Тематичне оцінювання з предмету "Основи професійної етики та психологія роботи з людьми"

Додано: 29 листопада 2022
Предмет: Етика
Тест виконано: 37 разів
15 запитань
Запитання 1

1.     Про яке поняття йде мова: «Соціально-психологічна сутність людини, яка формується в результаті засвоєння індивідом суспільних форм свідомості і поведінки, суспільно-історичного досвіду людства»?

варіанти відповідей

Людина,


Індивід,

Особистість.

Запитання 2

2. Здібності до навчання збільшуються до:

варіанти відповідей

А) 20 років,

Б) 25 років,

В) 30 років.

Запитання 3

3. Визначте залежність між стилем керівництва і стажем роботи керівника:

Керівник намагається встановити повне взаєморозуміння з колективом.


варіанти відповідей

А) Стаж до 3 років,

Б) Стаж від 3 до 7 років,

В) Стаж більше 7 років,

Г) стаж понад 20 років.

Запитання 4

4. Про який тип розвитку особистості жінки йдеться у характеристиці: вибір професії здійснюється частіше за все з меркантильних мотивів (наближеність до місця проживання, матеріальні вигоди, зручний режим роботи тощо). Творча активність виражена слабо, притаманні товариськість, прагнення до самоствердження у стосунках з іншими при низькому рівні домагань у професійній діяльності. Обмежений інтерес до роботи замінюється на орієнтацію на родину, побут та сферу культури.

варіанти відповідей

А) Домінантний,

Б) Ситуативний,

В) Конформіський.

Запитання 5

5. З перерахованих характеристик визначте сильні сторони чоловічої статі.

варіанти відповідей

А) Просторова і часова орієнтація,

Б) Спритність рук,

В) Швидкість сприйняття,

Г) Математичні розрахунки,

Д) Математичні судження,

Е) Розуміння математичних законів і відношень,

Ж) Швидкість мовлення.

Запитання 6

6. Які якості найбільше цінуються в чоловічих та переважно чоловічих колективах?

варіанти відповідей

А) Хороші міжособистісні стосунки,

Б) Кваліфікація та досягнення в професійній діяльності.

Запитання 7

7. Оберіть риси характеру людини, якій властива особиста спрямованість:

варіанти відповідей

А) Більше зайнята собою і власними почуттями та проблемами,

Б) Робить необґрунтовані і поспішні висновки про оточуючих,

В) Намагається підтримати хороші взаємини з колегами,

Г) Прагне оволодіти новими знаннями і навичками,

Д) Захоплена процесом роботи,

Е) Намагається нав’язати свою волю учасникам групи.

Запитання 8

8. Визначте з запропонованих прикладів види інтересів (Матеріальні, суспільні, духовні, пасивні):

1) Бажання придбати брендове взуття,

2) Бажання відвідати театральну виставу,

3) Участь у міській акції з озеленення міста

4) Перегляд трансляції чемпіонату світу з футболу.

варіанти відповідей

1 – матеріальний, 2 – духовний, 3 – суспільний, 4 – пасивний.

1 - матеріальний, 2 - суспільний, 3 - пасивний, 4 - духовний.

1 - духовний, 2 - матеріальний, 3 - пасивний, 4 - суспільний.

Запитання 9

9.  Якщо працівник схильний приписувати причини своєї поведінки та вчинків зовнішнім факторам (долі, обставинам, випадку тощо), тоді можна говорити про:

варіанти відповідей

А) Зовнішній (ектернальний) локус контролю,

Б) Внутрішній (інтернальний) локус контролю.

Запитання 10

10. Встановіть відповідність виявлених І.П.Павловим типів нервової системи з відомою класифікацією темпераментів Гіппократа:

А) Сильний, врівноважений, рухливий.

Б) Сильний, врівноважений, інертний.

В) Сильний, неврівноважений, з переважанням збудження.

Г) Слабкий.

варіанти відповідей

А – сангвінік, Б – флегматик, В – холерик, Г – меланхолік.

А - меланхолік, Б - сангвінік, В - флегматик, Г - холерик.

Запитання 11

11. Становище індивіда в суспільстві відповідно з його статтю, віком, походженням, освітою, власністю, сімейним станом називається:

варіанти відповідей

А) Соціальний статус,

Б) Особистий статус.

Запитання 12

12. Судження на кшталт «всі англійці стримані», «всі професори неуважні», «всі жінки непостійні» є прикладом:

варіанти відповідей

А) Фізіогномічної редукції,

Б) Соціальної категоризації та порівняння,

В) Стереотипізації.

Запитання 13

13. Визначте чинники, які заважають формуванню симпатії в колективі:

варіанти відповідей

А) Суперництво і конкуренція,

Б) Подібність основних життєвих цінностей та цілей,

В) Доброзичлива поведінка,

Г) Викривлена оцінка позитивних і негативних якостей нашої особистості іншими людьми.

Запитання 14

14. Визначте основні характеристики, притаманні лідеру:

варіанти відповідей

А) Здійснює регуляцію в міжособистісному спілкуванні,

Б) Офіційно призначений керівництвом,

Г) З’являється стихійно,

Г) Наділений повноваженнями та має широку систему санкцій.

Запитання 15

15. Визначте, про який стиль керівництва йдеться: Інструкції надаються у формі пропозицій, переважає не суха мова, а товариський тон, похвала і догана виявляються з врахуванням думки колективу. Розпорядження і заборони виносяться на основі дискусій. За реалізацію прийнятих пропозицій відповідальність несуть усі учасники колективу. Позиція керівника – всередині групи.

варіанти відповідей

А) Авторитарний,

Б) Демократичний,

В) Ліберальний.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест