Практична робота №2.
Пошук матеріалів в Інтернеті та їх оцінювання.
Узагальнення навчального матеріалу з теми « Комп’ютерні мережі .Інтернет».
Ι. Тестування.
1.Сукупність комп'ютерів та інших пристроїв, що поєднані між собою для обміну даними та спільного використання - це
а)Кошик б)Комп'ютерна мережа в)Мережа в)Комп'ютер
2. Комп'ютерна мережа, що з'єднує комп'ютери в межах всього світу – це….
а)Глобальна мережа б)Локальна мережа в)Комп'ютерна мережа г)Домашня група
3. Як називаються неправдиві відомості, які люди розміщують в Інтернеті?
а)Застарілі б)Фейк в)Критика г)Вікіпедія
4. Права на розповсюдження свого продукту, підписувати продукт своїм ім'ям та отримувати за їх використання винагороду називають ...
а)Плагіатом б)Авторським правом в)Своїм продуктом г)Хакерством
5. Пошукові системи – це програми, що
а) використовуються для пошуку лише малюнків,
б) призначені для пошуку відомостей в Інтернеті за ключовими словами
в) використовуються для пошуку лише рефератів і книжок
г) призначені для спілкування в Інтернеті.
6. За допомогою ресурсів інтернету можна (оберіть декілька варіантів):
а)Навчатися б)Виконувати практичні вправи
в)Знайомитися із правилами міжнародних олімпіад
г)Грати
д)Дивитися навчальне відео
ІІ .Знайти і Інтернеті відповіді на такі запитання.
1. Хто в Україні розробив перший комп’ютер ?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Коли відзначається День інформатики в Україні?
__________________________________________________________________________
3. Кого називають першою українською жінкою програмістом?
__________________________________________________________________________
ІІІ. Виконання практичної роботи.
Завдання.
1. Запустити браузер Google Chrome.
2. Знайти зображення за ключовими словами « Прапор України»
3. Зберегти зображення яке Вам сподобалось на робочий стіл у папці з вашим ім’ям.
4. Знайти та зберегти у документі WORD слова гімну України.
5. Результат виконання продемонструвати вчителю.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома