Теоретичний залік №3 7-Д

Додано: 29 листопада 2023
Предмет: Геометрія, 7 клас
9 запитань
Запитання 1

Продовж речення:

Дві прямі на площині є паралельними, якщо вони...

варіанти відповідей

перетинаються

зустрічаються

не перетинаються

продовжуються

Запитання 2

За рисунком назви січну

варіанти відповідей

a

b

c

m

Запитання 3

За рисунком 2 назви кут, що є внутрішнім одностороннім до ∠2

варіанти відповідей

∠6

∠8

∠5

∠7

Запитання 4

За рисунком 3 назви кут, що є відповідним до ∠2

варіанти відповідей

∠1

∠3

∠8

∠7

Запитання 5

За рисунком 4 назви кут, що є внутрішнім різностороннім до ∠2

варіанти відповідей

∠4

∠6

∠8

∠7

Запитання 6

Обрати правильне твердження:


варіанти відповідей

через точку, яка лежить на прямій, можна провести тільки одну пряму, паралельну даній.

через точку, яка не лежить на прямій, можна провести тільки одну пряму, паралельну даній.

через точку, яка лежить на прямій, можна провести безліч прямих, паралельних даній.

через точку, яка не лежить на прямій, можна провести безліч прямих, паралельних даній.

Запитання 7

Оберіть правильне продовження теореми:

якщо с ∩ а і с ∩ b, тобто с - січна і ... , то a∥b.

(∩- означає перетин)

варіанти відповідей

різниця внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 90⁰,

внутрішні односторонні кути рівні,

сума внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 180⁰,

сума внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 0⁰,

Запитання 8

Оберіть правильне продовження теореми:

якщо с ∩ а і с ∩ b, тобто с - січна і ... , то a∥b.

(∩- означає перетин)

варіанти відповідей

внутрішні різносторонні кути рівні,

сума внутрішніх різносторонніх кутів дорівнює 180⁰,

внутрішні різносторонні кути різні,

сума внутрішніх різносторонніх кутів дорівнює 90⁰,

Запитання 9

Оберіть правильне продовження теореми:

якщо с ∩ а і с ∩ b, тобто с - січна і ... , то a∥b.

(∩- означає перетин)

варіанти відповідей

відповідні кути різні,

сума відповідних кутів дорівнює 180⁰,

відповідні кути рівні,

відповідні кути вертикальні,

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест