Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть викладачеві об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень здобувачів освіти загальноосвітніх навчальних закладів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю викладача і здобувача професійної освіти. Тестові завдання включають наступні навчальні теми: «Ходова частина.», «Амортизатори», «Ресори», «Підвіска автомобіля», «Автомобільні шини».
Наведені завдання стануть в нагоді як викладачу так і здобувачу освіти в закріплені пройденого навчального матеріалу відповідно до стандарту професійної (професійно-технічної) освіти СП(ПТ)О 7231.С.19.10-2018 з професії 7231 "Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів" (2 розряд), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 31.01.2019р. № 102 на модульно-предметному підході.
Професія: Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (2 розряд).
СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ;
1. Агафонов О.П. Автомобіль 10-11 кл. / [Агафонов О.П., Плеханов І.Й.,Рублях В.Б., Шестопалов К.С.]. – К.: Освіта, 1992.
2. Агафонов О.П. Автомобіль 8-11 кл. / Агафонов О.П. – К.: Освіта, 1993.3. Башинська Т. Проектувальна діяльність – основа взаємодії вчителя та учнів // Дайджест педагогічних ідей та технологій – 2003. – № 3. – С. 49-52.
3. Боднев А.Т. Лабораторний практикум по ремонту автомобиля /Боднев А.Т., Шаверин Н.Н. – М.: Транспорт, 1989.
4. БоровськихЮ.І. Будова автомобілів. / Боровських Ю.І., Буральов Ю.В.,Морозов К.Н. – К.: Вища школа, 1991.
5.Волобуєва Т.Б. Сучасні освітні моделі. Інноваційні освітні системи :метод. посіб. / Волобуєва Т.Б. : [наук.-метод. ред. О.І. Чернишов,Л.Г. Чернікова, Е.М. Соф’янц]. – Донецьк : Каштан, 2007. – 93 с. : табл.– Бібліогр.: с. 82-83.
6. Галкин Е.В. Методика лабораторно-практических занятий по тракторам и автомобилям / Галкин Е.В. – М.: Высшая школа, 1983. – 296 с.
7.Жаров М.С. Методика теоретического обучения по предмету «Тракторы и автомобили»: Методическое пособие для ПТУ / М.С. Жаров. – М.: Высшая школа, 1982.
8.Кисликов В.Ф. Будова й експлуатація автомобілів: Підручник для учнів професійно-технічних закладів освіти. / Кисликов В.Ф., Лущик В.В. –К.: Либідь, 2009.
9. Програми середньої загальноосвітньої школи. Професійне навчання 8-11 класи. Профіль: Автосправа. Професії: водій автомобіля категорії «В» і «С», слюсар по ремонту автомобілів / Під ред. Б.М. Терещук. – К.: Освіта, 1993. – 89 с.
Чим досягається одночасний поворот передніх коліс на різні кути, при якому осі всіх коліс перетинаються в загальному центрі повороту О ?
Поясніть схему повороту передніх коліс автомобіля.
Яке призначення рульового механізму?
Яке призначення рульового приводу ?
Який тип рульових механізмів прийнятий для автомобіля:
ГАЗ-24 «Волга»?
Який тип рульових механізмів прийнятий для автомобіля:
ГАЗ-53А?
Який тип рульових механізмів прийнятий для автомобіля:
ЗІЛ-130?
Який тип рульових механізмів прийнятий для автомобіля:
МАЗ-500?
В якому з відповідей названі:
Основні заходи по догляду за рульовим керуванням?
В якому з відповідей названі:
Основні несправності рульового управління?
В якому з відповідей названі:
Основні причини несправностей рульового керування?
В якому з відповідей названі:
Операції з регулювання і усунення люфтів в рульовому механізмі і рульовому приводі ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома