Коли і хто заснував Галицько-Волинське князівство?
У боротьбі з ким Папа Римський обіцяв допомогу Данилу Галицькому?
Центральною темою "Галицько-Волинського літопису " є...
Окремої Галицької православної митрополії домігся князь...
Що стало передумовою тимчасової втрати в 1205 році державної єдності Галицько-Волинського князівства?
Як звали правителя, який об'єднав монгольські племена та прийняв титул великого хана?
В якому році відбулася битва на р. Калка?
В якому році монголи захопили Київ?
Хто з монгольських ханів очолив похід на південну Русь у XIII ст.?
Як звали брата князя Данила?
Активну зовнішньополітичну діяльність по розширенню своїх володінь здійснював галицько-волинський князь
Незважаючи на поділ держави між двома гілками Романовичів , вони правили:
Юрій І як і його дід титулувався як:
У якому році Данила Романовича було короновано?
Назвіть князя,який став княжити після смерті останніх представників династії Романових та був отруєний боярами у 1340 році
Яке місто стало столицею Галицько-Волинської держави в 1272 році?
Під яким буквами на картосхемі зображено територію Галицько-Волинської держави у ХІІІ ст. ?
Яке місто було столицею Галицько-Волинської держави за Данила Романовича?
У 1238 р. під Дорогичином військо князя Данила Галицького завдало поразки
Володимир Василькович та його син Мстислав Володимирович були князями ............
Установіть відповідність між термінами (поняттями) та їхніми визначеннями.
1 Орда
2 Ясир
3 Ярлик
4 Баскак
А-Узяття в полон населення для продажу в рабство
Б-Військо монголів
В-Данина на користь монгольських ханів
Г-Намісник хана в руських землях для збиранняданини
Д-Грамота монгольського хана, яка давала право на князювання
Розташуйте в хронологічній послідовності події:
а) Битва під Ярославом
б) Коронація Данила Галицького
в) Битва на р.Калці
г) Смерть Данила Галицького
д) Утворення Галицько-Волинської держави
Позначте факт, що стосується життя й діяльності Данила Галицького
Вкажіть правильну послідовність правління Галицько - Волинських князів.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома