Укажіть найменший рівень організації життя:
Новий стан біосфери, спричинений розумовою діяльністю людини, - це:
З переліку виберіть складові концепції сталого розвитку природи і суспільства:
Риба-клоун (Amphiprion ocellaris) досить часто вступає у взаємовигідні взаємовідносини з актиніями (наприклад, Heteractis magnifica). Щупальця цих тварин містять небезпечні жалкі клітини і захищають риб та їхню ікру від хижаків. У свою чергу, риби-клоуни очищають актинію від сміття і відганяють від неї хижаків, наприклад крабів і риб-метеликів, які не проти поласувати щупальцями цих істот. Назвіть рівень організації цих взаємовідносин.
На сьогодні всі проблеми навколишнього середовища є предметом вивчення нової науки, яка має виражений прикладний характер. Укажіть цю науку:
Автором інноваційної економічної теорії сталого розвитку, висвітленої в монографії «Поза зростанням: Економічна теорія сталого розвитку», є провідний дослідник економічних аспектів забруднення довкілля:
На рисунку зображено три біологічні об’єкти, позначені цифрами.
Проаналізуйте твердження щодо рівнів організації об’єктів.
І. Об’єкти 1 і 2 перебувають на одному рівні організації живої природи.
ІІ. Об’єкт 3 можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живої природи. Чи є поміж них правильні?
Наука, що поєднує біологію з технікою, - це:
Сукупність якісних змін в організмі називається
Здатність організмів сприймати впливи довкілля і певним чином на них відповідати, - це ...
Збільшення кількості організмів, відтворення собі подібних - це ...
Оберіть органогенні хімічні елементи:
Сталість внутрішнього середовища організму - це ...
Укажіть на якому рівні організації життя перебувають віруси, віроїди, пріони:
Здатність живих організмів передавати ознаки нащадкам, називається
Здатність біосистем підтримувати та відновлювати відносну сталість свого складу та перебігу функціональних процесів після їхньої зміни, - це:
Предметом вивчення біології є:
Укажіть рівень організації життя, зображений на рисунку:
Основною ознакою живого на біосферному рівні є:
Укажіть видатного американського зоолога та еколога, який одним з перших почав розглядати екологію не як вузьку біологічну наукову дисципліну, а як міждисциплінарну науку:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома