Теорема Піфагора (2)

Додано: 6 травня 2020
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 94 рази
11 запитань
Запитання 1

Знайдіть гіпотенузу прямокутного трикутника, якщо його катети дорівнюють 6 см і 8 см

варіанти відповідей

100 см

10 см

6 см

8 см

Запитання 2

Знайдіть гіпотенузу прямокутного трикутника, якщо його катети дорівнюють 4 см і 7 см

варіанти відповідей

63 см

√63 см

√65 см

65 см

Запитання 3

Знайдіть катет прямокутного трикутника, якщо його гіпотенуза і другий катет відповідно дорівнюють 15 см і 9 см.

варіанти відповідей

144 см

12 см

15 см

13 см

Запитання 4

Знайдіть катет прямокутного трикутника, якщо його гіпотенуза і другий катет відповідно дорівнюють 8 см і 4 см.

варіанти відповідей

4√5 см

3√3 см

4√3 см

4√2 см

Запитання 5

Сторона квадрата дорівнює 5 см. Знайдіть його діагональ

варіанти відповідей

5√3 см

6√2 см

5√5 см

5√2 см

Запитання 6

У рівнобедреному трикутнику АВС АВ=ВС=7 см, АС=6 см. Знайдіть висоту ВЕ даного трикутника.

варіанти відповідей

2√11 см

√10 см

2√10 см

2√7 см

Запитання 7

Сторона ромба дорівнює 13 см, а одна з його діагоналей - 10 см. Знайдіть другу діагональ ромба.

варіанти відповідей

13 см

12 см

24 см

25 см

Запитання 8

Сторона ромба дорівнює 13 см, а одна з його діагоналей - 10 см. Знайдіть другу діагональ ромба.

варіанти відповідей

13 см

12 см

24 см

25 см

Запитання 9

Дві сторони прямокутного трикутника дорівнюють 5 см і 8 см. Знайдіть третю сторону трикутника.

варіанти відповідей

√59

√89

√39

√79

Запитання 10

З точки до прямої проведено дві похилі, проекції яких на цю пряму дорівнюють 5 см і 9 см. Знайдіть довжини похилих, якщо їх різниця дорівнює 2 см.

варіанти відповідей

17 см і 15 см

16 см і 14 см

14 см і 12 см

15 см і 13 см

Запитання 11

З точки до прямої проведено дві похилі, проекції яких на цю пряму дорівнюють 8 см і 6 см, а довжини їх проекцій на цю пряму відносяться як 3:2. Знайдіть відстань від точки до даної прямої.

варіанти відповідей

√68/5 см

68/5 см

√67/5 см

67/5 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест