Тестове завдання з дисципліни "Технічна есплуатація залізниць і БР" до теми: рух поїздів при автоматичному блокуванні

Додано: 24 жовтня 2020
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 76 разів
10 запитань
Запитання 1

При яких засобах сигналізації і зв'язку світлофори закриваються автоматично при входженні поїзда на блок-ділянку, що ними огороджується, і один із світлофорів відкривається автоматично після звільнення блок-ділянки.

варіанти відповідей

електрожезлова система

система блокування ГЛОНА́СС

автоматичне блокування

телефонні засоби зв'язку

Запитання 2

За автоматичного блокування дозволом на зайняття поїздом блок-ділянки служить ...

варіанти відповідей

будь-яке показання вхідного світлофора

дозволяюче показання вихідного або прохідного світлофора

показання маршрутного світлофора

дозволяюче показання маневрового або горочного світлофора

Запитання 3

Як виняток, на прохідних світлофорах, розміщених на затяжних підйомах, допускається в кожному окремому випадку з дозволу начальника залізниці установлення умовно - дозволяючого сигналу - щита із відбивним знаком у вигляді букви Т.

варіанти відповідей

Наявність цього сигналу служить дозволом будь-якому поїзду для проходження червоного вогню світлофора без зупинки. 

Наявність цього сигналу служить дозволом одиночному локомотиву для проходження червоного вогню світлофора без зупинки. 

Наявність цього сигналу служить дозволом туристичному поїзду для проходження червоного вогню світлофора без зупинки. 

Наявність цього сигналу служить дозволом вантажному поїзду для проходження червоного вогню світлофора без зупинки. 

Запитання 4

Яка умова проходження вантажного поїзда повз умовно - дозволяючий сигнал - щит із відбивним знаком у вигляді букви Т?

варіанти відповідей

В цьому разі машиніст повинен вести поїзд так, щоб проїжджати світлофор з червоним вогнем із швидкістю не більшою 20 км/год. з особливою пильністю і готовністю негайно зупинити його, якщо зустрінеться перешкода для подальшого руху.

В цьому разі машиніст повинен вести поїзд на станцію із зменшеною швидкістю на бокову колію і готовністю зупинитися; наступний світлофор закритий.

В цьому разі машиніст повинен вести поїзд на станцію із швидкістю не більше 60 км/год на бокову колію і готовністю зупинитися; наступний світлофор закритий

Дозволяється моторвагонному поїзду, локомотиву без вагонів (одиночному локомотиву), дрезині незнімного типу прямувати на вільну ділянку колії з особливою обережністю та із швидкістю не більше 20 км/год до маршрутного світлофора з червоним вогнем.

Запитання 5

Якщо показання колійного і локомотивного світлофорів не відповідають один одному, машиніст повинен керуватися ...


варіанти відповідей

своєю інтуіцією.

тільки показаннями колійних світлофорів. 

тільки показаннями локомотивного світлофору. 

наказам поїзного диспетчера, які будуть передані по радіозв'язку.

Запитання 6

Якщо при русі по коліях перегону або станції, обладнаних колійними пристроями автоматичної локомотивної сигналізації, на локомотивному світлофорі раптово з'явиться білий вогонь, машиніст повинен ...

варіанти відповідей

набрати швидкість для проходження ділянки з незрозумілим вогнем як умога швидше.

направити помічника машиніста в задню кабіну управління і надати йому дозвіл на управління локомотивом з неї, за умови контролю за колією особисто з ведучої кабіни.

негайно зупинитись.

зменшити швидкість і вести поїзд до наступного світлофора.

Запитання 7

Відправлення поїздів за наявності групових вихідних (маршрутних) світлофорів, якщо колії відправлення не обладнані повторювальними світлофорами, проводиться за дозволяючим показанням ...


варіанти відповідей

поїзного диспетчера, який особисто ручними сигналами виводить поїзд на прегін.

вихідного світлофора і показаннями маршрутного покажчика, який цифрою зеленого кольору вказує номер тієї колії, з якої дозволяється відправлення поїзда. 

світлових показчиків перегріву букс поданих від системи ПОНАБ.

відкритих шлагбаумів на колії відправлення і біля знаку "межа станції".

Запитання 8

Відправлення поїзда за відкритим вихідним (маршрутним) груповим світлофором може бути здійснене також за дозволом на бланку зеленого кольору, який вручається машиністу локомотива. 

Який пункт цього бланку має бути заповнений в даному випадку?


варіанти відповідей

пункт І

пункт II

обидва пункта (І та ІІ)

жодного пункта не має бути заповнено

Запитання 9

Відправлення і прямування поїзда з підштовхуючим локомотивом, коли останній з перегону повертається назад, проводиться за сигналами автоматичного блокування, а для повернення з перегону машиністу підштовхуючого локомотива на станції відправлення видається ...


варіанти відповідей

три петарди

прапори жовтого та червоного кольорів

гостряк від стрілочного переводу колії відправлення

ключ-жезл

Запитання 10

Якщо при правильно встановленому маршруті і вільній (за показаннями приладів управління) першій блок-ділянці вихідний світлофор не відкривається, поїзд може бути відправлений на двоколійний перегін по правильній колії: 


варіанти відповідей

за запрошувальним сигналом на вихідному світлофорі

за реєстрованим наказом чергового по станції, що передається через радіозв'язок машиністу поїзда, який відправляється

за дозволом на бланку зеленого кольору ф. ДУ-54 із заповненням пункту І

за умовно дозволяючим сигналом зі світловідбивачем у вигляді літери Т

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест