Люди середньовіччя користувалися системою відліку часу ...
Художня культура включає:
Уявлення про душу, яку мають люди, тварини, рослини, неживі предмети, і про те, що ця душа може відділятися від тіла й існувати окремо, знайшли відображення в ...
Міф – це ...
Творцем Всесвіту, Богом над Богами для всіх слов'ян завжди був ...
Культ неживих предметів, наділених надприродними властивостями, в ролі яких виступали амулети, талісмани, ідоли, камені тощо, представлений ...
З яким із богів пов'язаний вислів "дощ уперіщив"?
Культура використовує такі загальні принципи:
В образотворчому мистецтві доби середньовіччя митці здебільшого дотримувались ...
У Десятинній церкві в Києві та Спасо-Преображенському соборі в Чернігові простежується архітектурний стиль ...
Основними будівельними матеріалами християнських храмів були ...
Вхід крізь брами сторожових башт вів у ...
Скульптурна прикраса у вигляді обличчя людини або голови тварини, що нагадує маску – це ...
Художня культура Галицько-Волинського князівства успадкувала стилі ...
Що зображено в руках Мокоші на статуї Збруцького Світовида?
«Українські міфи дійшли до нас у вигляді писемних пам'яток». Чи погоджуєтесь ви з цим твердженням?
Об'єктом культури є ...
Характерною особливістю української міфології є пантеїзм, тобто ...
«Огороджена ровом і захищена фортифікаційною стіною територія, на якій
розташовувались княжа резиденція, двори знаті, церковного владики, монастирі, храми» - це …
Кого або що зображено на аверсі купюри 1 гривня?
Великий віршований епічний твір героїчного або соціально-побутового змісту, який виконується речитативом (протяжним мелодійним проказуванням) у супроводі кобзи, бандури чи ліри - це ...
Русальні, троїцькі петрівчані, купальські, косарські пісні відносять до ...
Для яких пісень характерні музичні ознаки: помірний чи повільний темп, тиха динаміка, спокійна манера співу, жіноче сольне виконання, простота та одноманітність ритмічного рисунка, а також наявне побажання щасливої долі, здоров’я, застереження від біди.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома