Практичне заняття: «Захист прав споживачів».

Додано: 3 квітня 2022
Предмет: Правознавство, 9 клас
Тест виконано: 220 разів
12 запитань
Запитання 1

Споживачі зобов'язані

варіанти відповідей

захищати свої права

об'єднуватися в громадські організації споживачів

дотримуватися техніки безпеки при експлуатації товару

уважно ознайомитися з правилами експлуатації товару

Запитання 2

Обмін товару належної якості проводитиметься, якщо товар використовували


варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 3

Обмін товару належної якості можна зробити протягом не більше ніж ______днів

варіанти відповідей

12

13

14

15

Запитання 4

Обмін товару належної якості проводитиметься, якщо не буде розрахункового документа, виданого споживачеві разом з проданим товаром


варіанти відповідей

Так

Ні

Можливо, якщо був свідок

Запитання 5

Які товари належної якості можна обміняти протягом 14 днів

варіанти відповідей

телефон

зубну щітку

рукавички

телевізор

перуку

інструмент для манікюру

фен

Запитання 6

Гарантійний термін на взуття обчислюється...



варіанти відповідей

від дати його виготовлення

від дати продажу

з початку відповідного сезону, встановленого нормативним документом

Запитання 7

Покупець придбав у магазині сумку спортивну, яку через три дні просить обміняти на таку саму іншого кольору. Слідів користування товар немає. Чи має покупець право на обмін і протягом якого терміну?



варіанти відповідей

10 днів

14 днів

не має права на обмін

Запитання 8

При придбанні продовольчих товарів неналежної якості споживач має право...



варіанти відповідей

на заміну їх на товари належної якості;

на повернення йому сплачених грошей

усі відповіді правильні

Запитання 9

Чи може покупець вимагати від продавця повної інформації про товар: якість, ціну, умови зберігання, термін зберігання?

варіанти відповідей


 ні, це не входить в обов'язки продавця

так, це входить в обов'язки продавця

Запитання 10

Який документ підтверджує купівлю товарів в магазині та отримання послуг

варіанти відповідей

Службова записка

Розписка

Гарантійний талон

Товарний чек

Запитання 11

Який документ регулює випадки, що виникають при порушенні прав споживачів?

варіанти відповідей

Конституція України

Кримінальний кодекс України

Адміністративний кодекс України

Закон України "Про захист прав споживачів"

Закон України "Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення"

Запитання 12

Здала в ательє брюки для того, щоб їх вкоротили. Самостійно вдома відміряла довжину на яку їх треба було обрізати, бо дитини не було зі мною під час оформлення замовлення. Вчасно виконаний заказ опинився для нас несподіванкою: брюки були короткими та їх носити можливо буде лише один сезон. І нічого зробити не можливо. Я наполягаю на поверненні грошей за брюки

варіанти відповідей

Споживач правий, Послуга виконана не якісно. Повинні виплатити компенсацію

В цьому випадку не правий замовник, який самостійно прийняв рішення на скільки вкоротити брюки і тому він не має права вимагати компенсацію. Ательє не повинно нічого виплачувати, адже виконало роботу згідно умов споживача.

Споживач правий. Оскільки йому не було надано інформацію про умови виконання робіт.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест