Тест (Екзаменаційний) "Організація дорожнього руху" Варіант №3

Додано: 9 червня 2022
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 10 разів
12 запитань
Запитання 1

1. Які додаткові заходи підвищення безпеки руху застосовують у зимовий період:


варіанти відповідей

А)очищення доріг від снігу; попередження зледеніння дороги, застосування додаткових засобів інформації

В)очищення доріг від снігу; попередження зледеніння дороги


С)очищення доріг від снігу; нанесення розмітки, застосування додаткових засобів інформації.

Запитання 2

2. Класифікація заторів:


варіанти відповідей

А) випадкові, регулярні


В)тимчасові, випадкові

С) регулярні, тимчасові

Запитання 3

3. Умови при яких рекомендовано виділення відособлених смуг:


варіанти відповідей

А)проїзна частина в одному напрямку має не менше 2- х смуг, інтенсивність транспортного потоку у пікові періоди становить не менше 1440 од/год, інтенсивність руху автобусів не меншу 1000 од/год


В) проїзна частина в одному напрямку має не менше 3- х смуг, інтенсивність транспортного потоку у пікові періоди становить не менше 440 од/год, інтенсивність руху автобусів не меншу 50 од/год


С) проїзна частина в одному напрямку має не менше 4- х смуг, інтенсивність транспортного потоку у пікові періоди становить не менше 840 од/год, інтенсивність руху автобусів не меншу 150 од/год

Запитання 4

4. Розрізняють наступні типи площ:


варіанти відповідей

А) пішохідні, вокзальні, перед ринками, перед великими будівлями


В)транспортні, вокзальні, перед ринками, перед малими будівлями


С) транспортні, вокзальні, перед ринками, перед великими будівлями

Запитання 5

5. Класифікація транспортного потоку по меті руху:


варіанти відповідей

А) місцевий та транзитний рух


В)транзитний рух та рух на магістралі


С)місцевий та рух на магістралі

Запитання 6

6. Класифікація засобів інформації:


варіанти відповідей

А)Візуальна інформація, маршрутне орієнтування, інформація на робочому місці


В)Дорожня інформація, поза дорожня інформація, інформація на робочому місці


С)Дорожня інформація, поза дорожня інформація, інформація на маршруті


Запитання 7

7.     Переваги однобічного руху:


варіанти відповідей

А)Раціональне використання смуг проїзної частини, поліпшення умов координації світлофорного регулювання між перетинаннями, полегшення умов переходу пішоходами проїзної часини, підвищення безпеки руху в темний час доби.


В)Раціональне використання тротуарів, поліпшення умов координації світлофорного регулювання між перетинаннями, полегшення умов проїзду транспортними засобами проїзної часини, підвищення безпеки руху в темний час доби.


С)Поліпшення умов координації світлофорного регулювання між перетинаннями, полегшення умов переходу пішоходами проїзної часини, підвищення безпеки руху в темний час доби.


Запитання 8

8. Фактори та причини, що сприяють виникненню ДТП:


варіанти відповідей

А)Людина, транспортні засоби, дорога

В)Інтенсивність, людина, дорога

С)Погодно – кліматичні умови, транспортні засоби, дорога


Запитання 9

9. Швидкість повідомлення це:


варіанти відповідей

А)Прямо пропорційна витратам часу на пересування транспортних засобів по ВДМ.


В)Обернено пропорційна витратам часу на пересування транспортних засобів по ВДМ.


С)Прямо пропорційна витратам часу на очікування транспорту на зупинці

Запитання 10

10. Вирівнювання транспортного потоку слід розглядати в аспектах:


варіанти відповідей

А)По типах ТЗ, по напрямкові подальшого руху, по меті руху


В)По інтенсивності, по напрямкові подальшого руху, по меті руху


С)По пропускній здатності, по напрямкові подальшого руху, по меті руху

Запитання 11

11.

Задача №4

Розрахувати коефіцієнт тяжкості, якщо відомо загальна кількість ДТП = 13 од. та кількість ДТП з пораненими = 3 од.

варіанти відповідей

1

0,85

0,55

Запитання 12

12.

Задача № 8

 Розрахувати середній відсоток скорочення числа ДТП якщо відомо що, період “до" впровадження заходу більш тривалий за часом, ніж після впровадження: розрахункове число ДТП в період “після” =5 од. , кількість ДТП в період “до” = 9 од., середньодобова інтенсивність руху в період «до» =8,5 авт/доб•103 і «після» = 8,6 авт/доб•103 , число днів в період “до”= 420 , “після”= 400, кількість ДТП в період «після»= 5 од. 

варіанти відповідей

67

110

50

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест