Технології доданої та віртуальної реальності.

Додано: 4 березня
Предмет: Інформатика, 11 клас
11 запитань
Запитання 1

Як називається спектр імерсивних технологій, що включає віртуальну, доповнену та змішану реальність?

варіанти відповідей
XR
VR
AR
MR
Запитання 2

У якому році було запатентовано перший дисплей з головою для віртуальної реальності?

варіанти відповідей
1960
1838
1956
1998
Запитання 3

Який український вчений створив першу гарнітуру доповненої реальності?

варіанти відповідей
Іван Сазерленд
Мортон Хейліг
Стенлі Вайнбаум
Палмер Лакі
Запитання 4

Яка різниця між віртуальною реальністю (VR) та доповненою реальністю (AR)?

варіанти відповідей
VR занурює користувача в синтетичне середовище, тоді як AR накладає цифрову інформацію на реальний світ
VR проектує об’єкти на фізичні поверхні, тоді як AR використовує маркери для визначення положення об’єкта
VR створює реалістичні зображення шляхом інтеграції віртуальних об’єктів у реальні сцени, тоді як AR проектує образи на об’єкти
VR створює об’єкти віртуальної реальності, тоді як AR доповнює об’єкти реального світу
Запитання 5

Які основні типи доповненої реальності можна виділити?

варіанти відповідей
AR на основі маркерів, безмаркерний AR, AR на основі проекції, AR на основі накладання
AR для відеоігор, AR для освітніх цілей, AR для медицини, AR для виробництва
AR на основі 3D-моделювання, AR на основі штучного інтелекту, AR на основі сенсорів, AR на основі голографії
AR для смартфонів, AR для VR-гарнітур, AR для розважальних цілей, AR для наукових досліджень
Запитання 6

Які пристрої використовуються для створення AR?

варіанти відповідей
Мобільні пристрої, спеціалізовані AR-пристрої, камери з датчиком глибини
Відеоігрові консолі, комп’ютери з високими обчислювальними можливостями, віртуальні петлі
Laptop, сенсорні екрани, відеокамери
3D-принтери, смарт-годинники, телевізори з функцією смарт-телебачення
Запитання 7

Які основні методи інструментів використовуються для створення AR?

варіанти відповідей
Датчики та камери, проекція, обробка зображень, відображення
Симуляція людських почуттів, відстеження руху, створення 3D-зображень, розпізнавання об’єктів
Розробка графічних моделей, використання штучного інтелекту, проектування візуалізації, створення реалістичних текстур
Використання відеопроекторів, накладання надійних підходів, обробка звуку, моделювання геометрії
Запитання 8

На яких пристроях можна використовувати доповнену реальність?

варіанти відповідей
Мобільні пристрої, смарт-окуляри, спеціалізовані AR-пристрої
Лічильники калорій, шагоміри, годинники
Смартфони, телевізори, навушники
Комп’ютери, планшети, фотокамери
Запитання 9

Які галузі використовують доповнену реальність?

варіанти відповідей
Виробництво, освіта, охорона здоров’я, будівництво, правоохоронні органи
Фінанси, туризм, маркетинг, готельний бізнес, транспорт
Спорт, розваги, гуртожитки, ресторани, салони краси
Музеї, галереї, театри, кінотеатри, книгарні
Запитання 10

Яка основна мета проекції в технології AR?

варіанти відповідей
Доповнювати об’єкти реального світу шляхом проектування віртуальних зображень на них
Створювати фотореалістичні зображення з допомогою моделювання віртуальних об’єктів
Забезпечувати визначення глибини та розпізнавання об’єктів в реальному світі
Здійснювати обробку зображень для точного розуміння навколишнього середовища
Запитання 11

Який основний пристрій використовують для доповненої реальності на основі проекції?

варіанти відповідей
Відеопроектор
Лічильник кроків
Смартфон
Комп’ютер з графічним процесором

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест