1. Які додаткові заходи підвищення безпеки руху застосовують у зимовий період:
2. Класифікація заторів:
3. Умови при яких рекомендовано виділення відособлених смуг:
4. Розрізняють наступні типи площ:
5. Класифікація транспортного потоку по меті руху:
6. Класифікація засобів інформації:
7. Переваги однобічного руху:
8. Фактори та причини, що сприяють виникненню ДТП:
9. Швидкість повідомлення це:
10. Вирівнювання транспортного потоку слід розглядати в аспектах:
11.
Задача №4
Розрахувати коефіцієнт тяжкості, якщо відомо загальна кількість ДТП = 13 од. та кількість ДТП з пораненими = 3 од.
12.
Задача № 8
Розрахувати середній відсоток скорочення числа ДТП якщо відомо що, період “до" впровадження заходу більш тривалий за часом, ніж після впровадження: розрахункове число ДТП в період “після” =5 од. , кількість ДТП в період “до” = 9 од., середньодобова інтенсивність руху в період «до» =8,5 авт/доб•103 і «після» = 8,6 авт/доб•103 , число днів в період “до”= 420 , “після”= 400, кількість ДТП в період «після»= 5 од.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома