Чи часто ви буваєте в центрі уваги оточуючих?
Чи вважаєте ви, що багато хто з оточуючих вас людей займають вище положення, ніж ви?
Перебуваючи на зборах людей, рівних вам за службовим чи життєвим становищем, чи відчуваєте ви бажання не висловлювати своєї думки, навіть коли це необхідно?
Коли ви були дитиною, чи подобалося вам бути лідером серед однолітків?
Чи відчуваєте ви задоволення, коли вам вдається переконати когось у чомусь?
Чи трапляється, що вас називають нерішучою людиною?
Чи згодні ви з твердженням: «Все найкорисніше у світі є результат діяльності невеликого числа видатних людей»?
Чи відчуваєте ви нагальну необхідність у пораднику, який міг би спрямувати вашу професійну активність?
Чи втрачали ви іноді холоднокровність у розмові з людьми?
Чи приносить вам задоволення бачити, що оточуючі побоюються вас?
Чи намагаєтеся ви займати за столом (на зборах, в компанії і т.п.) таке місце, яке дозволяло б вам бути в центрі уваги і контролювати ситуацію?
Чи вважаєте ви, що вражаєте (дивуєте) людей?
Чи вважаєте ви себе мрійником?
Чи губитеся (втрачаєте впевненість) ви, якщо люди, що оточують вас, висловлюють незгоду з вами?
Чи траплялося вам за особистою ініціативою займатися організацією робочих, спортивних та інших команд і колективів?
Якщо те, що ви намітили, не дало очікуваних результатів, то ви:
Яка з цих двох думок вам ближча:
З ким ви вважаєте за краще працювати?
Чи намагаєтеся ви уникати гострих дискусій?
Коли ви були дитиною, чи часто ви стикалися з владністю батьків?
Чи вмієте ви в дискусії на професійну тему залучити на свою сторону тих, хто раніше був з вами не згоден?
Уявіть собі таку сцену: під час прогулянки з друзями в лісі ви заблукали. Наближається вечір, і потрібно приймати рішення. Що ви будете робити?
Є таке прислів'я: «Краще бути першим на селі, ніж останнім в місті». Чи справедливим є воно?
Чи вважаєте ви себе людиною, який впливає на інших?
Чи може невдача в прояві ініціативи змусити вас більше ніколи цього не робити?
Хто, на ваш погляд, справжній лідер?
Чи завжди ви намагаєтеся зрозуміти та гідно оцінити людину?
Чи поважаєте ви дисципліну?
Який з наступних двох керівників є кращим?
Який з наступних стилів керівництва, на вашу думку, найкращий для роботи установи того типу, в якому ви працюєте/навчаєтесь?
Чи часто у вас створюється враження, що інші зловживають вами?
Який з наступних двох «портретів» більше нагадує вас?
Як ви поведете себе на зборах і нараді, якщо вважаєте вашу думку єдино правильною, але інші з ним не згодні?
Чи підпорядковуєте ви свої інтереси і поведінку іншим людям у справі, якою займаєтеся?
Чи виникає у вас почуття тривоги, якщо на вас покладено відповідальність за якусь важливу справу?
Що б ви хотіли?
Як ви ставитеся до твердження: «Для того щоб сімейне життя було хорошим, необхідно, щоб рішення в сім'ї приймав один з подружжя»?
Чи траплялося вам купувати що-небудь під впливом думок інших людей?
Чи вважаєте ви свої організаторські здібності хорошими?
Як ви поводитеся, зіткнувшись з труднощами?
Чи робите ви зауваження людям, якщо вони цього заслуговують?
Як ви вчините, якщо вам запропонують здійснити реорганізацію закладу, де ви працюєте/навчаєтесь?
Чи вважаєте ви, що ваша нервова система здатна витримати життєві навантаження?
Чи зумієте ви перервати занадто балакучого співрозмовника, якщо це необхідно?
Чи згодні ви з твердженням: «Для того щоб бути щасливим, треба жити непомітно»?
Чи вважаєте ви, що кожна людина повинна зробити що-небудь видатне?
Ким ви хотіли б стати?
Яку музику вам приємніше слухати?
Чи відчуваєте ви хвилювання, чекаючи зустрічі з важливими і відомими людьми?
Чи часто ви зустрічали людей з більш сильною волею, ніж ваша?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома