Державна кваліфікаційна атестація Слюсар з ремонту колісних транспртних засобів

150 запитань
Запитання 1

1.Напилки з подвійною (перехресною) насічкою застосовують для обпилювання





варіанти відповідей

А м`яких металів;

Б дерева, шкіри, гуми;


В середніх і твердих металів;

Г скла.

Запитання 2

2.За допомогою штангенциркуля ШЦ - І можна зняти виміри з точністю до






варіанти відповідей

А 0,1мм;

Б 0,01 мм;

В 0,001мм;

Г 0,0001мм.

Запитання 3

3. Розмічання - це






варіанти відповідей

А відокремлення заготовки від матеріалу;

Б перенесення розмірів деталі з креслення на матеріал;

В видалення зайвого металу із заготовки;

Г зміна геометричної форми.

Запитання 4

4. Обпилювання - це






варіанти відповідей

А зняття шару металу за допомогою ножівки;

Б зняття шару металу за допомогою шабера;

В зняття шару металу за допомогою зубила;

Г зняття шару металу за допомогою напилка.

Запитання 5

5. Зовнішню різьбу нарізують за допомогою





варіанти відповідей

А плашки;

Б мітчика;


В ножівки;

Г зенкера.

Запитання 6

6. Внутрішню різьбу нарізують за допомогою






варіанти відповідей

А плашки;

Б мітчика;

В ножівки;

Г зенкера.

Запитання 7

7. Свердління – це






варіанти відповідей

А утворення заглиблення під бовти, шурупи, заклепки;

Б чистова обробка отворів;

В утворення в суцільному матеріалі наскрізного або глухого отвору;

Г чистова обробка отворів з великою точністю.

Запитання 8

8.Як називається процес чистової обробки отворів?






варіанти відповідей

А зенкуванням;

Б розвертанням;

В зенкеруванням;

Г свердління.

Запитання 9

9. Назвіть види різьб по профілю:






варіанти відповідей

А ліва та права;

Б зовнішня та внутрішня;

В трикутна, прямокутна, трапецоїдна, упорна, кругла;

Г зовнішня, ліва, трикутна.

Запитання 10

10.Клепання виконують за допомогою






варіанти відповідей

А бовтів;

Б гвинтів;

В заклепок;

Г штифтів.

Запитання 11

11. Трансмісія призначена для






варіанти відповідей

А передачі крутного моменту від двигуна на ходову частину;

Б передачі крутного моменту від двигуна на ведучі колеса;

В передачі крутного моменту від двигуна на передній міст;

Г передачі крутного моменту від двигуна на задній міст.

Запитання 12

12. Двигун внутрішнього згорання призначений для





варіанти відповідей

А перетворення якого-небудь виду енергії в механічну роботу;

Б перетворення хімічної енергії палива в механічну енергію обертання колінчатого валу;

В перетворення якого-небудь виду енергії в роботу;

Г перетворення теплової енергії від згорання палива , на механічну роботу руху.

Запитання 13

13. Двигун внутрішнього згорання складається






варіанти відповідей

А з двох систем і 4-х механізмів;

Б з трьох систем і 3-х механізмів;

В з двох механізмів і 4-х систем;

Г з двох механізмів і 2-х систем.

Запитання 14

14. Робочий об'єм циліндра – це






варіанти відповідей

А об'єм, що заходиться над поршнем при його положенні в начальній мертвій точці;

Б об'єм, що знаходиться над поршнем при його положенні в верхній мертвій точці;

В об’єм, що вивільнюється поршнем, коли той переміщується від верхньої мертвої точки до нижньої мертвої точки;

Г об'єм, що заходиться під поршнем при його положенні в НМТ.

Запитання 15

15. Літраж багатоциліндрового двигуна – це





варіанти відповідей

А сума повних об’ємів всіх циліндрів двигуна;

Б сума робочих об’ємів всіх циліндрів двигуна;

В сума об’ємів всіх циліндрів двигуна;

Г сума об’ємів камер згорання.


Запитання 16

16. Із збільшенням величини ступеня стискання потужність двигуна






варіанти відповідей

А збільшується;

Б зменшується;

В збільшується в два рази;

Г не змінюється.

Запитання 17

17. Кривошипно-шатунний механізм призначений для





варіанти відповідей

А перетворення крутного моменту в обертальний рух;

Б перетворення зворотно-поступального руху поршня в обертальний рух колінчатого валу;

В перетворення правого моменту в обертальний рух;

Г перетворення зворотного руху поршня в обертальний рух колінчатого валу.


Запитання 18

18. До складу кривошипно-шатунного механізму входять





варіанти відповідей

А колінчатий вал, маховик, поршень, шатуни;

Б колінчатий вал, штовхачі, коромисла, поршні, кільця;

В блок циліндрів, головка блоку, колінчатий вал, маховик;

Г блок циліндрів, головка блока, колінчатий вал, маховик, шатуни, поршні, кільця, поршневі пальці, вкладиші.


Запитання 19

19. Колінчатий валу автомобіля ЗИЛ-130 має





варіанти відповідей

А 4 корінних і 8 шатунних шийок;

Б 5 корінних і 4 шатунних шийок;

В 5 корінних і 8 шатунних шийок;

Г 4 корінних і 5 шатунних шийок.


Запитання 20

20 Чи однакові діаметри всіх опорних шийок розподільчого валу?






варіанти відповідей

А Так, всі одинакові.

Б Всі різного

В Крайні більші, чим середні.

Г Діаметр зменшується: від першої до останньої шийки.

Запитання 21

21. Як впливає величина зазору між коромислом і клапаном на роботу двигуна?






варіанти відповідей

А Якщо зазор збільшений - робота погіршується

Б якщо зазор зменшений - робота покращується;

В якщо зазор збільшений - робота покращується;

Г зазор - за рекомендацією інструкції з експлуатації двигуна.

Запитання 22

22. Система охолодження призначена для





варіанти відповідей

А нагрівання горючої суміші;

Б охолодження мастила в картері двигуна;

В підтримання робочого теплового режиму двигуна;

Г охолодження горючої суміші.


Запитання 23

23. Які типи систем охолодження застосовуються на автомобілях?






варіанти відповідей

А рідинні;

Б повітряні;

В змішані;

Г відповіді А,Б.

Запитання 24

24. У пробці радіатора (розширювального бачка) клапан називається






варіанти відповідей

А перепускний;

Б паровий;

В повітряний;

Г відповіді Б,В.

Запитання 25

25. Редукційний клапан системи змащення призначений для





варіанти відповідей

А очищення мастила;

Б охолодження мастила;

В перепустки в магістраль;

Г зберігання системи від надмірного тиску.


Запитання 26

26. Система живлення призначена для





варіанти відповідей

А зберігання запасу палива, його очищення палива та повітря, подачі його в камеру згорання ;

Б приготування горючої суміші;

В випуску відпрацьованих газів;

Г всього переліченого.


Запитання 27

27. В систему живлення карбюраторного двигуна входять





варіанти відповідей

А паливний бак, фільтр-відстійник, карбюратор;

Б паливний бак, фільтр грубої очистки палива, насос високого тиску, карбюратор, повітряний фільтр;

В паливний бак, фільтр-відстійник, паливний насос, фільтр тонкої очистки палива, паливопроводи, карбюратор, повітряний фільтр, випускні трубопроводи, глушник

Г паливний бак, фільтр - відстійник, паливний насос, фільтр тонкої очистки палива, паливопроводи, карбюратор, повітряний фільтр.


Запитання 28

28. В систему живлення дизельного двигуна входять






варіанти відповідей

А паливний бак, фільтр-відстійник, паливно-підкачувальний насос, карбюратор, повітряний фільтр, глушник;

Б паливний бак, насос високого тиску, форсунка, повітряний фільтр, випускні трубопроводи, глушник;

В паливний бак, фільтр грубої очистки, паливно-підкачувальний насос, насос високого тиску, форсунки, фільтр тонкої очистки, повітряний фільтр, випускні трубопроводи, глушник;

Г паливний бак, фільтр грубої очистки, паливно-підкачувальний насос, насос високого тиску, форсунки, фільтр тонкої очистки, глушник.

Запитання 29

29. Паливний насос високого тиску призначений для





варіанти відповідей

А подачі палива в циліндри двигуна через форсунки;

Б підкачування палива у форсунки;

В фільтрації та підкачування палива у форсунки;

Г фільтрації палива і подачі його до камери згорання.


Запитання 30

30. Багата паливна суміш – це коли






варіанти відповідей

А на 1 кг палива припадає 20 кг повітря;

Б на 1 кг палива припадає 15 кг повітря;

В на 1 кг палива припадає 8 кг повітря;

Г на 1 кг палива припадає менше 13 кг повітря.

Запитання 31

31. Багата паливна суміш використовується





варіанти відповідей

А при запуску двигуна;

Б при роботі двигуна на холостому ходу;

В при роботі двигуна на повних навантаженнях;


Г при зупинці двигуна.

Запитання 32

32. Збагачена паливна суміш – це коли





варіанти відповідей

А на 1 кг палива припадає 17,5 кг повітря;

Б на 1 кг палива припадає від 13,5 до 15 кг повітря;

В на 1 кг палива припадає менше 13 кг повітря;

Г на 1 кг палива припадає від 5 до 10 кг повітря.


Запитання 33

33. Збагачена паливна суміш застосовується при





варіанти відповідей

А запуску двигуна;

Б роботі на холостому ходу;

В роботі на повних навантаженнях;

Г роботі на холостому ході і повних навантаженнях

Запитання 34

34. Яка з частин системи охолодження регулює температуру рідини, прискорює прогрівання двигуна?






варіанти відповідей

А Водяний насос;

Б термостат;

В вентилятор;

Г радіатор.

Запитання 35

35. Збіднена паливна суміш застосовується при






варіанти відповідей

А запуску двигуна;

Б роботі на холостому ходу;

В середніх навантаженнях;

Г повних навантаженнях.

Запитання 36

36. Карбюратор складається з





варіанти відповідей

А поплавкової і змішувальної камер;

Б головної дозуючої системи, економайзера;

В головної дозуючої системи, прискорювального насоса, системи холостого ходу і системи економайзера, системи пуску, перехідної системи;

Г головної дозуючої системи, прискорювального насоса, системи пуску.


Запитання 37

37. Прискорювач карбюратора вступає в роботу





варіанти відповідей

А при роботі двигуна на повних навантаженнях;

Б при різкому натисканні на педаль газ;

В при переході роботи двигуна з повних навантажень на холостий хід;

Г при роботі двигуна на низьких навантаженнях.


Запитання 38

38. Економайзер карбюратора вступає в роботу





варіанти відповідей

А при запуску двигуна;

Б при роботі на холостому ходу;

В при роботі на повних навантаженнях;

Г при зупинці двигуна.


Запитання 39

39. Що поступає в камеру згорання в такті “Впуск”?






варіанти відповідей

А Очищений бензин

Б Очищений газ

В Суміш бензину та газу

Г Суміш бензину та повітря

Запитання 40

40. Скільки корінних та шатунних шийок на колінвалу?






варіанти відповідей

А Кількість шатунних рівняється кількості корінних

Б Шатунних більше, чим корінних

В Корінних менше чим шатунних

Г Корінних на одну більше чим шатунних

Запитання 41

41. Зворотний клапан в системі живлення дизельного двигуна призначений для





варіанти відповідей

А пропуску мастила;

Б прокачування системи від повітря;

В пропуску палива;

Г пропуску повітря.


Запитання 42

42. Яким чином змінюється кількість дизельного пального, яке впорскується форсункою в циліндр двигуна?





варіанти відповідей

А регулюється зусиллям пружини форсунки;

Б регулятором моменту впорскування;

В поворотом плунжера у паливному насосі високого тиску;

Г поворотом плунжера у паливному насосі низького тиску

Запитання 43

43. В системах живлення сучасних автомобілів застосовується паливо





варіанти відповідей

А Бензин;

Б дизельне паливо;

В газ;

Г всі перелічені

Запитання 44

44. Автоматична муфта впорскування палива призначена для






варіанти відповідей

А зміни моменту початку впорскування палива залежно від частоти обертання колінчатого валу;

Б збільшення числа обертів колінчатого валу;

В зменшення числа обертів колінчатого валу;

Г зміни частоти обертання колінчатого валу.

Запитання 45

45. До складу трансмісії автомобіля з колісною формулою 4*4 входять





варіанти відповідей

А зчеплення, карданна передача, задній міст;

Б зчеплення, коробка передач, роздавальна коробка, карданна передача, головна передача, диференціал і півосі ;

В зчеплення, роздавальна коробка, карданна передача, головна передача, диференціал і півосі;

Г зчеплення, роздавальна коробка, карданна передача, головна передача.


Запитання 46

46. Зчеплення призначено для





варіанти відповідей

А передачі крутного моменту від двигуна на коробку передач;

Б короткочасного від’єднання двигуна від трансмісії і плавного їх з’єднання;

В збільшення крутного моменту;

Г зменшення крутного моменту від двигуна на коробку передач


Запитання 47

47.Із яких частин та механізмів складається зчеплення?






варіанти відповідей

А педаль зчеплення, тяга, натискна вилка, витискний підшипник;

Б ведучих та відомих частин, механізмів натискання та виключення;

В циліндр зчеплення, натискна вилка, витискний підшипник;

Г педаль зчеплення, тяга, натискна вилка.

Запитання 48

49. .Яка частина щеплення має диск з фрикційними накладками?





варіанти відповідей

А. провідна частина щеплення

Б. ведена частина щеплення.

В. нажимна частина щеплення.

Г. система виключення щеплення.


Запитання 49

50.Які деталі щеплення сприймають крутний момент від двигуна?






варіанти відповідей

А. деталі відомої частини щеплення

Б. деталі нажимної частини щеплення

В. деталі передавальної системи щеплення

Г. деталі провідної системи щеплення.

 

Запитання 50

51. За кількістю відомих дисків зчеплення ділять на





варіанти відповідей

А одно дискові

Б одно- і дводискові

В багато дискові

Г без дискові


Запитання 51

52.Призначення рульового керування.





варіанти відповідей

А для повертання автомобіля в потрібному напряму

Б для зміни напряму руху автомобіля

В повертання керованих коліс за допомогою рульового валу

Г забезпечити водієві повний контроль над напрямом руху транспортного засобу.


Запитання 52

53. Рульовий механізм призначений для






варіанти відповідей

А отримання зусилля від приводу та повертання коліс в потрібному напрямі


Б повертання керованих коліс з невеликим зусиллям на рульовому колесі;

В повертання керованих коліс з робочого місця водія;

Г повертання керованих коліс за допомогою рульового валу,

Запитання 53

54. Стабілізатор поперечної стійкості призначений для






варіанти відповідей

А запобігання перекиданню автомобіля при повертанні ;

Б запобігання перекиданню автомобіля при русі вперед;

В запобігання перекиданню автомобіля при русі назад;

Г запобігання перекиданню автомобіля при стоянні на місці. 

Запитання 54

55. Синхронізатор призначений для






варіанти відповідей

А збільшення передаточного числа;

Б безшумного включення передач;

В збільшення крутного моменту;

Г зменшення передаточного числа.

Запитання 55

56. Роздавальна коробка призначена для






варіанти відповідей

А включення і виключення переднього ведучого моста;

Б збільшення швидкості руху;

В розподілення крутного моменту між ведучими мостами автомобіля;

Г відповіді А,В.

Запитання 56

57. Роздавальні коробки встановлюють на





варіанти відповідей

А великовантажних автомобілях;

Б автомобілях, що мають два і більше ведучих мостів;

В на неповністю повнопривідних автомобілях;

Г на мало вантажних автомобілях.


Запитання 57

58. На автомобілях підвищеної прохідності встановлюють карданні шарніри






варіанти відповідей

А рівних кутових швидкостей;

Б жорсткі;

В жорсткі і рівних кутових швидкостей;

Г м‘які і рівних кутових швидкостей.

Запитання 58

59. Головна передача призначена для





варіанти відповідей

А збільшення крутного моменту і передачі його на ведучі колеса під прямим кутом;

Б збільшення швидкості руху автомобіля;

В зменшення шуму на повороті;

Г збільшення шуму на повороті.


Запитання 59

60. Гіпоїдна головна передача застосовується






варіанти відповідей

А На всіх легкових автомобілях;

Б на спеціальних автомобілях;

В на легкових ВАЗ 2101-07, Москвич і на автомобілях ГАЗ-66, ГАЗ 53;

Г на всіх вантажних автомобілях.

Запитання 60

61.Яка різниця між простою і гіпоїдною передачами?





варіанти відповідей

А немає різниці;

Б різниця в формі зубів;

В вісь ведучої шестерні зміщена вниз відносно веденої;

Г вісь ведучої шестерні зміщена вверх відносно веденої;


Запитання 61

62.Подвійна головна передача має





варіанти відповідей

А пару конічних і пару циліндричних шестерень;

Б пару конічних шестерень та пару валів;

В пару циліндричних шестерень та пару валів;

Г три конічних шестерні та пару валів.


Запитання 62

63. Диференціал призначений для





варіанти відповідей

А збільшення радіуса повороту автомобіля;

Б зменшення радіуса повороту автомобіля;

В передачі моменту з різними кутовими швидкостями на не ведучі колеса;

Г передачі крутного моменту з різними кутовими швидкостями до півосей.


Запитання 63

64.Примусове блокування диференціалу застосовують для






варіанти відповідей

А збільшення крутного моменту;

Б збільшення швидкості обертання ведучих коліс;

В підвищення прохідності транспортного засобу;

Г зменшення крутного моменту.

Запитання 64

65. Ресора призначена для






варіанти відповідей

А зменшення ударів, які сприймають колеса;

Б гасіння коливань;

В збільшення коливань;

Г відповідь А,Б.

Запитання 65

66. Листи ресор змащують мастилом





варіанти відповідей

А Літол-24;

Б Консталін;

В Літол – 35;

Г Графітне мастило.


Запитання 66

67. Амортизатор призначений для





варіанти відповідей

А гасіння вертикальних коливань під час руху;

Б передачі зусилля на раму автомобіля;

В передачі зусилля на балки мостів;

Г передачі зусилля на балки автомобіля.


Запитання 67

68. Брекер призначений для




варіанти відповідей

А пом’якшення дії протектора на каркас шини;

Б збільшення тертя;

В захисту камер від пошкоджень;


Г зменшення тертя.


Запитання 68

69. Які кути встановлення керованих коліс є в автомобілях?






варіанти відповідей

А поздовжній нахил шворня;

Б поперечний нахил шворня;

В нахил поворотної цапфи;

Г кути сходження.

Запитання 69

70. Рульове керування призначено для






варіанти відповідей

А зміни швидкості автомобіля;

Б зміни напрямку руху автомобіля;

В зміни гальмового моменту;

Г зміни крутного моменту.

Запитання 70

71. На яких автомобілях позитивне сходження керованих коліс?





варіанти відповідей

А передньопривідних;

Б задньопривідних;

В повнопривідних;

Г слабо привідних

Запитання 71

72. Рульове керування складається з






варіанти відповідей

А рульового механізму і рульового приводу;

Б рульового колеса, картера валу і тяг;

В ролика і черв’яка, картера, сошки і тяг;

Г ролика і черв’яка, картера, сошки .

Запитання 72

73. Гальмова система складається з






варіанти відповідей

А гальмових механізмів коліс і гальмового привода;

Б гальмових механізмів коліс, педалі і тяги;

В гальмових механізмів коліс, компресора і крана;

Г Гальмових механізмів коліс і крана.

Запитання 73

74.Який гальмівний привод використовується на вантажівках більше 8т?






варіанти відповідей

А Гідравлічний

Б Механічний

В Рейковий

Г Пневматичний

Запитання 74

75. Дискові гальмові механізми складаються з






варіанти відповідей

А робочого гальмового циліндра, пневмокамери, розтискного кулака;

Б робочого гальмового циліндра, диску, супорту, гальмових накладок;

В робочого гальмового циліндра, колодки, гальмових накладок, стяжної пружини;

Г робочого гальмового циліндра, пневмокамери, супорту.

Запитання 75

76. Знос гальмових колодок вантажного автомобіля допускається до





варіанти відповідей

А 3 мм;

Б 5 мм;

В глибини залягання головки заклепки не менше 0,5 мм;

Г 7 мм

Запитання 76

77. Масляний насос на двигуні ЗМЗ-513 приводиться в дію від






варіанти відповідей

А шестерні розподільного валу;

Б ексцентрика розподільного валу;

В шестерні колінчастого валу;

Г шківа колінчастого валу.

Запитання 77

78. Густина електроліту повинна бути при+25*С та вище:






варіанти відповідей

А 1,27 г/см3;

Б 1,29 г/см3;

В 1,25 г/см3;

Г 1,23г/ см3.

Запитання 78

79. Взимку густина електроліту повинна бути






варіанти відповідей

А 1,23 г/см3;

Б 1,27 г/см3;

В 1,29 г/см3;

Г 1,25 г/см3.

Запитання 79

80. Рівень електроліту в акумуляторі повинен бути в межах





варіанти відповідей

А 5-10 мм;

Б 10-15 мм;

В 15-20 мм;

Г 20-25 мм.


Запитання 80

81. З яких компонентів виготовляється електроліт?






варіанти відповідей

А H2 Cl + H2 O;

Б H2SO4+H2 O;

В H2 Cl +.H2SO4;

Г H2SO4+H O.

Запитання 81

82. Електроліт готується в






варіанти відповідей

А чавунній ванні;

Б мідному тазику;

В свинцевому посуді;

Г алюмінієвому посуді.

Запитання 82

83. Рівень електроліту перевіряється






варіанти відповідей

А олівцем;

Б стержнем від ручки;

В лінійкою;

Г скляною трубкою.

Запитання 83

84. Для визначення густини електроліту використовують





варіанти відповідей

А кислотомір;

Б спиртометр;

В ареометр;

Г манометр.


Запитання 84

85. Яких пластин завжди більше в акумуляторі?






варіанти відповідей

А позитивних;

Б негативних;

В гладких;

Г шорстких. 

Запитання 85

86. Для чого в генераторі встановленні діоди?






варіанти відповідей

А для підсвічення;

Б для вентиляції;

В для випрямлення струму;

Г для зміни струму.

Запитання 86

87. Між контактами переривника повинен бути зазор в межах





варіанти відповідей

А 0,25-0,30 мм;

Б 0,30-0,40 мм;

В 0,45-0,50 мм;

Г 0,35-0,45 мм.


Запитання 87

88. Зазор між електродами свічки в автомобілі повинен бути в межах





варіанти відповідей

А 0,5-0,6 мм;

Б 0,6-0,7 мм;

В 0,7-0,8 мм;

Г 0,8-0,9 мм.


Запитання 88

89. Відцентровий регулятор призначений для автоматичного випередження запалювання залежно від






варіанти відповідей

А визначення кількості обертів колінчатого валу;

Б зміни кута запалювання залежно від навантаження;

В частоти обертання колінчатого валу;

Г зміни кута запалювання незалежно від навантаження.

Запитання 89

90. Вакуумний регулятор призначений для автоматичного випередження запалювання залежно від





варіанти відповідей

А зміни кута запалювання, залежно від навантаження;

Б зміни кута запалювання, залежно від числа обертів колінчатого валу;

В ступеня відкривання дросельних заслінок;

Г визначення кількості кругів колінчатого валу.


Запитання 90

91. Октан-коректор призначений для






варіанти відповідей

А зміни кута запалювання, залежно від числа обертів колінчатого валу;

Б зміни кута запалювання, залежно від вжитого палива;

В зміни кута запалювання, залежно від навантаження на двигун;

Г зміни кута запалювання, незалежно від вжитого палива.

Запитання 91

92. Варіатор призначений для






варіанти відповідей

А збільшення магнітний потоку;

Б запобігання перегріву котушки запалювання;

В запобігання підгорянню контакти;

Г зменшення магнітного потоку.

Запитання 92

93. Зазор між електродами свічки запалювання вимірюється






варіанти відповідей

А щупом пластинчастим;

Б щупом круглим;

В спеціальним приладом;

Г щупом квадратним.

Запитання 93

94. Зазор між електродами свічки регулюється






варіанти відповідей

А спеціальним приладом;

Б підгинанням бокового електроду;

В щупом;

Г пластиною.

Запитання 94

95. Запобіжники призначені





варіанти відповідей

А для передачі струму на споживачі;

Б для захисту кола струму від замикання;

В для підсвічування споживачів;

Г для регулювання струму.


Запитання 95

96.У колісній формулі автомобіля друга цифра вказує на






варіанти відповідей

А загальну кількість коліс на автомобілі;

Б кількість ведучих коліс;

В кількість керованих коліс ;

Г кількість некерованих коліс.

Запитання 96

97. Сухарики при кріпленні пружини на стрижні клапана своїми буртиками входять






варіанти відповідей

А у кільцеву виточку на стрижні клапана;

Б в опорну шайбу;

В в напрямну втулки;

Г в коромисло.

Запитання 97

98. Поршні двигуна внутрішнього згорання виготовляються із





варіанти відповідей

А сталі;

Б чавуну;

В алюмінієвого сплаву;

Г латуні.


Запитання 98

99. Які марки дизельного палива призначені для автомобільних дизелів?






варіанти відповідей

А марка “А”

Б марка “З”

В марка “Л”

Г всі перераховані

Запитання 99

100. Для одержання заднього ходу автомобіля в коробці передач встановлюють






варіанти відповідей

А проміжну шестерню;

Б вторинний вал;

В проміжний вал;

Г первинний вал.

Запитання 100

101. Поршневий палець в верхню головку шатуна монтується





варіанти відповідей

А “плаваючим”;

Б з гарантованим натягом;

В способами А,Б в залежності від конструкції двигуна;

Г з зазором

Запитання 101

102. Пристрій, що запобігає мимовільному ввімкненню передач називається






варіанти відповідей

А синхронізатор;

Б замок;

В фіксатор;

Г ключ;

Запитання 102

103.Циркуляція дизельного палива між паливним баком та паливним насосом високого тиску забезпечується



варіанти відповідей

А паливопідкачувальним насосом;

Б стисненим повітрям;

В паливним насосом високого тиску;

Г розрідженням в впускному колекторі.

Запитання 103

104. Двигун до рами кріпиться






варіанти відповідей

А зварюванням;

Б клепанням;

В жорстким кріпленням;

Г пружним кріпленням через гумову подушку.

Запитання 104

105. Розподільчий вал змащується






варіанти відповідей

А розбризкуванням;

Б під тиском;

В комбіновано;

Г вручну.

Запитання 105

106. Детонаційне згорання в циліндрах двигуна відбувається зі швидкістю






варіанти відповідей

А до 30м/сек;

Б до 100м/сек;

В до 300м/сек;

Г до 3000м/сек.

Запитання 106

107. Люфт у з’єднанні черв’як-ролик регулюється при положенні керованих коліс у






варіанти відповідей

А крайньому лівому;

Б крайньому правому;

В середньому;

Г будь якому.

Запитання 107

108. Лямбда-зонд встановлюють






варіанти відповідей

А у впускному колекторі;

Б у випускному колекторі;

В на дросельному вузлу;

Г на паливній рампі.

Запитання 108

109. Віддача тепла від охолоджувальної рідини в атмосферу відбувається





варіанти відповідей

А у радіаторі;

Б у вентиляторі;

В у відцентрованому насосі;

Г у круговому вентиляторі

Запитання 109

110. Роздавальну коробку встановлюють на автомобілях





варіанти відповідей

А ЗІЛ-131;

Б КамАЗ- 5510;

В ГАЗ 53А;

Г ВАЗ-2109.


Запитання 110

111. Карбюраторні двигуни відносяться до двигунів





варіанти відповідей

А із зовнішнім сумішоутворенням;

Б із внутрішнім сумішоутворенням;


В із внутрішнім і зовнішнім сумішоутворенням;

Г без сумішоутворення.

Запитання 111

112. Термостат служить для






варіанти відповідей

А прискорення прогріву двигуна;

Б уповільнення прогріву двигуна;

В управління швидкістю обертання вентилятор;

Г не допускає замерзання охолоджуючої рідини.

Запитання 112

113. Коромисло призначене для






варіанти відповідей

А передачі зусилля від штанги до клапана;

Б відкривання та закривання впускних каналів;

В відкривання та закривання випускних каналів;

Г фіксування клапану.

Запитання 113

114. Система мащення призначена для






варіанти відповідей

А зменшення сил тертя;

Б охолодження пар тертя;

В видалення продуктів зносу деталей;

Г функції вказані у відповідях А,Б,В.

Запитання 114

115. Лямбда-зонд призначений для





варіанти відповідей

А визначення кількості кисню у відпрацьованих газах;

Б визначення температури охолодної рідини;

В визначення витрати повітря;

Г визначення витрати палива.


Запитання 115

116. У якому двигуні горюча суміш наприкінці такту стиску самозаймається?





варіанти відповідей

А у карбюраторному;

Б у газовому;

В у дизельному;

Г в електричному

Запитання 116

117. Прилад, у якому перетвориться струм низької напруги в струм високої напруги, називається






варіанти відповідей

А переривник;

Б розподільник;

В котушка запалювання;

Г котушка розподільника.

Запитання 117

118. Коло низької напруги системи запалювання складається:





варіанти відповідей

А акумуляторна батарея, вимикач запалювання, додатковий резистор, первинна обмотка котушки запалювання, контакти переривника ,

Б акумуляторна батарея, вимикач запалювання, додатковий резистор, вторинна обмотка котушки

В акумуляторна батарея, вимикач запалювання, вторинна обмотка котушки запалювання, розподільник запалювання

Г акумуляторна батарея, вимикач запалювання, додатковий резистор, первинна обмотка котушки, свічка запалювання


Запитання 118

119. Система запалювання має





варіанти відповідей

А коло низької напруги та коло середньої напруги;

Б коло високої напруги та коло високочастотної напруги;

В коло низької напруги та коло високочастотної напруги ;

Г коло низької напруги та коло високої напруги

Запитання 119

120. Робочий цикл у чотирьохтактному двигуні відбувається за






варіанти відповідей

А один оберт колінчатого валу;

Б два оберти колінчатого валу;

В чотири оберти колінчатого валу;

Г три оберти колінчатого валу.

Запитання 120

121.Чи одинакові діаметри клапанів?






варіанти відповідей

А Всі клапани одного діаметра

Б Впускний більший за випускний

В Випускний більший за впускний

Г Різниці не має

Запитання 121

122. Стартер призначений для





варіанти відповідей

А живлення акумуляторної батареї;

Б пуску генератора;

В пуску двигуна ;

Г зупинки двигуна.


Запитання 122

123. Рух поршня від верхньої мертвої точки до нижньої мертвої точки називається





варіанти відповідей

А ходом поршня;

Б тактом;

В робочим об’ємом циліндра;

Г рухом поршня.


Запитання 123

124.Маховик служить для





варіанти відповідей

А підвищення рівномірного обертання колінчатого валу;

Б врівноваження незбалансованих мас;

В запуску двигуна стартером;

Г для вирішення завдань, перерахованих у відповідях А та В;


Запитання 124

125. На який кут повернеться колінчастий вал чотиритактного двигуна наприкінці такту стискання?






варіанти відповідей

А 900;

Б 1800;

В 2700;

Г 3600.

Запитання 125

126. Регулювання теплових зазорів клапанів проводиться






варіанти відповідей

А на холодному двигуні;

Б на прогрітому двигуні;

В на гарячому двигуні;

Г різниці немає.

Запитання 126

127. Муфта випередження впорскування палива служить для






варіанти відповідей

А з’єднання кулачкового валу ПНВТ з шестернею приводу;

Б зміни моменту подачі палива н максимальній частоті обертання колінчастого валу;

В зміни моменту подачі палива залежно від частоти обертання колінчастого валу;

Г зміни моменту подачі палива на мінімальній частоті обертання колінчастого валу.

Запитання 127

128. Паливна рампа призначена для





варіанти відповідей

А приготування паливної суміші;

Б подачі повітря в камеру згорання;

В кріплення форсунок;

Г фільтрування палива.


Запитання 128

129. Регулятор тиску палива в системі впорскування палива встановлюють






варіанти відповідей

А на карбюраторі;

Б на паливній рампі;

В на форсунці;

Г на дросельному вузлу.

Запитання 129

130. Гідрокомпенсатори призначені для






варіанти відповідей

А захисту системи мащення від надлишкового тиску;

Б підтримання постійного тиску в системі мащення;

В підтримання постійного теплового зазору між клапаном і кулачком розподільчого валу;

Г підтримання постійного зазору між шийками та вкладишами колінчатого валу. 

Запитання 130

131. Регулятор гальмових сил призначений для






варіанти відповідей

А автоматичного розгальмування коліс;

Б автоматичної зміни тиску гальмівної рідини в задніх гальмівних механізмах, залежно від навантаження;

В автоматичного гальмування коліс;

Г автоматичного рушання автомобіля з місця.

Запитання 131

132. Дросельний вузол призначений для






варіанти відповідей

А фільтрування палива;

Б фільтрування повітря;

В зміни кількості основного повітря, яке подається у впускну систему двигуна;

Г вимірювання кількості повітря.

Запитання 132

133. Регулятор холостого ходу призначений для






варіанти відповідей

А підтримання заданої частоти обертання двигуна при повних навантаженнях;

Б підтримання заданої частоти обертання холостого ходу двигуна;

В підтримання заданої частоти обертання двигуна при запуску;

Г підтримання заданої частоти обертання двигуна при зупинці.

Запитання 133

134. Робоча гальмова система призначена для





варіанти відповідей

А зменшення навантаження на робочу гальмівну систему у разі тривалого гальмування;

Б утримання автомобіля на місці;

В зупинки автомобіля у разі відмови робочої гальмівної системи;

Г використовується у всіх режимах руху автомобіля для зменшення швидкості.


Запитання 134

135. Барабанний механізм з пневмоприводом складається:





варіанти відповідей

А розтискний кулак, гальмова камера, гальмові колодки;

Б колісний гальмовий циліндр, гальмові колодки, гальмовий барабан;

В супорт , гальмовий диск, робочий гальмовий циліндр;

Г розтискний кулак, гальмові колодки, робочий гальмовий циліндр.


Запитання 135

136. Пневматична гальмова камера призначена для






варіанти відповідей

А розведення гальмових колодок поршнями;

Б притискання гальмових колодок до поршнів циліндра;

В передачі тиску стисненого повітря на вали розтискних кулаків;

Г розведення гальмових колодок.

Запитання 136

137. Система запалювання призначена для






варіанти відповідей

А своєчасної подачі паливної суміші в камеру згорання та відведення 

відпрацьованих газів згідно порядку роботи двигуна;

Б перетворення зворотньопоступального руху шатуна в обертальний рух колінчатого валу;

В утворення паливної суміші, подачі її в камеру згорання, відведення відпрацьованих газів;

Г запалювання робочої суміші в камері згорання. 

Запитання 137

138. Поршеві кільця призначені для





варіанти відповідей

А передачі зусилля від поршня на колінчастий вал;

Б запобігання прориву газів у камеру згорання;

В з’єднання поршня та циліндра;

Г підвищення рівномірності обертання колінчатого валу;


Запитання 138

139. Розрядка акумулятора це:






варіанти відповідей

А Збільшення електронів у батареї

Б Перетворення хімічної енергії в електричну

В Перетворення електричної енергії в хімічну.

Г Збільшення щільності акумулятора

Запитання 139

140. Зарядка акумулятора це:





варіанти відповідей

А Збільшення електронів у батареї

Б Перетворення хімічної енергії в електричну

В Перетворення електричної енергії в хімічну.

Г Збільшення щільності акумулятора


Запитання 140

141. Акумуляторна батарея призначена для






варіанти відповідей

А живлення електричним струмом стартера під час пуску двигуна;

Б заряджання стартера;

В живлення електричним струмом стартера під час зупинки автомобіля;

Г заряджання генератора;

Запитання 141

142. Сепаратори акумуляторної батареї призначені для




варіанти відповідей

А зниження напруги акумуляторної батареї;

Б контролю рівня електроліту;

В підвищення напруги акумуляторної батареї;

Г ізоляції негативних та позитивних пластин.


Запитання 142

143. Сепаратор виготовляють із





варіанти відповідей

А сталі;

Б пористих пластмас;

В алюмінію;

Г свинцю.


Запитання 143

144. Генератор призначений для






варіанти відповідей

А живлення електричним струмом стартера під час пуску двигуна та живлення всіх приладів електричною енергією;

Б заряджання акумуляторної батареї та живлення всіх приладів електричною енергією;

В живлення електричним струмом стартера під час зупинки автомобіля та живлення всіх приладів електричною енергією;

Г заряджання генератора та живлення всіх приладів електричною енергією.

Запитання 144

145. Направляючі втулки клапанів виготовлені





варіанти відповідей

А з чавуну;

Б з силуміну;

В з бронзи;

Г з латуні.


Запитання 145

146. Збільшення зазору між кільцями поршня та циліндром призведе до






варіанти відповідей

А вібрації;

Б сторонніх шумів;

В витікання оливи;

Г зменшення потужності.

Запитання 146

147. Тепловий зазор клапанів потрібен для




варіанти відповідей

А збільшення потужності двигуна;


Б компенсації температурного розширення;

В прокручування клапана;

Г поліпшити наповнення циліндра.


Запитання 147

148. До несправностей газорозподільчого механізму відносять




варіанти відповідей

А нещільне прилягання клапанів;

Б підвищений тиск палива;

В знижений тиск палива;

Г руйнування прокладки між циліндром та головкою циліндрів. 


Запитання 148

149. Перегрів двигуна може бути через






варіанти відповідей

А неправильний вибір охолоджувальної рідини;

Б заїдання термостата у закритому стані;

В збільшення об’єму охолодної рідини;

Г заїдання термостата у відкритому стані.

Запитання 149

150. Зниження тиску оливи може бути через






варіанти відповідей

А заїдання редукційного клапану насосу у закритому стані;

Б несправності в системі охолодження;

В засмічення оливопроводів;

Г зноше6ння корінних та шатунних вкладишів.

Запитання 150

48. Який пристрій в щепленні введених дисків являється гасником крутних коливань







варіанти відповідей

А немае

Б натискний підшипник;

В демфер;

Г варіатор.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест