Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника. Самостійна робота

Додано: 11 листопада 2021
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 400 разів
10 запитань
Запитання 1

Знайдіть периметр трикутника, утвореного середніми лініями, якщо сторони даного трикутника дорівнюють 10 см, 7 см, 8 см.

варіанти відповідей

25 см

15 см

50 см

12,5 см

Запитання 2

Точки M i N - середини катетів АС і ВС прямокутного трикутника АВС. Знайдіть АВ, якщо MN=10 см.

варіанти відповідей

5 см

15 см

10 см

20 см

Запитання 3

Якщо на сторонах кута відкласти рівні відрізки та через їх кінці провести прямі, то ці прямі будуть...

варіанти відповідей

різні

паралельні

перпендикулярні

перетинатися

Запитання 4

Якщо на одній стороні кута відкласти рівні відрізки та через їх кінці провести паралельні прямі, то на іншій стороні кута утворяться відрізки ...

варіанти відповідей

різної довжини

рівні між собою

рівні відрізкам першої сторони

визначити неможливо

Запитання 5

Периметр трикутника, утвореного середніми лініями ΔАВС, дорівнює ...

варіанти відповідей

периметру трикутника АВС

половині периметра трикутника АВС

подвоєному периметру трикутника АВС

двом третинам трикутника АВС

Запитання 6

Периметр рівностороннього трикутника дорівнює 120 см. Знайдіть довжину середньої лінії цього трикутника.

варіанти відповідей

60 см

80 см

30 см

20 см

Запитання 7

У рівнобедреному трикутнику основа дорівнює (3х - 20) см, а середня лінія, паралельна їй, - (х + 4) см. Знайдіть бічну сторону, якщо периметр трикутника дорівнює 204 см.

варіанти відповідей

140 см

70 см

64 см

32 см

Запитання 8

На рисунку ОВ1 = В1В2 = В2В3 =5 см, В1А1 ∣∣ В2А2 ∣∣ В3А3 . ОА1 = 8 см. Знайти довжину відрізка А2А3.

варіанти відповідей

10 см

16 см

8 см

5 см

Запитання 9

Виконайте завдання за готовим малюнком.

варіанти відповідей

4 см

10 см

8 см

5 см

Запитання 10

Паралельні прямі m,а, n перетинають сторони кута А. Використовуючи малюнок знайдіть довжину відрізка АК.

варіанти відповідей

26 см

24 см

30 см

10 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест