Тести (штукатур 2-3 розряд)

Додано: 8 березня 2023
Предмет: Технології, 10 клас
Тест виконано: 76 разів
10 запитань
Запитання 1

Для точнішого дозування матеріалів застосовують

варіанти відповідей

штукатурну лопатку

ківш для опоряджувальних робіт

сокіл

відрізовку

терку

Запитання 2

Від чого на поверхні виникає груба фактура

варіанти відповідей

від дуже жорсткого розчину

якщо штукатурка затирається старою теркою

якщо розчин наноситься на нижній слабкий шар

від попадання у розчин частинок негашеного вапна

від пересушування поверхні

Запитання 3

Яким методом потрібно затирати штукатурку на вузьких ділянках поверхні

варіанти відповідей

врозгін

вкругову

спочатку вкругову, потім врозгін

всі відповіді вірні

Запитання 4

Для якої поверхні набризк має найбільшу товщину

варіанти відповідей

бетонної

камяної

деревяної

глиняної

гіпсової

Запитання 5

Для намазування та розрівнювання розчину застосовують

варіанти відповідей

відрізовку

терки

кельму

напівтерок

правила

Запитання 6

Які переваги має застосування дранкових щитів перед штучною дранкою

варіанти відповідей

підвищення якості виконання роботи

економія будівельних матеріалів

підвищення продуктивності праці

всі відповіді вірні

Запитання 7

На якій відстані забивається перший цвях за провішування стін

варіанти відповідей

30 см від лінії стелі

10 см від лінії стелі

30 см від лінії лузги

15 см від лінії лузги

20 см від лінії стелі

Запитання 8

Розчин на поверхню лопаткою накидають з

варіанти відповідей

півтерки

сокола

терки

штукатурної машини

Запитання 9

Від чого виниеають дутики на поверхні

варіанти відповідей

якщо штукатурку затирають старою теркою

від пересушування поверхні

від дуже жирного розчину

якщо розчин наносять на слабший нижній шар

від попадання в розчин частинок негашеного вапна

Запитання 10

Яким повинен бути розмір утворених ромбів при перетинанні дранок на стінах

варіанти відповідей

35х35 мм

35х45 мм

45х55 мм

45х45 мм

35х50 мм

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест