Тест на визначення рівня професійної компетентності вчителя географії

Додано: 20 грудня 2020
Предмет: Географія
Тест виконано: 41 раз
12 запитань
Запитання 1

Компетентності вчителя географії мають охоплювати такі якості:

варіанти відповідей

усвідомлення багатозначності позицій і поглядів на те чи інше явище

уміння виявляти інтереси, потреби, протиріччя в позиціях соціальних груп і окремих осіб

використання різних джерел для пошуку алгоритму розв'язування задач

Запитання 2

У якому віці інтимно-особистісне спілкування є провідним?


варіанти відповідей

в підлітковому віці

в молодшому шкільному віці

в старшому шкільному віці

Запитання 3

Електронний підручник - це

варіанти відповідей

підручник, в якому інформація представлена в різній формі у вигляді анімації і зміст структуровано у відповідності з модульним принципом

комп'ютерний варіант традиційного підручника

комп'ютерна презентація традиційного підручника у вигляді мультимедіа

Запитання 4

Зазначте, який вид контролю Ви вважаєте най­кращим для визначення справжнього стану навчальних досягнень учнів:

варіанти відповідей

поточний

підсумковий

контроль результатів

Запитання 5

Укажіть, яка з поданих характеристик розкриває суть професійної компетентності вчителя географії:


варіанти відповідей

результат професійної підготовки фахівця

ґрунтовні базові знання з предмета

критичність мислення

Запитання 6

Ситуація. У класі є слабкий учень, і діти не пропускають нагоди познущатися з хлопчика. Коли вчитель викликає його до дошки, він тільки затинається, і мовчить, боячись, що всі будуть сміятися над його відповіддю. Учитель зітхає, дорікає і ставить «2». Як би ви діяли на місці вчителя, щоб вирішити проблему невпевненості учня в собі та надмірної сором’язливості?

варіанти відповідей

не викликатиму його до дошки, раз він соромиться, буду ігнорувати учня, поки він сам не виявить ініціативу і не визветься відповідати

викликатиму сором’язливого учня щоразу на кожному занятті – нехай вчиться відповідати і буде готовий до уроку

дам учню завдання творчого характеру, яке б відповідало його інтересам, щоб він міг реалізувати свій творчий та інтелектуальний потенціал, і таке, яке б зацікавило учнів класу. Попрошу учня зробити презентацію виконаного завдання

Запитання 7

Визначте, що є загальносвітовими тенденціями в галузі реалізації освітньої політики:

варіанти відповідей

дефіцит учнів через демографічну кризу

збільшення обсягів фінансування освітніх сис­тем

забезпечення всім громадянам рівного доступу до високоякісної освіти

Запитання 8

Названі методи важливі для вивчення рівня про­фесійної компетентності педагогічних кадрів. Зазна­чте, без якого з них неможливо одержати об'єктивну інформацію?


варіанти відповідей

самоаналіз

педагогічне спостереження

аналіз результатів педагогічної діяльності, тес­тування

Запитання 9

Ситуація. Як варто зреагувати вчителю на поведінку учня, що знаходиться у стані афекту (сильного емоційного збудження, «емоційного вибуху»)? Виберіть варіант відповіді:

варіанти відповідей

показати, що Вам зрозумілі переживання учня, зачекати, поки він заспокоїться, а потім обговорити ситуацію

насварити, примусити припинити так емоційно реагувати

повністю ігнорувати поведінку учня

Запитання 10

Вам необхідно виконати незнайому справу. Чи відчуваєте Ви бажання зробити це досконало?


варіанти відповідей

так

задовольняється тим, чого встигли досягти

так, але тільки тоді, коли мені це подобається

Запитання 11

Чи вважаєте Ви, що Ваші ідеї могли б забезпечити значний прогрес у поліпшенні спраи освіти?


варіанти відповідей

так

так, але за сприятливих обставин

лише певною мірою

Запитання 12

Коли Ви обстоюєте якусь ідею, то:


варіанти відповідей

можете відмовитися від неї, якщо вислухаєте переконливі аргументи опонентів

триматиметесь своєї думки, якими б не були аргументи

поміняєте свою думку, якщо спротив буде міцним

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест