Люблінський сейм у 1569 році проголосив про державну унію між (обрати країни)
Про кого йдеться в уривку:
"Наприкінці XVI ст. – найбільший після короля землевласник Речі Посполитої. Володів 80 містами і містечками, 2760 селами на Волині, 14 містами з прилеглими селами на Київщині, 8 – на Брацлавщині, 4 – у Галичині, 32 населеними пунктами в Сандомирському, Краківському, Люблінському та Мазовецькому воєводствах. Річні прибутки князя оцінюють у 10 млн злотих.
Носив горде призько "Некоронований король Русі""
Багатогалузеве господарство орієнтоване на ринок, яке базувалося на праці селян, що відробляли панщину - це
Середньовічне право, за яким міста звільнялися від управління й суду землевласників та створювали власні органи самоврядування - це
Міська рада, орган управління міської комуни:
Яку назву мали великі адміністративно - територіальні одиниці, на які поділялись українські землі під польською владою у другій половині 16 ст.:
Укладення Люблінської унії 1569 р. призвело до
Хто зображений на портреті?
Національно-релігійні громадські об'єднання міщан при православних церквах - це
Якою була мета братського руху на українських землях в ХVІ—ХVІІ ст.?
Серед запропонованих тверджень виберіть умови, що відповідають Люблінській унії:
Привільовані соціальні стани в Речі Посполитій:
Хто у 1574 р. надрукував церковну книгу «Апостол»?
Назвіть прізвище першого ректора Острозької академії.
Коли була укладена Берестейська унія?
Позначте назву церкви, яка була утворена після укладання Берестейської унії.
Які воєводства були створені додатково на українських землях після укладення Люблінської унії?
Появі якого виду мистецтва сприяло поширення книгодрукування?
Чи правильне судження?
Масова поява творів полемічної літератури наприкінці XVI ст. ...
1) було зумовлена підготовкою і укладенням Берестейської унії;
2) сприяла формуванню національної свідомості українського народу.
Назвіть рік видання Острозької Біблії
Який із наведених станів українського суспільства XVI ст. вважався напівпривілейованим?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома