Тест до твору Григора Тютюнника "Три зозулі з поклоном". Розрахований на учнів 11 класу. Містить завдання з одним та декількома варіантами відповіді. Призначений для засвоєння матеріалу з теми. Також може використовуватися як елемент підготовки до ЗНО.
Яку присвяту має автобіографічна новела Гр.Тютюнника "Три зозулі з поклоном"?
Назвіть художній засіб, який використовує автор, подаючи згадки про сині очі Марфи, її ворожіння на ромашці, татову сосну, галушки для Карпа тощо з метою підкреслення особливого виражального значення цих елементів.
Хто у творі "над галушками катується"?
Алюзію (натяк) на який твір подає автор, використавши в татовому листі фразу "Сибір неісходима"?
У чому полягає особливість композиції твору? (Три варіанти відповіді.)
"Три зозулі з поклоном" − це символ...
Події в новелі викладено в такій послідовності...
(Пит.зі зб. Ю. Гарюнової та ін. "Укр. л-ра. Інтерактивний довід.-практикум із тестами. Підготовка до ЗНО", 2019 р.)
Хто у творі посадив сосну й так згадує про неї: "...моя сосна. Це вона вже досі в коліно, а може, і вища. Сосна – а за нею річки синє крило"?
Яку роботу мав Михайло до ув′язнення?
Кого у творі названо соколом і чий це опис: "...він якось і не старів, однаковий зоставався і в двадцять, і в тридцять годочків... сокіл був: ставний такий, смуглий, очі так і печуть чорнющі! Гляне було—просто гляне і все, а в грудях так і потерпне"?
Кого у творі названо маленькою, перепілочкою і чий це опис: "...тонесенька, тендітна, в благенькій вишиваній сорочині й рясній спідничині над босими ногами, сяє жовтими кучерями з-під чорної хустки..."?
Чому Михайло та Марфа не одружилися, так одне одного чуючи?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома