Тестова робота за 2 семестр

Додано: 12 травня
Предмет: Інформатика, 4 клас
24 запитання
Запитання 1

Алгоритмом називають...

варіанти відповідей

послідовність кроків, які не приводять до результату.

 послідовність рухів, які виконують усі учасники.

послідовність команд, після виконання яких отримуєш потрібний результат.

Запитання 2

Команда це - ...

 

  

 

варіанти відповідей

прохання виконати певну дію.

спонукальне речення, яке використовують в інструкціях.

 чарівне слово.

Запитання 3

Виконавець - це...

 

варіанти відповідей

 об'єкт, який виконує команди.

 командний пункт.

 щось маленьке.

Запитання 4

Що таке лінійні алгоритми?

варіанти відповідей

Алгоритми, в яких потрібно побудувати лінію.

Алгоритми, в яких дії відбуваються послідовно, одна за одною.

Алгоритми, в яких дії перестрибують через одну.


Запитання 5

Алгоритм з розгалуженням - це...

варіанти відповідей

алгоритм, який дає змогу виконувати різні команди залежно від результату перевірки умови.

 алгоритм, в якому команди слідують одна за одною.

 алгоритм в якому команди повторюються.

Запитання 6

Алгоритм з повторенням - це...

варіанти відповідей

алгоритм, який дає змогу виконувати різні команди залежно від результату перевірки умови.

алгоритм, в якому команди слідують одна за одною.

 алгоритм в якому команди повторюються.

Запитання 7

Скретч - це середовище програмування, де можна створювати...

варіанти відповідей

власні програми.

ігри, цікаві історії,

власні програми, ігри, цікаві історії, мультфільми.

Запитання 8

Файл, створений у середовищі Скретч, називають...

варіанти відповідей

програмою.

 проєктом.

 сценою.

 алгоритмом.

контейнером.

командою.

Запитання 9

Дайте визначення. Скрипти - це..

варіанти відповідей

 правила для виконавця

  програми для виконавця

 команди для виконавця

Запитання 10

Як називають виконавця алгоритму в середовищі Скретч?

варіанти відповідей

виконавець

спрайт

робот

кіт

Запитання 11

Як називаються команди середовища Скретч?

варіанти відповідей

скрипти

сцена

спрайти

образи

Запитання 12

Де відбуваються дії з виконавцями у середовищі Скретч?

варіанти відповідей

на вулиці

на сцені

у цирку

у школі

Запитання 13

У програмі Скретч алгоритми складаються із:

варіанти відповідей

 блоків команд;

картинок

пазлів

пластинок

Запитання 14

Вкажіть правильну назву середовища програмування, у якому ми працюємо.

варіанти відповідей

Skret;

 Screcht;

 Scratch;

 Skach;

Запитання 15

Scratch - це ...

варіанти відповідей

 Графічний редактор

 Ігрова програма

  Програма для друку

 Середовище програмування

Запитання 16

До якого типу команд належать команди синього кольору?

варіанти відповідей

оператори

керування

рух

звук

Запитання 17

В чому вимірюється рух виконавців?


варіанти відповідей

метрах

кроках

сантиметрах

дюймах

Запитання 18

Щоб запустити алгоритм потрібно натиснути на...


варіанти відповідей

 Червоний кружечок

Червоний хрестик

 Зелений прапорець

 Нічого, він сам запуститься

Запитання 19

Розалуження в Scratch мають вигляд (дві правильні відповіді)

варіанти відповідей
Запитання 20

Датчик - це...




 

варіанти відповідей

 команда в Scratch, яка передає дані про стан спрайту або сцени.

  команда в Scratch, яка надає рухи.

 команда в Scratch, яка моделює поведінку спрайта.

Запитання 21

Повторення в Sсratch мають вигляд. (дві правильні відповіді)

варіанти відповідей
Запитання 22

Вкажіть команди, які належать до групи Датчики.

варіанти відповідей
Запитання 23

Для чого використовують зміну вигляду об'єкту?

варіанти відповідей

 Для створення ефекту присутності декількох об'єктів.

Для створення ефекту звуку.

  Для створення ефекту руху.

Запитання 24

Яка команда є обов'язковою у складеному скрипті, щоб спрайт зміг малювати?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

8

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест