Теорема Піфагора. Перпендикуляр й похила

Додано: 11 лютого 2023
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 1134 рази
12 запитань
Запитання 1

Дано прямокутний трикутник MNP (∠N = 90°).

Запишіть теорему Піфагора для даного трикутника.

варіанти відповідей

MN2 = PM2 + PN2

PM2 = NP2 + MN2

PN2 = NM + PM

PN2 = NM2 + PM2

Запитання 2

У прямокутному трикутнику сума катетів дорівнює гіпотенузі

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 3

Знайдіть гіпотенузу прямокутного трикутника, якщо його катети дорівнюють 3 см і 4 см.

варіанти відповідей

5 см

4 см

3 см

6 см

Запитання 4

Знайти катет прямокутного трикутника, якщо його гіпотенуза та другий катет відповідно дорівнюють 15 см і 12 см.

варіанти відповідей

9 см

10 см

8 см

19 см

Запитання 5

Серед наведених на малюнку відрізків укажіть перпендикуляр. 

 

 


варіанти відповідей

SA

SB

 CD

 SC

SD

Запитання 6

Серед наведених на малюнку відрізків укажіть проекцію похилої SА.


 

варіанти відповідей

AS.

 BS

 AB

 AC

CD

Запитання 7

З точки А до прямої проведено перпендикуляр АВ і похилу АС.

Знайдіть: похилу АС, якщо її проекція ВС дорівнює 12 см, а перпендикуляр АВ=9 см.

варіанти відповідей

18 см

 

15 см

3 см

  √108 см

Запитання 8

З точки А до прямої проведено перпендикуляр АВ і похилу АС. Знайдіть:

проекцію ВС похилої, якщо перпендикуляр АВ дорівнює 8 см, а похила 17см

варіанти відповідей

15 см

√ 253 см

 25 см

9 см

Запитання 9

Розв’яжіть задачу за готовим малюнком. Знайдіть х та у.


варіанти відповідей

х=6, у=13

х=5, у=10

х=5, у=2,5

х=6, у=12

х=6, у=3

Запитання 10

Як називається сторона, яка лежить проти прямого кута?

варіанти відповідей

Гіпотенуза

Медіана

Висота

Катет

Запитання 11

Знайдіть висоту рівнобедреного трикутника, проведеної до основи, якщо бічна сторона 25 см, а основа - 48 см.

варіанти відповідей

24 см

12 см

20 см

7 см

Запитання 12

Сторони прямокутника дорівнюють 8 см і 15 см. Знайдіть діагональ прямокутника.

варіанти відповідей

17 см

16 см

19 см

18 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест