Перебіг подій якого періоду Другої світової війни відображено на карті:
Хто із зображених осіб міг давати таку клятву:
«Я, воїн Української повстанської армії, узявши в руки зброю, урочисто клянуся своєю честю й совістю перед Великим Народом Українським... боротися за повне визволення всіх українських земель та українського народу від загарбників і здобути Українську Самостійну Соборну Державу...»?
Із наведених подій позначте ті, які відбулися у 1939 році
Визначте, яка подія відбулася раніше:
Вкажіть дату історичної події, яку ілюструє карикатура:
Використовуючи карикатуру, вкажіть з якою військовою операцією вона пов’язана
«..це один з керівників уніатської Церкви на Західній Україні.., що він має ненависть до радянської влади, і що уніатське духовенство заявляло про необхідність відірвати Україну від Москви.., що український народ є давніший від російського, що історія українського народу не має нічого спільного з історією російського народу...»
Такі «злочини» інкримінувала радянська влада:
Яку з фотографій було зроблено в 1945 р.?
Який із плакатів пропагує український рух Опору часів Другої світової війни?
Яка з фотографій свідчить про події 1944 р.?
«Український народ не хоче й не буде своєю кров'ю рятувати Німеччину. Якщо Німеччина стоїть сьогодні перед смертельною небезпекою зі Сходу, то це наслідки дикунської політики німецького імперіалізму серед поневолених народів Сходу... Ми боремося за Українську державу, а не за чужий імперіалізм. Ми мусимо берегти наші сили, бо ми впевнені, що війна у своїй кінцевій фазі надасть нам державу...»
Таку позицію у зверненні до українського народу в роки Другої світової війни проголосив:
Коли відбулася подія?
«Під безперервним вогнем артилерії та
ударами німецької авіації війська
змушені були проводити переправу...
часто переправлялися через річку без
танків і важкої артилерії. Під вогнем
ворога воїни пливли на правий берег хто як міг: тримаючись за дошки, плащ-намети, напхані соломою. Тонули
тисячами в холодній листопадовій воді».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома