Тематичне оцінювання з теми "Власне цифрове середовище"

Додано: 13 жовтня 2022
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 170 разів
33 запитання
Запитання 1

Розумний будинок (smart home, digital house) — це

варіанти відповідей

система пристроїв, під’єднаних до комп’ютерної мережі, якими можна керувати за допомогою персонального комп’ютера.

галузь досліджень, започаткована ще в 1956 р. завдяки тогочасному швидкому розвитку комп’ютерної техніки і програмного забезпечення. 

Запитання 2

Штучний інтелект (artificial intelligence) —

варіанти відповідей

система пристроїв, під’єднаних до комп’ютерної мережі, якими можна керувати за допомогою персонального комп’ютера.

галузь досліджень, започаткована ще в 1956 р. завдяки тогочасному швидкому розвитку комп’ютерної техніки і програмного забезпечення. 

відкрили нові можливості для навчання, роботи і відпочинку, надали доступ до великого обсягу інформації, сприяли виникненню сучасних способів спілкування, полегшили працю і життя людей.

Запитання 3

Інформаційні технології

варіанти відповідей

система пристроїв, під’єднаних до комп’ютерної мережі, якими можна керувати за допомогою персонального комп’ютера.

галузь досліджень, започаткована ще в 1956 р. завдяки тогочасному швидкому розвитку комп’ютерної техніки і програмного забезпечення. 

відкрили нові можливості для навчання, роботи і відпочинку, надали доступ до великого обсягу інформації, сприяли виникненню сучасних способів спілкування, полегшили працю і життя людей.

Запитання 4

Правила поведінки в комп’ютерному класі:

До початку роботи

варіанти відповідей

спокійно заходьте до комп’ютерного класу,

не біжіть і не штовхайтеся;

перевірте чистоту рук, за потреби вимийте їх і витріть насухо;

з дозволу вчителя / вчительки займіть своє робоче місце за комп’ютером;

беріть на робоче місце тільки ті речі, які потрібні для роботи.

не вставайте з робочого місця, не ходіть класом;

не допускайте різких і грубих ударів по клавішах;

не кладіть книги, зошити на пристрої комп’ютера;

дотримуйтеся режиму роботи.

коректно завершіть роботу з комп’ютером;

приберіть робоче місце.

Роботу з комп’ютером починайте тільки з дозволу вчителя / вчительки.

Перед початком роботи переконайтесь у відсутності видимих пошкоджень.

Не торкайтеся задньої стінки системного блока та монітора, кабелів, дротів живлення і заземлення.

Не намагайтеся самостійно ремонтувати комп’ютер, приєднувати та від’єднувати його пристрої.

Правильно розташовуйте монітор і клавіатуру на робочому місці:

екран монітора має бути розташований на відстані 50–70 см від очей користувача;

клавіатура має лежати на поверхні стола на відстані 10–30 см від краю .

Дотримуйтеся правильної пози під час роботи:

сидіти слід прямо (не сутулитися), спираючись спиною на спинку стільця;

лінія від очей до центра монітора має бути перпендикулярною до площини екрана;

пальці рук повинні вільно лежати на клавіа - турі;

не варто схрещувати ноги, краще тримати стопи на підставці або підлозі .

Дотримуйтеся режиму роботи:

після 15–20 хв роботи за комп’ютером необ - хідно робити перерву;

не забувайте робити фізкультхвилинки та ви - конувати вправи для очей .

Запитання 5

Правила поведінки в комп’ютерному класі:

Після закінчення роботи:  

варіанти відповідей

спокійно заходьте до комп’ютерного класу,

не біжіть і не штовхайтеся;

перевірте чистоту рук, за потреби вимийте їх і витріть насухо;

з дозволу вчителя / вчительки займіть своє робоче місце за комп’ютером;

беріть на робоче місце тільки ті речі, які потрібні для роботи.

не вставайте з робочого місця, не ходіть класом;

не допускайте різких і грубих ударів по клавішах;

не кладіть книги, зошити на пристрої комп’ютера;

дотримуйтеся режиму роботи.

коректно завершіть роботу з комп’ютером;

приберіть робоче місце.

Роботу з комп’ютером починайте тільки з дозволу вчителя / вчительки.

Перед початком роботи переконайтесь у відсутності видимих пошкоджень.

Не торкайтеся задньої стінки системного блока та монітора, кабелів, дротів живлення і заземлення.

Не намагайтеся самостійно ремонтувати комп’ютер, приєднувати та від’єднувати його пристрої.

Правильно розташовуйте монітор і клавіатуру на робочому місці:

екран монітора має бути розташований на відстані 50–70 см від очей користувача;

клавіатура має лежати на поверхні стола на відстані 10–30 см від краю .

Дотримуйтеся правильної пози під час роботи:

сидіти слід прямо (не сутулитися), спираючись спиною на спинку стільця;

лінія від очей до центра монітора має бути перпендикулярною до площини екрана;

пальці рук повинні вільно лежати на клавіа - турі;

не варто схрещувати ноги, краще тримати стопи на підставці або підлозі .

Дотримуйтеся режиму роботи:

після 15–20 хв роботи за комп’ютером необ - хідно робити перерву;

не забувайте робити фізкультхвилинки та ви - конувати вправи для очей .

Запитання 6

Правила поведінки в комп’ютерному класі:

Під час роботи 

варіанти відповідей

спокійно заходьте до комп’ютерного класу,

не біжіть і не штовхайтеся;

перевірте чистоту рук, за потреби вимийте їх і витріть насухо;

з дозволу вчителя / вчительки займіть своє робоче місце за комп’ютером;

беріть на робоче місце тільки ті речі, які потрібні для роботи.

не вставайте з робочого місця, не ходіть класом;

не допускайте різких і грубих ударів по клавішах;

не кладіть книги, зошити на пристрої комп’ютера;

дотримуйтеся режиму роботи.

коректно завершіть роботу з комп’ютером;

приберіть робоче місце.

Роботу з комп’ютером починайте тільки з дозволу вчителя / вчительки.

Перед початком роботи переконайтесь у відсутності видимих пошкоджень.

Не торкайтеся задньої стінки системного блока та монітора, кабелів, дротів живлення і заземлення.

Не намагайтеся самостійно ремонтувати комп’ютер, приєднувати та від’єднувати його пристрої.

Правильно розташовуйте монітор і клавіатуру на робочому місці:

екран монітора має бути розташований на відстані 50–70 см від очей користувача;

клавіатура має лежати на поверхні стола на відстані 10–30 см від краю .

Дотримуйтеся правильної пози під час роботи:

сидіти слід прямо (не сутулитися), спираючись спиною на спинку стільця;

лінія від очей до центра монітора має бути перпендикулярною до площини екрана;

пальці рук повинні вільно лежати на клавіа - турі;

не варто схрещувати ноги, краще тримати стопи на підставці або підлозі .

Дотримуйтеся режиму роботи:

після 15–20 хв роботи за комп’ютером необ - хідно робити перерву;

не забувайте робити фізкультхвилинки та ви - конувати вправи для очей .

Запитання 7

Правила техніки безпеки в комп’ютерному класі

варіанти відповідей

спокійно заходьте до комп’ютерного класу,

не біжіть і не штовхайтеся;

перевірте чистоту рук, за потреби вимийте їх і витріть насухо;

з дозволу вчителя / вчительки займіть своє робоче місце за комп’ютером;

беріть на робоче місце тільки ті речі, які потрібні для роботи.

не вставайте з робочого місця, не ходіть класом;

не допускайте різких і грубих ударів по клавішах;

не кладіть книги, зошити на пристрої комп’ютера;

дотримуйтеся режиму роботи.

коректно завершіть роботу з комп’ютером;

приберіть робоче місце.

Роботу з комп’ютером починайте тільки з дозволу вчителя / вчительки.

Перед початком роботи переконайтесь у відсутності видимих пошкоджень.

Не торкайтеся задньої стінки системного блока та монітора, кабелів, дротів живлення і заземлення.

Не намагайтеся самостійно ремонтувати комп’ютер, приєднувати та від’єднувати його пристрої.

Правильно розташовуйте монітор і клавіатуру на робочому місці:

екран монітора має бути розташований на відстані 50–70 см від очей користувача;

клавіатура має лежати на поверхні стола на відстані 10–30 см від краю .

Дотримуйтеся правильної пози під час роботи:

сидіти слід прямо (не сутулитися), спираючись спиною на спинку стільця;

лінія від очей до центра монітора має бути перпендикулярною до площини екрана;

пальці рук повинні вільно лежати на клавіа - турі;

не варто схрещувати ноги, краще тримати стопи на підставці або підлозі .

Дотримуйтеся режиму роботи:

після 15–20 хв роботи за комп’ютером необ - хідно робити перерву;

не забувайте робити фізкультхвилинки та ви - конувати вправи для очей .

Запитання 8

Правила роботи з комп’ютером (декілька відповідей)

варіанти відповідей

спокійно заходьте до комп’ютерного класу,

не біжіть і не штовхайтеся;

перевірте чистоту рук, за потреби вимийте їх і витріть насухо;

з дозволу вчителя / вчительки займіть своє робоче місце за комп’ютером;

беріть на робоче місце тільки ті речі, які потрібні для роботи.

не вставайте з робочого місця, не ходіть класом;

не допускайте різких і грубих ударів по клавішах;

не кладіть книги, зошити на пристрої комп’ютера;

дотримуйтеся режиму роботи.

коректно завершіть роботу з комп’ютером;

приберіть робоче місце.

Роботу з комп’ютером починайте тільки з дозволу вчителя / вчительки.

Перед початком роботи переконайтесь у відсутності видимих пошкоджень.

Не торкайтеся задньої стінки системного блока та монітора, кабелів, дротів живлення і заземлення.

Не намагайтеся самостійно ремонтувати комп’ютер, приєднувати та від’єднувати його пристрої.

Правильно розташовуйте монітор і клавіатуру на робочому місці:

екран монітора має бути розташований на відстані 50–70 см від очей користувача;

клавіатура має лежати на поверхні стола на відстані 10–30 см від краю .

Дотримуйтеся правильної пози під час роботи:

сидіти слід прямо (не сутулитися), спираючись спиною на спинку стільця;

лінія від очей до центра монітора має бути перпендикулярною до площини екрана;

пальці рук повинні вільно лежати на клавіа - турі;

не варто схрещувати ноги, краще тримати стопи на підставці або підлозі .

Дотримуйтеся режиму роботи:

після 15–20 хв роботи за комп’ютером необ - хідно робити перерву;

не забувайте робити фізкультхвилинки та ви - конувати вправи для очей .

Запитання 9

інформація-

варіанти відповідей

інформація подана у формалізованому вигляді, прийнятному для обробки автоматичними засобами за можливої участі людини 

це деякі відомості, факти, які отримуються з навколишнього світу за допомогою органів чуття (зору, слуху, нюху, смаку, дотику), а також є результатом власного досвіду, спостережень або міркувань

будь-які відомості або дані, що можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді;

дані, які моють текстовий, звуковий, графічний формат.

наука, що вивчає загальні властивості інформації, способи її опрацювання, зберігання, передавання за допомогою комп’ютера та інших технічних засобів у різних галузях людської діяльності.

взаємопов’язані поняття, але відповідність між ними не є взаємно однозначною

Запитання 10

Інформатика —

варіанти відповідей

інформація подана у формалізованому вигляді, прийнятному для обробки автоматичними засобами за можливої участі людини 

це деякі відомості, факти, які отримуються з навколишнього світу за допомогою органів чуття (зору, слуху, нюху, смаку, дотику), а також є результатом власного досвіду, спостережень або міркувань

будь-які відомості або дані, що можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді;

дані, які моють текстовий, звуковий, графічний формат.

це наука, що вивчає загальні властивості інформації, способи її опрацювання, зберігання, передавання за допомогою комп’ютера та інших технічних засобів у різних галузях людської діяльності.

Запитання 11

Повідомлення-

варіанти відповідей

інформація подана у формалізованому вигляді, прийнятному для обробки автоматичними засобами за можливої участі людини 

це деякі відомості, факти, які отримуються з навколишнього світу за допомогою органів чуття (зору, слуху, нюху, смаку, дотику), а також є результатом власного досвіду, спостережень або міркувань

будь-які відомості або дані, що можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді;

дані, які моють текстовий, звуковий, графічний формат.

наука, що вивчає загальні властивості інформації, способи її опрацювання, зберігання, передавання за допомогою комп’ютера та інших технічних засобів у різних галузях людської діяльності.

взаємопов’язані поняття, але відповідність між ними не є взаємно однозначною

це форма подання інформації, наприклад, у вигляді послідовності звуків, символів, жестів, інших сигналів

Запитання 12

інформацію можна зберігати у вигляді повідомлень на матеріальному носії

варіанти відповідей

текстове

графічне

носієм інформації

звукове

мультимедійне

Запитання 13

Повідомлення за способом подання

варіанти відповідей

текстове

графічне

носієм інформації

звукове

мультимедійне

Запитання 14

інформаційні процеси

варіанти відповідей

пошук

поширення

передавання

опрацювання

зберігання

корисність

захист

збирання

Запитання 15

інформаційними системами (information systems)

варіанти відповідей

Системи, які пов’язані з опрацюванням інформації

комплекс технічних пристроїв для введення, збереження, опрацювання та виведення даних

— набір програм, які забезпечують доцільне використання комп’ютера в інтересах користувача.

Запитання 16

апаратне забезпечення (hardware)

варіанти відповідей

Системи, які пов’язані з опрацюванням інформації

комплекс технічних пристроїв для введення, збереження, опрацювання та виведення даних

— набір програм, які забезпечують доцільне використання комп’ютера в інтересах користувача.

Запитання 17

програмне забезпечення (software)

варіанти відповідей

Системи, які пов’язані з опрацюванням інформації

комплекс технічних пристроїв для введення, збереження, опрацювання та виведення даних

— набір програм, які забезпечують доцільне використання комп’ютера в інтересах користувача.

Запитання 18

пристрої, призначені для введення даних

варіанти відповідей

Клавіатура і миша

монітор, колонка

Запитання 19

для виведення даних

варіанти відповідей

Клавіатура і миша

монітор, колонка

Запитання 20

Системний блок

варіанти відповідей

це пристрої, які призначені для введення даних користувача в комп’ютер

спеціальний корпус, у якому містяться основні компоненти комп’ютера, серед яких процесор і оперативна пам’ять

це пристрої, які подають у зручному для користувача вигляді результати опрацювання даних.

Запитання 21

Пристрої введення

варіанти відповідей

це пристрої, які призначені для введення даних користувача в комп’ютер

спеціальний корпус, у якому містяться основні компоненти комп’ютера, серед яких процесор і оперативна пам’ять

це пристрої, які подають у зручному для користувача вигляді результати опрацювання даних.

Запитання 22

Пристрої виведення

варіанти відповідей

це пристрої, які призначені для введення даних користувача в комп’ютер

спеціальний корпус, у якому містяться основні компоненти комп’ютера, серед яких процесор і оперативна пам’ять

це пристрої, які подають у зручному для користувача вигляді результати опрацювання даних.

Запитання 23

Програма 

варіанти відповідей

Програми, що забезпечують функціонування комп’ютера як єдиної системи

саме вони забезпечують потреби користувачів. Це різні редактори, ігри, браузери та інші.

середовища програмування яке є інструментами для створення нових програм

це набір інструкцій, які виконуються комп’ютером. Інструкції складаються зі спеціальних команд, які написано мовою, зрозумілою комп’ютеру, — мовою програмування

Основною програмою, яка забезпечує роботу комп’ютера

Запитання 24

 системними

варіанти відповідей

Програми, що забезпечують функціонування комп’ютера як єдиної системи

саме вони забезпечують потреби користувачів. Це різні редактори, ігри, браузери та інші.

середовища програмування яке є інструментами для створення нових програм

це набір інструкцій, які виконуються комп’ютером. Інструкції складаються зі спеціальних команд, які написано мовою, зрозумілою комп’ютеру, — мовою програмування

Основною програмою, яка забезпечує роботу комп’ютера

Запитання 25

прикладними програмами

варіанти відповідей

Програми, що забезпечують функціонування комп’ютера як єдиної системи

саме вони забезпечують потреби користувачів. Це різні редактори, ігри, браузери та інші.

середовища програмування яке є інструментами для створення нових програм

це набір інструкцій, які виконуються комп’ютером. Інструкції складаються зі спеціальних команд, які написано мовою, зрозумілою комп’ютеру, — мовою програмування

Основною програмою, яка забезпечує роботу комп’ютера

Запитання 26

інструментальними програмами

варіанти відповідей

Програми, що забезпечують функціонування комп’ютера як єдиної системи

саме вони забезпечують потреби користувачів. Це різні редактори, ігри, браузери та інші.

середовища програмування яке є інструментами для створення нових програм

це набір інструкцій, які виконуються комп’ютером. Інструкції складаються зі спеціальних команд, які написано мовою, зрозумілою комп’ютеру, — мовою програмування

Основною програмою, яка забезпечує роботу комп’ютера

Запитання 27

операційна система

варіанти відповідей

Програми, що забезпечують функціонування комп’ютера як єдиної системи

саме вони забезпечують потреби користувачів. Це різні редактори, ігри, браузери та інші.

середовища програмування яке є інструментами для створення нових програм

це набір інструкцій, які виконуються комп’ютером. Інструкції складаються зі спеціальних команд, які написано мовою, зрозумілою комп’ютеру, — мовою програмування

Основною програмою, яка забезпечує роботу комп’ютера

Запитання 28

Графічний інтерфейс користувача (Graphical User Interface, GUI)

варіанти відповідей

Засоби, що забезпечують взаємодію користувача з комп’ютером,

це засоби організації взаємодії користувача з комп’ютером за допомогою графічних елементів керування, розташованих на екрані: вікон, кнопок, гіперпосилань, значків та ін

Запитання 29

інтерфейсом (interface).

варіанти відповідей

Засоби, що забезпечують взаємодію користувача з комп’ютером,

це засоби організації взаємодії користувача з комп’ютером за допомогою графічних елементів керування, розташованих на екрані: вікон, кнопок, гіперпосилань, значків та ін

Запитання 30

Файл

варіанти відповідей

це сукупність даних, яка має унікальне ім’я та зберігається у зовнішній пам’яті комп’ютера

це каталог, який є єдиним на кожному диску і відносно якого інші каталоги є підкаталогами. Позначається символом \ після імені диска

.

Запитання 31

Кореневий каталог (root directory) —

варіанти відповідей

це сукупність даних, яка має унікальне ім’я та зберігається у зовнішній пам’яті комп’ютера

це каталог, який є єдиним на кожному диску і відносно якого інші каталоги є підкаталогами. Позначається символом \ після імені диска

.

Запитання 32

Папка—

варіанти відповідей

це сукупність даних, яка має унікальне ім’я та зберігається у зовнішній пам’яті комп’ютера

це каталог, який є єдиним на кожному диску і відносно якого інші каталоги є підкаталогами. Позначається символом \ після імені диска

.

Запитання 33

Як звуть вашого вчителя інформатики

варіанти відповідей

Наталія Сергіївна

Оксана Ігорівна

Катерина Іванівна

Олександр Анатолійович

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест