Тестові питання до підсумкового модуля з дисципліни " Безпека життєдіяльності"

Додано: 12 червня 2020
Предмет: Основи здоров’я
Тест виконано: 1543 рази
24 запитання
Запитання 1

Безпека життєдіяльності вивчає:

   

варіанти відповідей

 засоби особистого захисту

 способи особистого захисту

основи захисту особистості

 інструменти захисту особистості

індивідуальні і колективні засоби захисту

Запитання 2

. Безпека – це....

варіанти відповідей

збалансований стан людини, держави, соціуму.

незбалансований стан людини, держави, соціуму.

розбалансований стан людини, держави, соціуму.

 стан людини, яка чекає небезпеку

   стан людини після виниклої небезпеки.

Запитання 3

Класифікація та систематизація явищ, процесів, що здатні завдавати шкоди для здоров’я людини називається:

   

варіанти відповідей

Ідентифікація небезпек

 Квантифікація небезпек

 Номенклатура небезпек

Таксономія небезпек

Запитання 4

. Перелік назв, термінів, явищ, що здатні завдавати шкоди систематизованих за певними ознаками називається  

варіанти відповідей

 Таксономія небезпек

  Систематизація небезпек

Ідентифікація небезпек

Квантифікація небезпек

 Номенклатура небезпек  

Запитання 5

Будь-який....... при певних умовах можуть створювати небезпеку для людини чи довкілля(підставити пропущені слова)

  

варіанти відповідей

суб’єкт.

об’єкт.

 ризик та непевність.

 суб’єкт, об’єкт, явища, інформація

ризик. суб’єкт, об’єкт, явища, інформація

Запитання 6

. Людині притаманні такі види поведінки:

 

варіанти відповідей

інстинкт, навички

  реакція на подразнення

інстинкт, навички, свідома поведінка

  адекватна, неадекватна

реакція на слова, дії

Запитання 7

. Дія лазерного випромінювання на біологічну тканину поділяється на наступні види:

  

варіанти відповідей

теплову;

ударну;

світлову;

утворення мікрохвильового електричного поля на рівні клітини,

всі відповіді вірні.

Запитання 8

. Фактор, дія якого за певних умов призводить до захворювання та зниження працездатності – це:

  

варіанти відповідей

шкідливий фактор

  небезпечний фактор

негативний фактор

травмуючий фактор

 немає вірної відповіді

Запитання 9

В залежності від потужності та засобів їх зміни (модуляції) дія ЕМП на здоров'я людини може бути    

варіанти відповідей

позитивна, негативна, шкідлива;

 нейтральною, небезпечна, шкідлива;

шкідливою; нейтральною; корисною (терапевтичною, лікувальною);

  негативна, небезпечна;

нейтральна, небезпечна

Запитання 10

Вплив електромагнітних полів (ЕМП) на організм людини залежить від:   

варіанти відповідей

   щільності потоку енергії, частоти випромінювання,

 тривалості впливу, режиму опромінення,

розмірів опромінюваної поверхні тіла,

індивідуальних особливостей організму,

 всі відповіді вірні

Запитання 11

Число ядерних перетворень (розпадів) за одиницю часу називають:    

варіанти відповідей

періодом напіврозпаду

активністю

 γ-випромінювання

 β-випромінювання

  іонізуюче випромінювання

Запитання 12

Небезпечні та шкідливі мікро- та макроорганізми, продукти їх життєдіяльності та життєдіяльності людей – це:

 

варіанти відповідей

хімічні фактори

шкідливі фактори

біологічні фактори

небезпечні фактори

 негативні фактори

Запитання 13

. Місце зараження і перебування хворого, оточуючі його люди і тварини, а також територія, в межах якої можливе зараження людей збудниками інфекційних хвороб, називається:

    

варіанти відповідей

 епідемічним вогнищем

епідемічним процесом

епідемічною захворюваністю

екзотичною захворюваністю

епідемічним спалахом

Запитання 14

. Обмежений в часі і по території різкий підйом захворюваності, пов'язаний з одномоментним зараженням людей, називається:   

варіанти відповідей

 епідемічною захворюваністю

епідемічним процесом

епідемічним спалахом

епідемічним вогнищем

екзотичною захворюваністю

Запитання 15

Здоров’я - це:  

варіанти відповідей

стан відсутності хвороб і фізичних вад

   стан повного фізичного духовного і соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і фізичних вад

 стан повного фізичного і духовного благополуччя

стан фізичного і соціального благополуччя

стан коли людина почуває комфортно

Запитання 16

. За характером дії на організм людини хімічні речовини поділяються на: 

варіанти відповідей

загально токсичні

подразнюючі, сенсибілізуючі

   канцерогенні

   мутагенні

всі відповіді вірні

Запитання 17

Швидше і згубніше за все алкоголь діє на клітини:

    

варіанти відповідей

головного мозку

серця

печінки

нирок

судин

Запитання 18

Тяжке захворювання, яке спричинене регулярним вживанням алкоголю, нездоланний потяг до алкоголю, який пов'язаний з психічною і фізичною залежністю від нього, що призводить до психічних розладів і деградації особистості – це:   

варіанти відповідей

пияцтво

звичка

алкоголізм

шкідлива звичка

спосіб життя

Запитання 19

Чи можна точно визначити час виникнення землетрусу?     

варіанти відповідей

  так, при спостереженні за поведінкою деяких тварин;

так, при спостереженні за підняттям рівня ґрунтових вод;

так, за даними сучасного сейсмологічного обладнання;

  ні.

Запитання 20

 Природні небезпеки, пов’язані з процесами, які відбуваються на поверхні Землі – це:


    

                          

варіанти відповідей

тектонічні небезпеки;

метеорологічні небезпеки.

 топологічні небезпеки;

Запитання 21

До метеорологічних катастроф відносяться


     

варіанти відповідей

 смерчі;    

снігові лавини;   

  селі;   

 морози;  

посухи.

бурі;    

Запитання 22

Що відноситься до небезпек в гідросфері?


варіанти відповідей

 сильні замети та хуртовини 

повені

сходження снігових лавин    

зсуви

Запитання 23

Циклон, в центрі якому дуже низький тиск, а вітер має велику швидкість і руйнує силу - це:

   

                                                                                                     

варіанти відповідей

ураган 

 сходження снігових лавин 

смерч  

зсуви  

Запитання 24

.До чинників зниження життєдіяльності не відносяться:

   

 

варіанти відповідей

Конфлікти

Оздоровча фізична гімнастика

Наркотики, алкоголь

 Втома, перевтома

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест