Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть вчителю об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень учнів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю вчителя й учня.
Наведені завдання стануть в нагоді як вчителю так і учню в закріплені пройденого учбового матеріалу згідно програми предмету «Захист Вітчизни».
Завдання допоможуть виявити недоліки при вивчені учбового матеріалу, які в подальшому можуть бути усунені при самостійній роботі над недостатньо вивченими темами.
При ушкодженні внутрішніх органів кровотеча має характер:
Ознаками значної втрати крові є:
У якій зоні не ведуться бойові дії, але можуть згодом вестися?
При масових ураженнях кого евакуюють першими:
Зазначте види кровотечі
Рани, які завдані вогнепальною зброєю - кулею, уламком називаються:
Переломи, при яких є рана, вони найнебезпечніші, тому що створюють умови для проникнення в рану інфекції називають:
На малюнку зображено опік:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома