Тест січень Дарина

Додано: 28 січня 2022
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 30 разів
12 запитань
Запитання 1

Неправильно побудовано речення

варіанти відповідей

Завжди будуть питання, на які людство, вочевидь, відповіді не знайде ніколи.

Першим розповів європейцям про Єгипет мандрівник та історик Геродот.

За дорученням Київської археографічної комісії Шевченко робив замальовки пам’яток.

Письменник розповідає про внутрішній світ Івана Дідуха й чому він емігрує.

Запитання 2

Між однорідними членами речення й узагальнювальним словом треба поставити тире в рядку (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Усі українські музичні інструменти поділяються на ударні-духові та струнні.


Крім того для створення шумових ефектів використовували деякі предмети побуту як-от підкову рубель качалку тощо.

В обручі робили прорізи куди вмонтовували маленькі дзвіночки металеві пластини-брязкальця усе, що могло видавати дзвін.

Інші ударні інструменти тулумбаси бугаї набули великого поширення на Запорозькій Січі.

Наш народ створив також цілий ряд духових інструментів наприклад сопілку трембіту ріг сурму трубу волинку.

Запитання 3

Вставне слово, що вказує на послідовність і зв’язок думок, ужито в реченні

варіанти відповідей

Отже, сполучники поділяємо на сурядні й підрядні.

Кожна наукова теза, безперечно, вимагає доказів.

Такі експерименти, очевидно, необхідно продовжувати.

Вирішити проблему допоміг би, мабуть, такий експеримент.

Запитання 4

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1)Щороку під кінець травня земля набирається сили і її живлющі соки до схочу напоюють зело. (2)Саме під цю пору на Поліссі починає густо цвісти азалія. (3)Її жовтий цвіт мовби велетенське мереживо свічок, виготовлених із ярого воску, освітлює найтемніші закутки лісових хащ. (4)Душа від того яскравого суцвіття наповнюється бадьорим настроєм, веселішає, усе довкола набирає особливої урочистості. (5)Великі з жовтим відблиском пелюстки густо вигойдуються на тендітних ниточках, бутончики нагадують підвішену догори парасолю.

Відокремленим означенням ускладнено речення

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 5

Позначте речення, у якому НЕ ПОТРІБНО виділяти комами поширене означення:

варіанти відповідей


Місячним сяйвом залиті мріють сади.


Гудуть з вітрами до світання дощем оплакані сади.

Степ оповитий тишею дихав пахощами росяних трав.

 Я небесами пійманий тремчу.

Запитання 6

Розділові знаки правильно розставлено в реченні

варіанти відповідей

Отут серед цвіту, здається: що якби людина навчилася мудрості в дерев, то не була б ворогом самій собі й природі.

Сонце вже котилося на захід, над полями здіймалася легка пара, у небі, як листя осики, тріпотіли крильцями жайворонки, зеленим соком пашіли трави, — у які причепурилися горбки.

Уявімо що світ, який нас оточує — це поле, а слова, які називають предмети навколишнього світу — рослини на цьому полі.

Проміння ламалося в хвилі, блищало, миготіло, рябіло наче хто сипонув на воду блискучими іскрами.

Високо поросло розкішне дерево вгору, укриваючи холодком зелену землю, на котрій, чіпляючись колосками за гілки, буяє розкішна рослина.

Запитання 7

Граматично правильне речення утвориться, якщо до фрагмента «Переглянувши фільм,..» додати

варіанти відповідей

 проводиться обов'язковий аналіз гри акторів.

хлопці поділилися своїми враженнями з нами.


він надзвичайно сподобався всім моїм друзям.

з радістю знову перечитується художній твір.

Запитання 8

Прочитайте текст і виконайте завдання

Київський Музей-квартира Павла Тичини відкриває завсідникам унікальні, нікому не/відомі шедеври живопису з приватної колекції геніального українського митця. (2) Тут також упорядковано неабиякі експонати: рукописи, картини, особисті речі, пов’язані з поетом, зокрема музичні інструменти. (3) Хранителі закладу кажуть, що як/би доля повернула автора «Сонячних кларнетів» у якесь інше русло, то він став би, можливо чудовим художником. (4) Життя ж вирішило інакше, то/ж ми маємо геніального поета, про/те живопис супроводжував письменника постійно. (5) У його квартирі на вулиці Терещенківській зібрані не тільки унікальні автографи та книжки, а й малюнки самого поета.

Відокремлений додаток є в реченні

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 9

Позначте речення з уточнюючим членом, у якому перед сполучником ПОТРІБНО поставити кому (розділові знаки пропущено):

варіанти відповідей

Таку тикву саджають щоб із неї виросла посудина на зразок глека або невеликої амфори.

Довге життя випало Дорошенчисі або Чабанисі як частіше називають ще її.

Гуси чи лебеді в небі пливуть там угорі наді мною?

Хвилі колосків то вганялись півкругом у ліс то забігали вузькою річкою або сагою глибоко в діброву.

Запитання 10

Доберіть приклад до кожного виду речення


Вид речення:

1означено-особове

2неозначено-особове

3узагальнено-особове

4безособове

Приклад:

АРаніше, аніж наказувати, навчись коритися.

БМені невесело було й на нашій славній Україні.

ВЯсени, ясени, бачу вас за селом край дороги.

ГДівчині дарують квіти з напіврозквітлими пуп'янками.

ДОзеро в лісі, в озері - ліс

варіанти відповідей

А Б Г В

В А Г Д

В Г А Д

Г В А Д

Запитання 11

З’ясуйте вид наведених простих речень.


Вид речення:

1називне

2означено-особове

3неозначено-особове

4безособове

Приклад:

АЯку ще хочем більшу славу укласти в блідість власних слів?

БКриштальний промінь сміливого сонця.

ВМовчанка мудрості довкола.

ГЗаморосило осінь у сльозу.

ДТаких чекають все життя заради миті

варіанти відповідей

А Б Д Г

Б А Д Г

Б А Г Д

Б Д А Г

Запитання 12

 Кому перед як (мовначенемовнібияк ініж і тощо) потрібно поставити в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Ні риба ні м'ясо а щось наче гриб.

Ніч наче озеро в берегах неба.

На серці її немов кригу льоду посаджено.

Ліс зустрів мене як друга пізнім дзвоном солов'їним, ніжним голосом зозулі.

Припадаю вустами до слова мов до стиглого грона калини.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест