За оцінкою історика О. Бойка «…характерним для стратегії радянського керівництва в процесі відбудови було повернення до довоєнної моделі розвитку народного господарства».
Що було покладено в основу зазначеної моделі?
Вкажіть факти, що свідчать про відновлення зовнішньополітичної діяльності України.
Із якою метою в Україні наприкінці 1940 — початку 1950-х рр. розгорнуто кампанії боротьби проти «космополітизму» та «низькопоклонства перед Заходом»?
Якими були особливості процесу післявоєнної відбудови народного господарства УРСР (1945 — початок 1950-х років)?
На карто-схемі заштриховано територію, що увійшла до складу УРСР на підставі договору між СРСР та
Укажіть причини голоду 1946-1947 рр. в Українській РСР.
Встановіть відповідність.
1) проведення операції «Вісла», 2) уключення Закарпаття до складу УРСР,
3) останній обмін територіями з Польщею, 4) ліквідація Української греко-католицької церкви
А) 1944 р., Б) 1945 р., В) 1946 р., Г) 1947 р., Д) 1951 р.
Процес повернення на батьківщину військовополонених і цивільних осіб, які опинилися за межами своєї країни в результаті війни, – це
Вкажіть послідовність включення територій до складу УРСР.
Установіть відповідність між подіями та їх наслідками.
1) Утворення Народного комісаріату закордонних справ УРСР
2) Завершення Другої світової війни
3) Загибель командира УПА Р. Шухевича
4) Кампанія боротьби з проявами «буржуазного націоналізму»
А) Звільнення військовослужбовців із лав збройних сил, повернення евакуйованих, полонених, репатрійованих
Б) Відновлення та зміцнення ідеологічного контролю над суспільством
В) Посилення державної антицерковної кампанії
Г) Згасання організованого збройного опору радянській владі на західноукраїнських землях
Д) Перетворення України на суб’єкт міжнародних відносин
Вкажіть факти, які доречно використати для характеристики особи, зображеної на світлині.
Академію наук УРСР у 1946 році очолив
Вкажіть автора картини.
Вкажіть картину К.Білокур "Хата в Богданівці"
Встановіть відповідність.
1) література, 2) наука, 3) мистецтво, 4) політика
А) О. Кириченко, Б) М. Гришко, В) Ю. Яновський, Г) К. Данькевич,
Д) Й.Сліпий
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома