Тематичне оцінювання знань з теми " Біорізноманіття"( профіль)

Додано: 28 жовтня 2021
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 293 рази
15 запитань
Запитання 1

Обрати систематичні категорії рослин:

варіанти відповідей

вид

порядок

тип

ряд

відділ

Запитання 2

Обрати систематичні категорії тварин:

варіанти відповідей

тип

ряд

порядок

відділ

клас

Запитання 3

Обрати спільні систематичні категорії для всіх живих організмів:

варіанти відповідей

порядок

домен

відділ

клас

тип

вид

Запитання 4

Що є основною систематичною категорією?

варіанти відповідей

домен

царство

тип

вид

Запитання 5

Вибрати характеристики морфоогічного критерію виду:

варіанти відповідей

місце в біоценозі

зона поширення виду

схожість зовнішньої будови

схожість внутрішньої будови

можливість схрещуватися

Запитання 6

Чи згодні ви,що популяція з високимрівнем біорізноманітності маєбільш високі шанси на виживання у випадку дії на неї несприятливого фактору?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 7

Виявлення наявності всіх компонентів біорізноманіттята їх фіксація це:

варіанти відповідей

інвентиризація

моніторинг

біоіндикація

екологічне прогнозування

Запитання 8

Обрати основні домени живих організмів:

варіанти відповідей

ескавати

еукаріоти

археї

аморфеї

бактерії

Запитання 9

Оберіть ознаки будови і життєдіяльності Бактерій:

варіанти відповідей

мембрана може бути одношаровою так двошаровою

мембрана завжди двошарова

одноклітинні, колоніальні

тільки одноклітинні

не містять гістонів

Запитання 10

Установити відповідність між групами еукаріотів і їх представниками:

1.Опістоконти 2.Архепластиди 3.SAR 4.Амебозої

а)слизовики,плазмодії; б)всі водорості; в)людина, комахи,вищі гриби;

г) покритонасінні,голонасінні

варіанти відповідей

1-в, 2-б, 3-а, 4-в

1-а, 2-б, 3-в, 4-г

1-г, 2-в, 3-б, 4-а

1-в, 2-г, 3-б, 4-а

Запитання 11

Установити відповіність між групами рослин і їх представниками:

1.Голонасінні; 2.Квіткові; 3.Вищі спорові рослини; 4.Водорості


а)хламідомонада, морська капуста; б)розові, злакові, пасльонові

в) мохи, плауни, хвощі; г)сосни,ялини;

варіанти відповідей

1-а, 2-б, 3-в, 4-г

1-б, 2-а, 3-г, 4-в

1-г, 2-б, 3-в, 4-а

1-в, 2-б, 3-г, 4-а

Запитання 12

Обрати представників справжніх грибів:

варіанти відповідей

слизовики

фітофтора

пеніцил

хдібні дріжджі

трюфель

Запитання 13

Установити відповідність:


1.Анамнії; 2.Амніоти

а)хордові,первинноводні,запліднення зовнішнє

б)хордові, первинноземні, запліднення внутрішнє

варіанти відповідей

1-а, 2-б

1-б, 2-а

Запитання 14

Космополіти це-....

варіанти відповідей

непотрібні види організмів для людини

трапляються в різних царствах і зонах

багато видів поширюється з людиною без її згоди

не пристосовуються до життя поряд з людиною

Запитання 15

Реінтродукція -це...

варіанти відповідей

це цілеспрямоване переселення людиною одного з видів за межі йогоареалу в нові умови існування

це гарний спосіб упоратися з негативними наслідками діяльності людини

переселення видів на територію, що була частиною їхнього ареалу, але потім , з якихось причин була залишена

переселення видів на територію, що не була частиною їхнього ареалу, але потім , з якихось причин була залишена

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест