Етикет

Додано: 18 вересня 2023
Предмет:
Тест виконано: 4 рази
6 запитань
Запитання 1

Яке визначення службового етикету?

варіанти відповідей
Система особистісних взаємин керівника з підлеглими, вищими керівниками та колегами, визначальним принципом якої є співробітництво та взаєморозуміння.
Система правил, що регулюють внутрішньоорганізаційні взаємини в компанії.
Сукупність норм, які встановлюють відносини між службовцями та клієнтами.
Основи етикету, які слід дотримуватись на робочому місці.
Запитання 2

Які правила поведінки на роботі базуються на загальних принципах етикету?

варіанти відповідей
Привітання, де обов'язковим є дотримання субординації, а статусні розходження за статтю та віком уступають суспільному становищу та посаді.
Висловлення подяки та простої невисловленої власною увічливістю поваги.
Збереження свого обличчя і вирішення конфліктів шляхом дипломатії.
Постійне покращення своїх професійних навичок.
Запитання 3

Які особливості поведінки чоловіків та жінок на роботі?

варіанти відповідей
Жінка-підлеглий повинна привітатися з керівником першою. Керівник не встає, якщо до його столу підходить жінка-співробітник для рішення поточного питання. Жінка не повинна ображатись, якщо ввічливість чоловіка - товариша по роботі буде мати трохи «скорочений» характер.
Жінка повинна обгороджувати свої образи, не вступати в дискусії із чоловіками, а чоловіки повинні завжди підводитися, коли поряд є жінка-колега.
Жінка-підлегла повинна бути завжди піддана своєму керівникові, а чоловіки повинні проявляти галантність і ніколи не розмовляти без повторівам між собою.
Чоловіки мають проявляти особливу увагу і допомогу до жінок у вашому колективі.
Запитання 4

Які є правила телефонного спілкування на роботі?

варіанти відповідей
Стисло повідомити все, що необхідно, й одержати відповідь. Не відволікатись на довгу розмову та уникати некоректної поведінки, такої як голосність, перебивання, невідповідність темі.
Вести довгу розмову та не надавати головного питання йому.
Вільно висловлюватись і вести неформальну бесіду.
Знижувати гучність голосу, щоб зрозуміти собі протягом розмови.
Запитання 5

Що слід робити, якщо розмова по телефону торкається кількох тем?

варіанти відповідей
Одне питання треба відокремлювати від іншого за допомогою стандартних фраз, таких як: «Отже, з цього питання ми домовились?», «Чи можу я вважати, що ми дійшли згоди?», «Як я вас зрозумів, ми можемо розраховувати на вашу підтримку?».
Не навряд чи можна відокремити питання одне від одного і краще продовжувати розмову по обох.
Переривати розмову і переходити до іншої теми без попередження.
Відмовлятись від довшої розмови і закоротити обидві теми.
Запитання 6

Яка поведінка вважається тактовною під час телефонної розмови?

варіанти відповідей
Тон, тембр голосу, інтонація можуть нести до 40 % інформації. Тому під час телефонної розмови треба звертати увагу на ці аспекти. Варто говорити рівно, стримувати емоції і не переривати співрозмовника.
Говорити з верхнім тоном, підкреслювати свою важливість і наділеність рішальною роллю в розмові.
Говорити швидко і розмовляти з повним захватом, вичитуючи свої тексти нашвидкуруч.
Використовувати велику кількість словесних експресій, акцентуючи увагу на власних думках.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест