Тематична робота за розділом 1 " Безпека і здоров'я людини"

Додано: 23 жовтня
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
13 запитань
Запитання 1

За походженням НС не можуть бути :

варіанти відповідей

А) техногенні 

В) місцеві

Б) природні

Г) воєнного характеру 

Запитання 2

Сукупність простих, доцільних дій, спрямованих на збереження здоров'я потерпілого, це:

варіанти відповідей

А) перша медична допомога

Б) перша домедична допомога

В) методи реанімаційної допомоги

Запитання 3

Якщо сигнал повітряної тривоги почули вдома, тоді...

варіанти відповідей

А) вимикаю комп'ютер, електроприлади від мережі та без паніки, але швидко прямую до укриття

Б) дотримуюсь правил двох стін, якщо не має можливості йти в укриття 

В) виключити електроприлади від мережі і лягти відпочивати, повітряні тривоги лунають часто, але нічого сташного в моєму будинку ще не відбувалося

Г) не хвилюватися, не панікувати та організувати свій відпочинок біля комп'ютера або телевізора

Запитання 4

Ви побачили нерозірваний боєприпас. Ваші дії....

варіанти відповідей

А) торкнуся аби переконатися, що він не здетонує 

Б) перенесу у сховище, щоб розібрати і подивитися що в середині

В)  відійшовши на безпечну відстань сповістити оперативно-рятувальну службу за номером " 101", місцеві органи влади, поліцію 

Г) зроблю фото боєприпасу та викладу у соцмережу, щоб попередити інших 

Запитання 5

Які ознаки свідчать про заміновані території?

варіанти відповідей

А) зруйновані об’єкти цивільної чи військової інфраструктури;

Б) дерев'яні, пластикові або металеві контейнери військового вигляду 

В) позначка " СТОП МІНИ"

Г) боєприпаси, що не вибухнули 

Запитання 6

Алгоритм, який необхідно виконати при наданні першої допомоги: 

варіанти відповідей

1 визначити, чи потерпілий дихає 

2 контролювати загальний стан потерпілого, перевернувши його на бік

3 переконатись, що вашому життю чи потерпілого нічого не загрожує

4 зателефонувати в 103

3 - 1 - 4 - 2

1 - 3 - 2 - 4

3 - 4 - 2 - 1

Запитання 7

Організоване вивезення мешканців населеного пункту в заздалегідь підготовлені безпечні місця - це... 

варіанти відповідей

А) ізоляція

Б) депортація

В) евакуація 

Г) іміграція

Запитання 8

Визначте, за описом про яку небезпеку йдеться, якщо під час цієї небезпеки необхідно щільно закрити всі вікна, покласти в герметичну посудину запас води та їжі, а згодом, якщо буде така рекомендація від МНС, прийняти калій йодид.

варіанти відповідей

А) хімічного забруднення 

Б) бактеріологічне забруднення 

В) радіоактивного забруднення

Г) механічне забруднення

Запитання 9

вибери техніки самодопомоги

варіанти відповідей

Дихальна гімнастика

Техніки  заземлення

Здоровий сон

Аутотренінг

Прогулянки на свіжому повітрі

Медитація

Запитання 10

якщо у постраждалого відсутнє дихання, виконуємо такі дії:

варіанти відповідей

  А) виконати 30 натискань на грудну клітину глибиною не менше 5 см (не більше 6 см), з частотою 100 натискань і не більше за хвилину.

Б) виконати 2 вдихи з використанням маски-клапану, дихальної маски тощо. При відсутності захисних засобів можна не виконувати штучне дихання, а проводити тільки натискання на грудну клітину. Виконання двох вдихів повинно тривати не більше 5 секунд.

 В)  припинити проведення серцево-легеневої реанімації якщо не відновлюється дихання у постраждалого .

 Г) припинити проведення серцево-легеневої реанімації при відновленні у постраждалого дихання.

Д)покласти постраждалого на бік і чекати поки у нього відновиться дихання

Запитання 11

У разі сильноїартеріальної кровотечі слід :

варіанти відповідей

А)перетиснути ушкоджену судину пальцем, вище поранення накласти тугий джгут, зігнути кінцівку, зазначити час накладання.

 Б)вирівняти кінцівку, прикласти стерильну повязку, злегка забинтувати

 В)накласти джгут, не сильно зав’язавши

Запитання 12

техніки для саморегуляції стану

варіанти відповідей

А) метелик

Б) дихання по квадрату

В) пташка

Г) приводнення

Д) заземлення

Запитання 13

За походженням НС не можуть бути :

варіанти відповідей

А) техногенні 

В) місцеві

Б) природні

Г) воєнного характеру 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест