1.Усі слова є іменниками в рядку
2.Граматична помилка є в рядку
3. Дієслово - це...
3. Укажіть кількість дієслів, використаних в уривку із легенди.
Прийшов на берег Бугу чоловік, а хати нема. Чоловiк поставив собi хату i зажив з жiнкою. Мав двох дочок. Одну ласкаво називав Вишенькою, а другу – Вiнничкою. Росли дiвчата, як ягоди, рум’янi та веселi. А коли виросли, то одружив їх з працьовитими риболовами. Поставила Вишенька з своїм чоловiком дерев’яну хату на правiм березi Бугу, а Вiнничка – на лiвому.
4. Дієсловами є усі слова в рядку:
6. Укажіть речення, в якому використані ДВА дієслова ДОКОНАНОГО виду.
1. Одна із легенд про каву розповідає, що відкрив цю чудодійну рослину пастух, на ім'я Калді, а точніше, його тварини.
2. Якось пастух помітив, що його підопічні тварини, хтось розповідає, що то були кози, спробувавши плоди та листя однієї, невідомої йому, дикорослої рослини, ставали більш активними та працездатними.
3. Калді вирішив і собі скуштувати, щоб перевірити дію цих цікавих ягід, трохи схожих на вишню.
4. І відчув величезний прилив сил та бадьорості, і мало того, не захотів спати ще три дні.
7.Усі слова є прислівниками у рядку:
8.Прислівник – це..
9. Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:
10.Укажіть кількість числівників, використаних автором у поданому тексті.
Пароль – романтика
Без малого тридцять років тому авторитетний дослідник пригодницького жанру Абрам Вуліс визначив ідеальний авантюрний роман як історію, котру автор-забудовник зводить на два поверхи. Подолати сходи, аби піднятися вище, герой, а разом із ним – читач може, лише пройшовши певний шлях. Прийнявши відразу кілька викликів.
Перший – розгадати загадку. Тобто зробити те, заради чого все почалося. Другий – намагатися при цьому жити нормальним людським життям, на яке процес розв’язання кросворда з таємниць жодним чином вплинути не повинен.
11. Знайдіть рядки, в яких числівник ПРАВИЛЬНО узгоджується з іменником
12. Порушено граматичну форму на позначення часу в рядку:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома