Тема :"Тестові завдання для здобувачів освіти для перевірки рівня теоретичної підготовки з предмету « Спеціальна технологія». Розділ –Ходова частина.Рульове керування.Репозитарій 32.

Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть викладачеві об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень здобувачів освіти загальноосвітніх навчальних закладів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю викладача і здобувача професійної освіти.  Тестові завдання включають наступні навчальні теми: «Ходова частина.», «Амортизатори», «Ресори», «Підвіска автомобіля», «Автомобільні шини».

  Наведені завдання стануть в нагоді як викладачу так і здобувачу освіти в закріплені пройденого навчального матеріалу відповідно до стандарту професійної (професійно-технічної) освіти СП(ПТ)О 7231.С.19.10-2018 з професії 7231 "Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів" (2 розряд), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 31.01.2019р. № 102 на модульно-предметному підході.

 Професія: Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (2 розряд).

СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ;

1. Агафонов О.П. Автомобіль 10-11 кл. / [Агафонов О.П., Плеханов І.Й.,Рублях В.Б., Шестопалов К.С.]. – К.: Освіта, 1992.

2. Агафонов О.П. Автомобіль 8-11 кл. / Агафонов О.П. – К.: Освіта, 1993.3. Башинська Т. Проектувальна діяльність – основа взаємодії вчителя та учнів // Дайджест педагогічних ідей та технологій – 2003. – № 3. – С. 49-52.

3. Боднев А.Т. Лабораторний практикум по ремонту автомобиля /Боднев А.Т., Шаверин Н.Н. – М.: Транспорт, 1989.

4. БоровськихЮ.І. Будова автомобілів. / Боровських Ю.І., Буральов Ю.В.,Морозов К.Н. – К.: Вища школа, 1991.

5.Волобуєва Т.Б. Сучасні освітні моделі. Інноваційні освітні системи :метод. посіб. / Волобуєва Т.Б. : [наук.-метод. ред. О.І. Чернишов,Л.Г. Чернікова, Е.М. Соф’янц]. – Донецьк : Каштан, 2007. – 93 с. : табл.– Бібліогр.: с. 82-83.

6. Галкин Е.В. Методика лабораторно-практических занятий по тракторам и автомобилям / Галкин Е.В. – М.: Высшая школа, 1983. – 296 с.

7.Жаров М.С. Методика теоретического обучения по предмету «Тракторы и автомобили»: Методическое пособие для ПТУ / М.С. Жаров. – М.: Высшая школа, 1982.

8.Кисликов В.Ф. Будова й експлуатація автомобілів: Підручник для учнів професійно-технічних закладів освіти. / Кисликов В.Ф., Лущик В.В. –К.: Либідь, 2009.

9. Програми середньої загальноосвітньої школи. Професійне навчання 8-11 класи. Профіль: Автосправа. Професії: водій автомобіля категорії «В» і «С», слюсар по ремонту автомобілів / Під ред. Б.М. Терещук. – К.: Освіта, 1993. – 89 с.


Додано: 23 квітня 2021
Предмет: Технології, 10 клас
Тест виконано: 308 разів
12 запитань
Запитання 1

Чим досягається одночасний поворот передніх коліс на різні кути, при якому осі всіх коліс перетинаються в загальному центрі повороту О ? 


варіанти відповідей

Установкою передніх коліс зі сходженням в горизонтальній площині;

Конструкцією рульового механізму ;

Конструкцією рульової трапеції ;

Поздовжнім і поперечним нахилом шворнів.

Запитання 2

Поясніть схему повороту передніх коліс автомобіля. 


варіанти відповідей

Колеса взаємопов'язані і повертаються одночасно на рівний кут ;

Внутрішнє по відношенню до центру повороту колесо повертається на більший кут, ніж зовнішнє колесо ;

Зовнішнє по відношенню до центру повороту колесо повертається на більший кут.

Запитання 3

Яке призначення рульового механізму? 


варіанти відповідей

Змінювати напрямок руху автомобіля поворотом передніх коліс;

Збільшувати зусилля, що додається до рульового колеса за рахунок введення понижувальної передачі ;

Здійснювати поворот передніх коліс на різний кут, щоб кочення коліс відбувалося без бокового ковзання.

Запитання 4

Яке призначення рульового приводу ? 


варіанти відповідей

Передавати зусилля від рульового механізму до передніх коліс ;

Повертати колеса в початкове положення (т. Е. Для руху по прямій) після виконання повороту ;

Змінювати напрямок руху автомобіля.

Запитання 5

Який тип рульових механізмів прийнятий для автомобіля: 

ГАЗ-24 «Волга»?

варіанти відповідей

Гвинт з гайкою на циркулюючих кульках, поршень-рейка і зубчастий сектор. Механізм об'єднаний в одному картері з гідравлічним підсилювачем;

Гвинт з гайкою на циркулюючих кульках, гайка-рейка, зубчастий сектор. Механізм виконаний окремо від гідравлічного підсилювача;

Черв'як - двухзубий або багатозубий сектор ;

Глобоідальний черв'як - двухгреб- невий ролик ;

Глобоідальний черв'як -трехгребневий ролик.

Запитання 6

Який тип рульових механізмів прийнятий для автомобіля: 

ГАЗ-53А?

варіанти відповідей

Гвинт з гайкою на циркулюючих кульках, поршень-рейка і зубчастий сектор. Механізм об'єднаний в одному картері з гідравлічним підсилювачем;

Гвинт з гайкою на циркулюючих кульках, гайка-рейка, зубчастий сектор. Механізм виконаний окремо від гідравлічного підсилювача ;

Черв'як - двухзубий або багатозубий сектор ;

Глобоідальний черв'як - двухгреб- невий ролик ;

Глобоідальний черв'як -трехгребневий ролик .

Запитання 7

Який тип рульових механізмів прийнятий для автомобіля: 

ЗІЛ-130?

варіанти відповідей

Гвинт з гайкою на циркулюючих кульках, поршень-рейка і зубчастий сектор. Механізм об'єднаний в одному картері з гідравлічним підсилювачем ;

Гвинт з гайкою на циркулюючих кульках, гайка-рейка, зубчастий сектор. Механізм виконаний окремо від гідравлічного підсилювача.

Черв'як - двухзубий або багатозубий сектор.

Запитання 8

Який тип рульових механізмів прийнятий для автомобіля: 

МАЗ-500?

варіанти відповідей

Гвинт з гайкою на циркулюючих кульках, поршень-рейка і зубчастий сектор. Механізм об'єднаний в одному картері з гідравлічним підсилювачем ;

Гвинт з гайкою на циркулюючих кульках, гайка-рейка, зубчастий сектор. Механізм виконаний окремо від гідравлічного підсилювача ;

Глобоідальний черв'як -трехгребневий ролик.

Глобоідальний черв'як - двухгреб- невий ролик.

Запитання 9

В якому з відповідей названі: 

Основні заходи по догляду за рульовим керуванням?


варіанти відповідей

Несвоєчасна, нерегулярне і недоброякісна мастило деталей і механізмів; рух з підвищеною швидкістю по поганих дорогах; часте повертання передніх коліс рульовим колесом на стоянках автомобіля; підвищені зазори в усіх деталях і з'єднаннях рульового механізму і приводу ;

Підвищений знос в деталях рульового управління; збільшений люфт рульового колеса і осьової люфт черв'яка; заїдання деталей рульового управління ;

Перевірка кріплень сполучених деталей; контроль за мастилом рульового механізму і всіх шарнірних сполук; перевірка величини люфту рульового колеса і в з'єднаннях привода ;

Підтягування підшипників черв'яка або видалення прокладок; підгортання регулювального гвинта в кришці картера рульового механізму; підтягування пробок наконечників рульових тяг рульового приводу.

Запитання 10

В якому з відповідей названі: 

Основні несправності рульового управління?


варіанти відповідей

Несвоєчасна, нерегулярне і недоброякісна мастило деталей і механізмів; рух з підвищеною швидкістю по поганих дорогах; часте повертання передніх коліс рульовим колесом на стоянках автомобіля; підвищені зазори в усіх деталях і з'єднаннях рульового механізму і приводу ;

Підвищений знос в деталях рульового управління; збільшений люфт рульового колеса і осьової люфт черв'яка; заїдання деталей рульового управління ;

Перевірка кріплень сполучених деталей; контроль за мастилом рульового механізму і всіх шарнірних сполук; перевірка величини люфту рульового колеса і в з'єднаннях привода ;

Підтягування підшипників черв'яка або видалення прокладок; підгортання регулювального гвинта в кришці картера рульового механізму; підтягування пробок наконечників рульових тяг рульового приводу.

Запитання 11

В якому з відповідей названі: 

Основні причини несправностей рульового керування?


варіанти відповідей

Несвоєчасна, нерегулярне і недоброякісна мастило деталей і механізмів; рух з підвищеною швидкістю по поганих дорогах; часте повертання передніх коліс рульовим колесом на стоянках автомобіля; підвищені зазори в усіх деталях і з'єднаннях рульового механізму і приводу ;

Підвищений знос в деталях рульового управління; збільшений люфт рульового колеса і осьової люфт черв'яка; заїдання деталей рульового управління ;

Перевірка кріплень сполучених деталей; контроль за мастилом рульового механізму і всіх шарнірних сполук; перевірка величини люфту рульового колеса і в з'єднаннях привода ;

Підтягування підшипників черв'яка або видалення прокладок; підгортання регулювального гвинта в кришці картера рульового механізму; підтягування пробок наконечників рульових тяг рульового приводу.

Запитання 12

В якому з відповідей названі: 

Операції з регулювання і усунення люфтів в рульовому механізмі і рульовому приводі ? 


варіанти відповідей

Несвоєчасна, нерегулярне і недоброякісна мастило деталей і механізмів; рух з підвищеною швидкістю по поганих дорогах; часте повертання передніх коліс рульовим колесом на стоянках автомобіля; підвищені зазори в усіх деталях і з'єднаннях рульового механізму і приводу ;

Підвищений знос в деталях рульового управління; збільшений люфт рульового колеса і осьової люфт черв'яка; заїдання деталей рульового управління ;

Перевірка кріплень сполучених деталей; контроль за мастилом рульового механізму і всіх шарнірних сполук; перевірка величини люфту рульового колеса і в з'єднаннях привода;

Підтягування підшипників черв'яка або видалення прокладок; підгортання регулювального гвинта в кришці картера рульового механізму; підтягування пробок наконечників рульових тяг рульового приводу.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест