1. Про яке поняття йде мова: «Соціально-психологічна сутність людини, яка формується в результаті засвоєння індивідом суспільних форм свідомості і поведінки, суспільно-історичного досвіду людства»?
2. Здібності до навчання збільшуються до:
3. Визначте залежність між стилем керівництва і стажем роботи керівника:
Керівник намагається встановити повне взаєморозуміння з колективом.
4. Про який тип розвитку особистості жінки йдеться у характеристиці: вибір професії здійснюється частіше за все з меркантильних мотивів (наближеність до місця проживання, матеріальні вигоди, зручний режим роботи тощо). Творча активність виражена слабо, притаманні товариськість, прагнення до самоствердження у стосунках з іншими при низькому рівні домагань у професійній діяльності. Обмежений інтерес до роботи замінюється на орієнтацію на родину, побут та сферу культури.
5. З перерахованих характеристик визначте сильні сторони чоловічої статі.
6. Які якості найбільше цінуються в чоловічих та переважно чоловічих колективах?
7. Оберіть риси характеру людини, якій властива особиста спрямованість:
8. Визначте з запропонованих прикладів види інтересів (Матеріальні, суспільні, духовні, пасивні):
1) Бажання придбати брендове взуття,
2) Бажання відвідати театральну виставу,
3) Участь у міській акції з озеленення міста
4) Перегляд трансляції чемпіонату світу з футболу.
9. Якщо працівник схильний приписувати причини своєї поведінки та вчинків зовнішнім факторам (долі, обставинам, випадку тощо), тоді можна говорити про:
10. Встановіть відповідність виявлених І.П.Павловим типів нервової системи з відомою класифікацією темпераментів Гіппократа:
А) Сильний, врівноважений, рухливий.
Б) Сильний, врівноважений, інертний.
В) Сильний, неврівноважений, з переважанням збудження.
Г) Слабкий.
11. Становище індивіда в суспільстві відповідно з його статтю, віком, походженням, освітою, власністю, сімейним станом називається:
12. Судження на кшталт «всі англійці стримані», «всі професори неуважні», «всі жінки непостійні» є прикладом:
13. Визначте чинники, які заважають формуванню симпатії в колективі:
14. Визначте основні характеристики, притаманні лідеру:
15. Визначте, про який стиль керівництва йдеться: Інструкції надаються у формі пропозицій, переважає не суха мова, а товариський тон, похвала і догана виявляються з врахуванням думки колективу. Розпорядження і заборони виносяться на основі дискусій. За реалізацію прийнятих пропозицій відповідальність несуть усі учасники колективу. Позиція керівника – всередині групи.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома