ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ № 2

Додано: 28 травня 2020
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 435 разів
7 запитань
Запитання 1

1. Приголосні звуки творяться:






варіанти відповідей

А Видихуваним струменем повітря.

Б Голосом і шумом.

В Тільки шумом.

Г Тільки голосом.

Запитання 2

2. [у], [а], [о] — це голосні:






варіанти відповідей

А Переднього ряду.

Б Середнього ряду.

В Переднього піднесення.

Г Заднього ряду.

Запитання 3

3. Виберіть рядок слів, у якому в усіх словах відбувається чергування у/в.






варіанти відповідей

А Уголос, умирати, укусити, умова, указка.

Б Урожай, уранці, усмішка, устигати, учитель.

В Учорашній, усякий, уперед, уміння, уночі

Г Умова, упоратися, указати, узимку, Ужгород.

Запитання 4

4. Внаслідок чого виникло чергування [о] та [е] з і?






варіанти відповідей

А Унаслідок палаталізації.

Б Унаслідок асиміляції.

В Унаслідок занепаду зредукованих ъ та ь.

Г Унаслідок дисиміляції.

Запитання 5

5. Яке явище спостерігається у словах: кігті, просьба, безжурний, купаєшся?





варіанти відповідей

А  Асиміляція.

Б Дисиміляція.

В Спрощення.

Г Позиційна зміна

Запитання 6

6. У словах обласний, проїзний, злісний, якісний спостерігаємо процес:






варіанти відповідей

А Чергування голосних фонем.

Б Чергування приголосних фонем.

В  Спрощення.

Г Подовження.

Запитання 7

7. Установіть відповідність між мовним явищем та реченням

1 Асиміляція

2 Дисиміляція

3 Чергування голосних

4 Чергування приголосних

5 Спрощення

6 Подвоєння


А. Тоді заблисне сніг, зашепотіють квіти і підповзуть, мов нитка провідна (Олена Теліга)

Б. У його чесності та порядності вона ні на крихту не сумнівалася (Г. Тютюнник)

В. Рання пташка росу оббиває (Народна творчість)

Г. Холодне срібло з висоти з-за хмари лине (В. Сосюра)

Д. Ой зацвіла калинонька у темному лузі, Заквітчалась дівчинонька, а серденько в тузі (Народна творчість)

Е. Тьму світло переможе, щоб не було негод (В. Сосюра)

варіанти відповідей

1 — Д;

2 — Г;

3 — А;

4 — Е;

5 — Б;

6 — В.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест