Яке ствердження стосовно коефіцієнтів, що характеризують парк транспортних засобів є правильним:
Який коефіцієнт характеризує роботу служби експлуатації на підприємстві:
Який коефіцієнт характеризує роботу технічної служби на підприємстві:
Збільшення якого показника призводе до збільшення продуктивності автомобіля в тоннах:
. Як визначається коефіцієнт нерівномірності перевезень вантажу:
Як співвідносяться час в наряді автомобіля, що возять зерно з під комбайнів і час роботи комбайна:
Чому відповідає тривалість зміни водія вантажного автомобіля:
Що є правильним ствердженням відносно автомобілів-самоскидів:
Як визначається коефіцієнт вантажопідйомності:
Який коефіцієнт показує ступінь використання вантажопідйомності автомобіля в процесі переміщення:
Якій категорії дороги відповідає значення нормативної швидкість руху вантажного автомобіля в 49 км/год:
Яка швидкість вантажного автомобіля характеризується наступним – «швидкість руху автомобіля в даний момент»:
Як впливає зменьшення часу на навантаження або розвантаження тонни вантажу на пропускну здатність навантажувально-розвантажувального пункту:
Яка норма технічної швидкості для автомобілів на дорогах другої категорії:
Як визначити середню довжину однієї їздки з вантажем:
Як відноситься час роботи автомобіля в наряді та роботи на маршруті:
Як називається пробіг автомобіля від останнього пункту розвантаження до АТП чи іншого місця постійної стоянки:
Зі збільшенням довжини їздки з вантажем продуктивність автомобіля:
Добовий об’єм перевезень автомобіля КамАЗ-6511 із вантажопідйомністю 14 т становить 336 т, число їздок з вантажем – 30шт. Середня довжина їздки з вантажем – 1,5 км.
Визначити статичний коефіцієнти використання вантажопідйомності та роботу, яку виконав автомобіль за день.
Автомобіль вантажопідйомністю 14 т перевіз за день 110 т вантажу. Коефіцієнт статичного використання вантажопідйомності – 0,87. Добовий пробіг автомобіля – 170 км. Коефіцієнт використання пробігу за день – 0,5. Визначити середню довжину їздки з вантажем за день.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома