Визначте три провідні (найважливіші) тенденції сучасного розвитку суспільства.
Результативно-цільову спрямованість освіти на сучасному етапі її розвитку визначає
Методологія – це:
В якому із варіантів правильно визначено, що таке поняття?
В якому із варіантів правильно вказана логічна категорія, під яку можна підвести поняття?
Що є мовною формою виразу поняття?
В якому із варіантів правильно вказана структура поняття?
В якому із варіантів правильно визначено, що таке зміст поняття?
В якому із варіантів правильно визначено, що таке обсяг поняття?
Які із вказаних ознак є суттєвими для певного об’єкта пізнання,що відображається у понятті?
В якому із варіантів правильно визначено, що таке дефініція ?
В якому із варіантів правильно визначена категорія, під яку можна підвести дефініцію?
Яка із названих логічних помилок відноситься до помилок у визначенні понять ?
Яке висловлювання є істинним за логічною характеристикою?
В якому із варіантів правильно визначена логічна характеристика запитання?
В якому із варіантів правильно визначена логічна характеристика відповіді?
В якому із варіантів правильно визначена специфіка умовивіду?
В якому із варіантів правильно вказана логічна категорія, під яку можна підвести поняття "умовивід"?
В якому із варіантів правильно визначено, що таке дедукція?
В якому із варіантів правильно визначено, що таке індукція?
В якому із варіантів правильно визначено, що таке аналогія?
якому із варіантів правильно визначено, що таке індукція?
В якому із варіантів дається правильна класифікація видів індукції?
В якому із варіантів правильно визначена, що таке аналогія?
В якому із варіантів правильно вказана логічна категорія,під яку підводиться поняття "доведення" і "спростування”?
В якому із варіантів правильно визначено, що таке логічна помилка?
В якому із варіантів правильно визначено, що таке софізм?
В якому із варіантів правильно визначен спосіб виникнення софізмів?
В якому із варіантів наведені терміни виражають одне і те ж поняття?
Побудова моделі, в якій змістовне міркування постає у вигляді формального аналогу, називається:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома