1. Укажіть правильне твердження
2. Основні цілі (мету) боротьби на західноукраїнських землях на початку ХХ ст.
3. Укажіть час встановлення зображеної на карті лінії фронту
4. Прочитайте уривок з документу й укажіть назву організації, яка мала відповідну політичну платформу.
"Об'єктивна історична конечність вимагає, аби між Західною Європою і Московщиною постала самостійна Українська держава. Приготовленя скликання українського національного конгресу, який би зайняв становище про форму правно-державної організації відібраних від Росії внаслідок війни... Виступи в обороні інтересів українського народу і його національно-державних змагань перед Правительства ми воюючих держав і перед міжнародними конференціями. Популяризацію української справи в Європі через видавництво публікацій, кореспонденції та ін."
5. Прочитайте уривок і вкажіть географічну назву де відбулися описані події.
Нашвидкуруч зібраний загін під командуванням сотника Омельченка, який складався з 500 студентів, гімназі-старшокласників і військових курсантів, спробував перепинити шлях більшовицьким військам. Більшість з них загинула. Ті, кому вдалося вціліти, розібрали колію і зуміли на декілька днів затримати наступ. Сталося це 16 січня 1918р.
6. Ворожі сили, з якими довелося воювати українському військові восені 1919 року ("трикутник смерті")
7. Ставлення більшовиків у 1919р. до рад як форми організації місцевої влади в Україні
8. Прочитайте уривок з наказу командувача Південним фронтом Михаїла Фрунзе й укажіть подію, яка передувала цьому.
" Наказую військам фронту вважати Махна та всі його загони ворогами Радянської республіки і Революції... командирам червоних частин махновські загони роззброювати, а ті, що будуть чинити опір, - знищувати..."
9. Укажіть сутність подій, зображених на карті стрілками
10. Місто, в якому 1925 — 1928 рр. зведено будівлю Держпрому, зображено нижче.
11. Прочитайте уривок зі спогадів письменника Федора Гладкова, який працював на будівництві Дніпрогесу і підприємств Запорізького металургійного комплексу і вкажіть, під час якого явища стан харчування робітників був таким як вказано подані цитаті
"Я буваю на фабриці-кухні і мене нудить від самого вигляду жахливий харчів. Я буваю на ділянках робіт, куди харчі перевозяться в термосах. Ця синя бовтанка смердить трупом і вигрібної ямою. Робітники надають перевагу тільки хлібу з водою".
12. Ставлення більшості українських селян до колективізації сільського господарства
13. Становище українського підприємництва у Польщі
14. Місце і час найбільшої поразки Червоної армії на території України, де потрапило у полон 665 тис. радянських воїнів
15. Особливість розвитку промисловості в 1946— 1950 роках
16. Укажіть сутність виділеної на карті території
17. Прочитайте уривок і вкажіть місто де відбувалися описані події.
"8-10 березня 1946р. відбувся церковний собор. На ньому "ініціативна група" запропонувала воз'єднання УГКЦ з православ'ям і повернення до РПЦ, ліквідацію Берестейської церковної унії 1596-го року і повний розрив із Ватиканом. Цей факт не відповідав настроям віруючих і був проведений всупереч їх волі".
18. Становище релігії в УРСР у першій половині шістдесятих років
19. Об'єднання, що стало центром українського шістдесятництва
20. Наслідки закріплення переходу до загальної обов'язкової середньої освіти у конституції УРСР 1978р.
21. Мета діяльності Української Гельсінської спілки, яку вона задекларувала у 1988р.
22. Сутність Співдружності незалежних держав
23. Укажіть правильне твердження
24. Установіть відповідність:
25. Установіть відповідність
26. Установіть відповідність
27. Установіть хронологічну послідовність
А Проголошення автономії України
Б Проголошення незалежності УНР
В Проголошення УНР
Г Утворення УЦР
28. Установіть послідовність воєнних подій періоду української революції 1917 — 1921 рр.
А Бій під Крутами
Б Листопадовий рейд
В Перший зимовий похід
Г Чортківська офензива Української Галицької армії
29. Укажіть чинники,які зумовили проведення операції "Вісла"
30. Укажіть назви партій, які подолали п'ятивідсотковий бар'єр на виборах до верховної ради України 2014р.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома