Тест N1 Pyton, до "Поля" (Entry), 8 клас

Додано: 7 травня
Предмет: Інформатика, 8 клас
Копія з тесту: Тест N1 Pyton (8 клас)
22 запитання
Запитання 1

Мова, яка використовується для запису комп'ютерних програм, називається ...

варіанти відповідей

мовою програмування

комп'ютерною програмою

комп'ютерним проєктом

інтерфейсом користувача

Запитання 2

Кожна мова програмування має такі складові: алфавіт, словник, синтаксис, семантика.

Встановлене однозначне тлумачення мовних конструкцій, правил їх виконання - це ...

варіанти відповідей

алфавіт

словник

синтаксис

семантика

Запитання 3

Виконує перетворення програми, написаної мовою програмування у мову, яка зрозуміла комп'ютеру - це

варіанти відповідей

Алгоритм

Компілятор

Монітор

Процесор

Запитання 4

Спеціальна програма, яка дає змогу створювати, редагувати і виконувати різні алгоритми для обраних виконавців за допомогою комп'ютера - це...

варіанти відповідей

Змінна

Графічний редактор

Алгоритм

Середовище виконання алгоритму

Запитання 5

Щоб розмістити напис у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу:

варіанти відповідей

tkinter

Button

Label

Entry

Запитання 6

Для чого використовують метод geometry?

варіанти відповідей

Для встановлення власних розмірів для кнопки

Для встановлення місця розташування потрібного об'єкта

Для вставлення потрібних розмірів вікна програми

Запитання 7

Який розмір шрифту буде використано в написі:

lab1 = Label(root, text = 'Привіт, друже!', width = 20, font = 'Arial 18', bg = 'yellow', fg = 'grey')

варіанти відповідей

18

19

20

Запитання 8

Який буде вигляд вікна,якщо тіло прграми матиме такий вигляд:


import tkinter

window1=tkinter.Tk()

window1.title('Вікно №1')

window1.geometry('400x200)

window1['bg']='green'

window1.mainloop()

варіанти відповідей
Запитання 9

Для присвоєння у мові програмування Python використовують знак ...

варіанти відповідей

>

=

!=

=>

Запитання 10

Який з операторів створює вікно програми?

варіанти відповідей

root.mainloop()


root.title('Графічна програма')

 root = Tk()

 root.geometry('250x150')

Запитання 11

Зберегти проєкт можна послідовністю команд:

варіанти відповідей

 File - New File

 File - Save

 Run - Run Module

File - Open

Запитання 12

Для відкриття збереженого проєкту потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

 File - New File

 File - Save

Run - Run Module 

 File - Open

Запитання 13

Який атрибут дозволяє задати розміри вікна?

варіанти відповідей

font

geometry

Button

title

Запитання 14

Для створення мовою Python проєкту з вікнами потрібно приєднати до проєкту модуль:

варіанти відповідей

title

turtle

tkinter

randint

Запитання 15

Для чого використовують метод geometry?

варіанти відповідей

Для встановлення власних розмірів для кнопки

Для вставлення потрібних розмірів вікна програми

Для встановлення місця розташування потрібного об'єкта

Запитання 16

Запуск команди на виконання відбувається при натисканні?

варіанти відповідей

F3

F2

F5

Run

Запитання 17

Щоб розмістити "кнопку" у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу:

варіанти відповідей

tkinter

Button

Label

Entry

Запитання 18

Запис підключення модуля призначеного для створення елементів інтерфейсу користувача є наступним:

варіанти відповідей

from tkinter import

from tkinter import *

tkinter import *

import tkinter

Запитання 19

Який синтаксис опису функції?

варіанти відповідей

def ім’я функції

def ім’я функції:

def ім’я функції()

def ім’я функції():

Запитання 20

Яким кольором відображаються помилки у вікні програми?

варіанти відповідей

синім

жовтим

червоним

не відображаються

Запитання 21

Виберіть фрагмент коду, для створення кнопки

варіанти відповідей

label1=Label()

root1=Tk()

button1=Button()

enter1=Entry()

Запитання 22

Яка команда створення кнопки з написом "Ok" записана ПРАВИЛЬНО?

варіанти відповідей

button1 = buttom(text = "Ok")

button1.Button (text = "Ok")

button1 = Button(text = "Ok")

button1 = Button[ "Ok"]

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест