Пункт продажу «Бюро замовлень» призначений для
Замовлення на оформлення п/д у Бюро-замовлення приймається за
Приймання замовлення на будь-яку дату доставки та у всі райони міста( безпосередньо під час діалогу з пасажиром)
Які операції передбачені для виконання робіт у бюро замовлень
У діалоговому вікні «Прийом замовлень» ключ L несе інформацію
Погашення п/д у бюро замовлення , які були оформленні в останні числа минулого місяця та не викуплені у наступному місяці здійснюється на протязі
Чи може змінюватися режим роботи з Режиму1 на Режим 2
При оформлені замовлень на бронювання місць існує можливість здійснення таких квитково-касових операцій:
Кожне броня замовлення має свій унікальний номер, який складається
У діалоговому вікні «Замовлення на бронювання місць» ключ Q несе інформацію
У діалоговому вікні «Замовлення на бронювання місць» ключ Z несе інформацію
Код операції «Відмова від замовлення »
ключ І у діалоговому вікні «Замовлення на бронювання » заповнюється у випадку, якщо термінал має ознаку
Чи здійснюється повернення коштів за квитанції на послуги у разі припинення поїздки або зупинки на шляху прямування
При оформленні квитанцій на послугу у пакетному режимі передбачено
Як перейти для оформлення квитанції на послуги в паскетному режимі
Перехід від пакетного до автономного режиму та навпаки здійснюється за допомогою клавіші
Які ключи необхідно заповнити при введенні замовлення в автономному режимі на оформлення квитанції на послуги
У діалоговому вікні "Квитанції на послуги " в пакетному режимі ключ В це
Для виконання повернення квитанції на послугу у випадку вини Залізниці касир повинен заповнити такі ключі
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома