ремонт

заміна основних засобів унаслідок запровадження нового, більш прогресивного обладнання

списання основних засобів з балансу підприємства

Запитання 2

Під фізичним зносом основних засобів розуміють:

варіанти відповідей

зменшення вартості машин і устаткування в результаті впровадження нових ефективних їх видів

постійну втрату основними засобами своєї первісної вартості в процесі виробництва

постійну втрату основними засобами своєї первісної вартості, що відбувається з ними в процесі виробництва чи їх бездіяльності

все перераховане

Запитання 3

Рівень фізичного (матеріального) спрацювання основних виробничих засобів підприємства визначають за:

варіанти відповідей

фактичним строком служби

оптимальним строком служби

питомою вагою перенесеної вартості

питомою вагою списаних основних засобів

Запитання 4

На ступінь морального зносу основних засобів впливає:

варіанти відповідей

інтенсивність завантаження обладнання

ступінь фізичного зносу

темпи науково-технічного прогресу

якість технічного догляду за станом основних засобів

Запитання 5

За роллю у виробничому процесі машини та обладнання групують таким чином:

варіанти відповідей

обладнання, що зайняте на побічних та обслуговуючих роботах

обладнання для виготовлення продукції (надання послуг)

допоміжне обладнання

основне технологічне обладнання

основне ремонтне обладнання

Запитання 6

Що є третім етапом розрахунку вартості машин та обладнання методом ринкових порівнянь:

варіанти відповідей

виявлення аналогів і визначення ступеня їх подібності з об'єктом оцінки

аналіз ринку та збір цінової інформації

розрахунок підсумкової ринкової вартості об'єкта оцінки

внесення поправок до цін аналогів

Запитання 7

Найпоширенішими непрямими методами визначення фізичного зносу об'єкта є такі:

варіанти відповідей

метод "ефективного віку"

метод зниження споживчих властивостей

метод експертизи стану

метод зниження доходності

метод капіталізації доходу

Запитання 8

Доходний підхід оцінки ринкової вартості машин і обладнання реалізується в методах:

варіанти відповідей

прямої капіталізації доходів

дисконтованих доходів

прямого порівняння

рівновеликого аналога

Запитання 9

Витратний підхід до оцінки вартості машин і устаткування базується на принципі: 

варіанти відповідей

визначенні поточної вартості об’єкта майна як сукупності майбутніх доходів від його використання і реалізується в методах дисконтованих доходів, прямої капіталізації доходів та рівновеликого аналога

визначенні ринкової вартості машин та обладнання масового і серійного виробництва шляхом аналізу та порівняння цін недавніх продаж ідентичних чи аналогічних об’єктів

що собівартість виготовлення однорідного об’єкту, схожого за конструктивними, технологічними та іншими характеристиками і показниками на об’єкт оцінки, дорівнює його собівартості, так як формується під впливом загальних для таких об’єктів виробничих факторів

співставленні продаж об’єктів ідентичних (аналогічних) з оцінюваним, по яким недавно відбулися комерційні угоди чи відома інформація щодо ринкової ціни таких пропозицій

Запитання 10

Витратний підхід до оцінки вартості (оновлення або заміщення) машин і устаткування реалізується за допомогою таких методів:

варіанти відповідей

розрахунок за ціною однорідного об'єкта, поелементного розрахунку, розрахунок вартості за укрупненими нормативами, індексний

розрахунок за ціною однорідного об'єкта, поелементного розрахунку, розрахунок вартості за укрупненими нормативами, системного розрахунку

метод строку життя, укрупненої оцінки технічного стану

метод прямого порівняння (ринкових порівнянь), статистичного моделювання ціни

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест