Прочитайте уважно текст і дайте відповідь на запитання. Текст ви зможете прочитати лише 1 раз!
НЕСПРАВЖНЯ ВУЛИЦЯ
Гарний день видався в Юрася з Дмитриком. Їхній дідусь їхав у крамницю і хлопців узяв з собою. Він купив їм новесенькі олівці, альбоми, ще й кульок цукерок.
Вернувшись додому, Юрась із Дмитриком не стали навіть обідати — зразу виклали кожен перед себе віяло барвистих олівців і взялися малювати. Ось крамниця з господарчими товарами, ось жовтенький автобус, що привіз їх додому, ось їхня вулиця, а ось і вони з дідусем. Несуть покупки, їдять цукерки і всі троє усміхаються. Гарні вийшли малюнки, що й казати!
— Гайда, дідусеві покажемо, — сказав Юрась.
Та дідусь якраз і сам зайшов до кімнати.
— Добра робота, добра, — похвалив він. — Усе схоже, тільки вулиця не наша.
— Чому не наша? — здивувалися хлопці.
— Бо папірців нема.
— Яких папірців?
— А тих, що ви по дорозі порозкидали, як цукерки їли.
Хлопці перезирнулись: жартує дідусь чи сердиться?
— Та вони ж малюнок зіпсують, — несміливо проказав Дмитрик.
— А вулиці не зіпсують? — насупив брови дідусь. — Чи, може, думаєте, що вони її прикрасять? Насіяли сміття — тепер малюйте, інакше вулиця буде несправжня, не наша буде вулиця.
Хлопці наче язики поковтали. Позиркуючи один на одного, вибралися з-за столу й побрели збирати обгортки.
Як звали головних героїв твору Оксани Кротюк "Несправжня вулиця?"
Куди їхав дідусь з онуками?
День видався у Юрася із Дмитриком ....
Хто купив онукам новесенькі олівці, альбоми, ще й кульок цукерок?
Повернувшись додому, Юрась із Дмитриком одразу почали ...
Що малювали діти?
Кому діти показали свої малюнки?
Чому на малюнку вулиця виглядала несправжньою? Чого не вистачало?
Чому онуки не хотіли малювати папірці?
Які правила поведінки на вулиці порушили діти?
Вислів “Діти наче язики поковтали” означає ...
Позиркуючи одне на одного, вибралися з-за столу й побрели … .
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома